Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

No tämä on pyöräfoorumien yksi yleisimmistä kiistan aiheista mutta itse n.15 vuotta vahoja ja muita ketjusprayta käyttäneenä en enää koskaa laita ketjuihini mitään paskaa itseensä keräävää liimaa vaan kyseistä peräöljyä jota uusien pyörien maukana tulevissa käyttäjänoppaissakin suositellaan. On lisäksi halpaakin!![]()
Joo, ei oo sprayta enää kyl ikävä. Itse käytän tätä niin ketjurasvana kuin aseöljynäkin : http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=59-0076

Millä te laitatte ton öljyn ketjuihin?
Vaihteistoöljyn sudin pienellä pensselillä![]()
Minkälaisia kokemuksia on Shellin ketjuöljyistä? Kaikkihan tietty lentää aikanaan vanteelle mutta pysyykö nuo edes hetken...?
Vaihteistoöljyn sudin pienellä pensselillä![]()
Turha on noita liimasprayta ketjuihin ruikkia. Keräävät vain kaiken lian ja pölyn itseensä ja hierovat niitä sitten aikansa. Vain ketjuvaha pysyy ketjuissa paikkoja sotkematta mutta vaha taas kerää juuri sitä paskaa itseensä kaikken tehokkaimmin. Kannattaa noudattaa niitä pyöränvalmistajienkin ohjeita ja laittaa ketjuihin 80W-90 PERÄÖLJYÄ. Pysyy vähintään saman mitä sprayt,jopa sateella jonkin matkaa mutta eivät imuroi itseensä paskaa vaan pysyvät ketjuissa ketjua suojaten. Toki pikkasen suttaa takavannetta mutta ylimääräiset rasvat on helppo rätillä pyyhkiä pois.
No tämä on pyöräfoorumien yksi yleisimmistä kiistan aiheista mutta itse n.15 vuotta vahoja ja muita ketjusprayta käyttäneenä en enää koskaa laita ketjuihini mitään paskaa itseensä keräävää liimaa vaan kyseistä peräöljyä jota uusien pyörien maukana tulevissa käyttäjänoppaissakin suositellaan. On lisäksi halpaakin!![]()