Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ööö eihän sitä saa näppärästi kuin yhteen syvyyteen. eli reikä käyrään ->mutteri hitsaamalla käyrän päälle ja kierretään lambda kiinni. näin jos käyttää sitä oikeaa "lambda asennus mutteria". menee täsmälleen sen lambda-anturin anturiosan verran sisään putkeen. eli noin 8mm.Kuinka syvälle asennatte ne anturit ?
Mutteri käyrän kylkeen vai anturi 2-4 mm käyrän sisään ?
Kaksikanavainen mittari ja anturit molempiin käyriin.Mitenkäs, jos twiniin haluaa tollaset anturit laittaa, niin täytyy vaan pytty kerrallaan säädellä, kun ei kerran oo 2-1 putkea..? Voi tietty olla hyväkin, kun pc3usb:llä pitäis saada molemmille pytyille omat seokset.
Tämä ei ole kokopituudeltaan sisällä.ööö eihän sitä saa näppärästi kuin yhteen syvyyteen. eli reikä käyrään ->mutteri hitsaamalla käyrän päälle ja kierretään lambda kiinni. näin jos käyttää sitä oikeaa "lambda asennus mutteria". menee täsmälleen sen lambda-anturin anturiosan verran sisään putkeen. eli noin 8mm.
mjoo. eli tuo on jatkoputkella? mikäs siinä. syöhän se anturi vähän tilavuutta putkesta ja haittaa virtauksia. kollektorissa vaikutus on pienempi mutta tuossa tosiaan kannattaa jatkaa sovitusta ulos.Tämä ei ole kokopituudeltaan sisällä.ööö eihän sitä saa näppärästi kuin yhteen syvyyteen. eli reikä käyrään ->mutteri hitsaamalla käyrän päälle ja kierretään lambda kiinni. näin jos käyttää sitä oikeaa "lambda asennus mutteria". menee täsmälleen sen lambda-anturin anturiosan verran sisään putkeen. eli noin 8mm.
Juuri tuon vuoksi tein mutteria hieman pidemmät yhteet. Mittaa hyvin, mutta lämpeneminen kestää hieman kauemmin.mjoo. eli tuo on jatkoputkella? mikäs siinä. syöhän se anturi vähän tilavuutta putkesta ja haittaa virtauksia. kollektorissa vaikutus on pienempi mutta tuossa tosiaan kannattaa jatkaa sovitusta ulos.Tämä ei ole kokopituudeltaan sisällä.ööö eihän sitä saa näppärästi kuin yhteen syvyyteen. eli reikä käyrään ->mutteri hitsaamalla käyrän päälle ja kierretään lambda kiinni. näin jos käyttää sitä oikeaa "lambda asennus mutteria". menee täsmälleen sen lambda-anturin anturiosan verran sisään putkeen. eli noin 8mm.
Kyllä kunnia noista antureista kuuluu "888":lle, kuvat ovat hänen harvinaisuudesta. Minun mittari on vielä työnalla, valmistuu joskus.Näyttäis olevan Ilducellakin suurinpiirtein samalla etäisyydellä kuin mulla![]()
sanoi:Mitenkäs teillä joilla jonkinlainen seossuhteenmittaus pyörässä on, niin meneekö koko kesä säädellessä ja hakiessa optimi arvoja
Aika harvoissa taitaa olla.. ihan uusimpia mopoja lukuunottamatta.Eikös ruisku mopoissa ole lambdat valmiina?
Speed triple 1050 ainakin käy rikkaalla yläkierroksilla, vaikka olisi mikä putki. Hätätapauksessa voi laittaa ihan tavallisen yleismittarin vaikka teipillä sopivaan paikkaan näkösälle ja mittapiuhat alkuperäiseen anturiin.no nyt sitte ymmärrän miksi pitää ruiskumopojakin säädellä.
Jos ei ole lambdaa niin ei ymmärrää seosten menevän laihalle.
Sama juttu on käsittääkseni kaikkien ruiskujen kanssa niin pyörissä kuin autoissakin eli lambdan arvoja tuijotetaan ainoastaan kevyellä kaasulla kruisaillessa ja tyhjäkäynnillä.Speed triple 1050 ainakin käy rikkaalla yläkierroksilla, vaikka olisi mikä putki. Hätätapauksessa voi laittaa ihan tavallisen yleismittarin vaikka teipillä sopivaan paikkaan näkösälle ja mittapiuhat alkuperäiseen anturiin.
Lambdan varassa ainoastaan alle 3000 rpm alle 40% kaasulla, eli tuskin koskaan paitsi liikennevaloissa. Kartta MAP-anturin ja kaasuläpän asentotunnistimen takana.