Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Panin siihen T-kappaleeseen, jossa näyttää dorkalta, mutta toimii. Kuvaa ei löydy.mihin sen liimasit? onko kuvaa mahdollisesti?
Millä se kalibroidaan näyttämään nopeuden todellisena?siitä näkyy mm. todellinen nopeus, keskituntinopeus, ajoaika ja mikä tärkeintä, se tallentaa huiput.mitäs muuta siitä näkyykään?![]()
Se on pirun monimutkainen juttu, naputellaan renkaan ympärysmitta mittariin.Millä se kalibroidaan näyttämään nopeuden todellisena?![]()
Jos haluaa nähdä sen todellisen nopeuden, niin kannattaa ostaa gps, se näyttää totta...![]()
Mulla on bebekistä hankittu sylinterimäinen tehomagneetti takajarrulevyn kiinnityskuusiopultissa. Pikku epoksitipalla varmistettu. Anturi on epoksilla kiinni jarrusatulassa.Miten olette toteuttaneet alapään, eli magneetin ja anturin asennuksen ?![]()
sanoi:Laittaa jonkun merkin renkaaseen, vaikka maalitippa tms ja työntää vaikka 5 kierrosta ja mittaa matkan, jakaa tuloksen viidellä ja aika tarkka kehän mitta on käytössä.
Tuolla viiden (tai useamman kierroksen) tekniikalla pääsee aika helposti tarkkoine merkintöineen / mittoineen millin, parin tarkkuuteen / kierros. Kilometrillä tuo tekee heittoa hieman reilun metrin, eli tarkkuus on jossain yhden prosentin osissa...sanoi:Laittaa jonkun merkin renkaaseen, vaikka maalitippa tms ja työntää vaikka 5 kierrosta ja mittaa matkan, jakaa tuloksen viidellä ja aika tarkka kehän mitta on käytössä.
Mä olen käyttänyt kalibrointiin niitä 1000m mittoja joita tieverkostoltamme löytyy.
Ainakin endurossa jo yksi kierros on pitkästi yli kaksi metriä. Paha on kilometrillä kovin tarkaksi saada. On käväissyt mielessä tuohon talvipyörään panna kaksi magneettia. He, heh. Miten mahtais lukemat hyppiä, kun vaihe-ero olis vaikka 90asteta.Tuolla viiden (tai useamman kierroksen) tekniikalla pääsee aika helposti tarkkoine merkintöineen / mittoineen millin, parin tarkkuuteen / kierros. Kilometrillä tuo tekee heittoa hieman reilun metrin, eli tarkkuus on jossain yhden prosentin osissa...sanoi:Laittaa jonkun merkin renkaaseen, vaikka maalitippa tms ja työntää vaikka 5 kierrosta ja mittaa matkan, jakaa tuloksen viidellä ja aika tarkka kehän mitta on käytössä.
Mä olen käyttänyt kalibrointiin niitä 1000m mittoja joita tieverkostoltamme löytyy.
Tien varressa olevia 1000metrin mittoja hyödyntämällä voi olla aika haastavaa päästä metrin parin tarkkuuteen... Toki aina voidaan spekuloida renkaan kehän pidentymiseen vauhdin lisääntyessä / keskipakovoiman kasvaessa, mutta joku tuotakin oli tutkinut ja testannut ja havainnut virheen kasvavan vasta yli 200km nopeuksissa.
kannattaa työntää pyörää niin, että pyörähdyksiä tulee 5 tai enemmän, ja jakaa tulos pyörähdysten määrällä. Tulee tarkempi...mulle annettiin tämmöisiä kalibrointiohjeita: vekslaa pyörä niin, että eturenkaan venttiilitappi on alhaalla tai ylhäällä. piirrä sitten merkki maahan. työnnä pyörää eteenpäin, niin että rengas pyörähtää kierroksen. piirrä toinen merkki maahan. mittaa kahden merkin välinen matka ja syötä se sigmaan. en vielä tiedä miten se syötetään, mutta eiköhän se selviä, kun alkaa räpeltämään sitä kiinni.