Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy myöntää, että tuollaisesta P-merkinnästä en tiennyt yhtikäs mitään. Pitääpä vilkaista, mitä omassa ruukussa lukee. Onko tuo standardiin (ja jos on, niin mihin) kuuluva merkintä vai joku valmistajien oma juttu ja testataanko sitä jotenkin?Ei siinä ole erikseen mitään mainintaa että se on kasvoalueen suojauksesta kertova merkintä.Tutkin tuota omaa Multiteciä, eikä siitä löytynyt erikseen kasvoalueelle mitään. Oli vain yksi lappu, jossa P.
Aina oppii uutta. Hyvä että että sellaisiakin avattavia löytyy jossa tuo P merkintä löytyy.
kyllä ,suht suorilla sangoilla on mun lasit ,kypärä on tiukka mutta tuohon shoei:n pottaan menii kyllä todella heposti lasit nokalle ja ei paina kuuppaa...Shoei raid2 toimii lasien kanssa hyvin...
Multa löytyy sama potta, eikä ole ollut lasien kanssa ongelmia, jos kypärän hidasta päähän laittoa ei lasketa. Tosin aika tarkasti joutuu sovittelemaan kypärämyssyn kolme eri pipoa testasin ennen, kuin löysin sellaisen mikä ei paina sankoja, joku Rukan malli. Jostain syystä en ole innostunut noista avattavista, vaikka eiköhän ne ihan hyviä ole.Schubert S1 Pro itellä rillien kanssa toiminu hyvin. On ollu kahenlaisien rillien kanssa käytössä, ekat lasit oli melkeen suoralla ja paksulla sangalla, meni hyvin päähän mutta pidemmällä matkalla (useemman sata kilsaa) rupes vähän painamaan. Toiset lasit korvantaakse taittuvalla ja ohuella titaani sangalla, vaikeempi laittaa päähän mutta mukavamman tuntunen, en oo kerenny noitten kanssa tekemään vielä pidempää reissua.
Mulla ainakin toimii lasien kanssa. Viime kesän yritin takkuilla Marushin hiilarikypärällä, mutta ei näitä nykyisiä moniteholaseja saanut ehjänä sisään, kuin varttitunnin sovittelulla. Ovat vielä asennostaan niin tarkat, että oltava päässä just eikä melkein, tai ei näe yhtään mitään.Onko kellään Nolan N 103 avattavaa ?
Kunnes ne kuivuu.Ite pohtinu vakavasti piilareita. Ei valu nenältä, ei huurustu eikä likastu ja on täysinäinen näkökenttä.
Aina kun on rillit vaihtunu niin on vaihtunu myös tekniikka että miten ne saa kypärän alle..
Ja en käytä aurinkolaseja, menen peilivisiirillä. Kokoajan joutuis aurinkolasejakin päivittää.
Oletko kokeillut myös kostuttavia kertakäyttölinssejä, esim. Dailies Aqua Comfort Plus?Kunnes ne kuivuu.Ite pohtinu vakavasti piilareita. Ei valu nenältä, ei huurustu eikä likastu ja on täysinäinen näkökenttä.
Aina kun on rillit vaihtunu niin on vaihtunu myös tekniikka että miten ne saa kypärän alle..
Ja en käytä aurinkolaseja, menen peilivisiirillä. Kokoajan joutuis aurinkolasejakin päivittää.![]()
Lienee kiinni kuinka herkät silmät on, minulla ei tuo piilarihomma ajaessa toiminut vaikka muuten niitä voin kyllä käyttää.
Kahtakin eri linssiä kokeillut, mutta niin ne vaan kuivuu kiinni ja sit on kaikkea muuta kun selkeä ja kokonainen näkökenttä.![]()
Just noita on ne toiset tuolla kaapissa. Toinen testattu piilari olikin se nk. silikonipiilari. Ne toimi paremmin, mutta kuivui nekin päivän retkellä. Jotta silmälaiseilla mennään ja hyvin ne sinne kypärään sopii nekin. Päässä keikkuu Arain Chaser.Oletko kokeillut myös kostuttavia kertakäyttölinssejä, esim. Dailies Aqua Comfort Plus?Kunnes ne kuivuu.Ite pohtinu vakavasti piilareita. Ei valu nenältä, ei huurustu eikä likastu ja on täysinäinen näkökenttä.
