Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etpä ole ainoa...Lahden Stormilla palvelusta ei hajuakaan, yksin saa myymälässä harhailla, jos jotain kysyy, niin myyjät ylimielisiä. Huippu oli, kun menin lahjaksi saamillani lahjakorteilla sieltä hanskoja ostamaan. Kassalle jonottaessani, myyjä vaan höpötteli edellisen asiakkaan kanssa, bemareista "auto", sekä mahdollisesta tallipaikasta. Useamman minuutin ooteltuani palo käämit, vein hanskat narikkaan, sekä marssin puodista ulos. Tätyy pistää vahinko kiertämään ja lahjoittaa lahjakortit eetenpäin.
Oulun Stormilla yleensä otetaan asiakas kopiksi jo ovella. Harmi, että ajovarustevalikoima on pieni(kelle on, kelle ei), joten harvemmin mitään sellaista tulee ostettua. Lähinnä se on merkeistä kiinni mun kohdalla. Olen kyllä ostanut sieltä aikanaan täyden tekstiilikerran ja silloinkin palvelu pelasi.Oulun Stormilla on ollut aina hyvä palvelu ja ostin sieltä viime kesänä Revit´n ajotakin. Nyt olen sitten netin kautta yrittänyt saada siihen sopivaa selkäsuojaa netin kautta, mutta huonoin tuloksin. Kyselyihin on toki vastattu ja kerrottu tuotetta kysytyn paljon, mutta kuulema Keski-Euroopan lomien takia tuotetta ei ole saatu. Näin vastattiin kuukausi sitten. Koskahan lomat loppuu?![]()