Ja en käytä aurinkolaseja, menen peilivisiirillä. Kokoajan joutuis aurinkolasejakin päivittää.![]()
Lienee kiinni kuinka herkät silmät on, minulla ei tuo piilarihomma ajaessa toiminut vaikka muuten niitä voin kyllä käyttää.
Kahtakin eri linssiä kokeillut, mutta niin ne vaan kuivuu kiinni ja sit on kaikkea muuta kun selkeä ja kokonainen näkökenttä.![]()
Jotkut optikot eivät noille Dailies linsseille jostain syystä reseptiä halua kirjoittaa ellei erikseen kysy. Liekkö pienemmät katteet kuin joissain muissa merkeissä.
+1sanoi:Shoei XR-1000
+1
Erittäin hyvin istuu lasit (ja kypärä), ainakin suorasankaisten Oakley-rillien kanssa.
Tästä sai jotenkin sellaisen kuvan että kalliimmat lasit sopis paremmin kypärän kanssa? Itse olen ostanut kolmet lasit kahden viikon sisällä (yhdetkään ei tosin ole vielä tullut) mutta esim. Specsaverilta saa jo reilu satkuun uusia rillejä, jotka ei välttis ole mitään muoti-ilmiöitä, mutta suht suoralla sangalla ja mahtuu kypärän sisään. Joten jos omistaa jo hyvät rillit, jotka ei kuitenkaan sovellu ajamiseen, niin ei mielestäni ole ihan hirvee sijoitus reilu satku, jolloin saa myös varalasit jos sattuu rillit hajoon.Silmälaseihin sopiva kypärä: hinta noin 500 euroa
Kypärään sopivat silmälasit: hinta noin 500 euroa
Joten makuasia kumminpäin haluaa tehdä. Itse olen käyttänyt Oakleyn kehyksiä, jotka omasta mielestäni toimivat erittäin hyvin minkä tahansa kypärän kanssa.
Laseja olen pitänyt lähes koko ikäni. Kokemuksella sanon sen, että satasella saa satasen lasit. Itse ostan lasit, jotka miellyttää eniten ja se on ihan sama mitä ne maksaa, koska niitä pidetään jokainen päivä. Mukavuudesta ja ulkonäöstä en tingi yhtään. Materiaalina kelpaa muovi, kevytmetalli ja titaani. Sankojen hinta on kuitenkin se pienempi osa lasien kustannuksessa. Linssit maksaa lähes tuplasti sankojen hinnnan (no, riippuu kehyksestä...). Useimmille satkun lasit ei todellakaan ole satkun lasit, koska useimmilla on linsseissä on muitakin korjauksia kuin tuo yksiteho, samoiten pinnoitteet nostaa hintaa.Tästä sai jotenkin sellaisen kuvan että kalliimmat lasit sopis paremmin kypärän kanssa? Itse olen ostanut kolmet lasit kahden viikon sisällä (yhdetkään ei tosin ole vielä tullut) mutta esim. Specsaverilta saa jo reilu satkuun uusia rillejä, jotka ei välttis ole mitään muoti-ilmiöitä, mutta suht suoralla sangalla ja mahtuu kypärän sisään. Joten jos omistaa jo hyvät rillit, jotka ei kuitenkaan sovellu ajamiseen, niin ei mielestäni ole ihan hirvee sijoitus reilu satku, jolloin saa myös varalasit jos sattuu rillit hajoon.Silmälaseihin sopiva kypärä: hinta noin 500 euroa
Kypärään sopivat silmälasit: hinta noin 500 euroa
Joten makuasia kumminpäin haluaa tehdä. Itse olen käyttänyt Oakleyn kehyksiä, jotka omasta mielestäni toimivat erittäin hyvin minkä tahansa kypärän kanssa.
http://www.specsavers.fi/silmalasit/miehet/bevis?start=18
My Webpage
tossa nyt vaikka yhet, ihan nopeella googlauksella
Edellä mainutut oli vaan ekana silmiin osuneet suorasankaiset, mutta tämmöset mulla on nyt
Dillit
Jotka hajos töissä, joten yhdet uudet ovat aika samalaiset.