Streetfighter v4

Jos muuten jollekin taannoin V4S:n jouluksi tilanneelle tarjotaan mahdollistuutta vastaanottaa pyörä jo aikaisimmin, niin älä ota! Teet samalla ison palveluksen kaikille PK-letkailijoille :grin:
 
Jos muuten jollekin taannoin V4S:n jouluksi tilanneelle tarjotaan mahdollistuutta vastaanottaa pyörä jo aikaisimmin, niin älä ota! Teet samalla ison palveluksen kaikille PK-letkailijoille :grin:
No nyt - tätä tulkiten maestro on panostamassa vakavasti m-pyöräilyyn - ja letkailuun...:)- D-vitamiinia tilattu? Jos, niin :thumbup:
 
Kymiringillä oli tänään 3 sf v4 baanalla. Juttelin kollegan kanssa ja sanoi, että super simppeli kääntää vaihde kaavio rata moodiin. Orggis vaihdepolkimessa on toinen pultin reikä, johon vaan vaihtaa akselin ja se on siinä. :)
 
Jos muuten jollekin taannoin V4S:n jouluksi tilanneelle tarjotaan mahdollistuutta vastaanottaa pyörä jo aikaisimmin, niin älä ota! Teet samalla ison palveluksen kaikille PK-letkailijoille :grin:

Sorry @riisor, kyllä mä sen vastaanotan heti jos/kun se nyt tuleekin aikasemmin :rakastunut:
 
Mielenkiintoista kun luin uutta mp -lehden vertailutestiä. Kehuivat Streetfighteria maasta taivaaseen ja sitten kumminkin valitsivat bemarin ykköseksi kun se on niin halpa. Kovasti haisee jälleen bemarin sponssirahalta.
 
Mielenkiintoista kun luin uutta mp -lehden vertailutestiä. Kehuivat Streetfighteria maasta taivaaseen ja sitten kumminkin valitsivat bemarin ykköseksi kun se on niin halpa. Kovasti haisee jälleen bemarin sponssirahalta.
Jep, hieman hymyilytti tuo loppuratkaisu. Etenkin, kun V4S:n hinnaksi oli tekstissä laitettu 39800, niin pisti miettimään että mistähän hinnasta nuo miinuspisteet tuli.. Vuonna 2020 testin voittaa vuoden 2013 pyörä.
 
Kuka jaksaa lukea tuollaisia toppahousuhengessä tehtyjä arvioita. Eiköhän kaikille ole selvää, että Ducateissa joutuu laittamaan kättä syvemmälle taskuun ja sillä hyvä. Varmaan noissa testeissä mitataan jotain bensankulutustakin...
 
Mielenkiintoista kun luin uutta mp -lehden vertailutestiä. Kehuivat Streetfighteria maasta taivaaseen ja sitten kumminkin valitsivat bemarin ykköseksi kun se on niin halpa. Kovasti haisee jälleen bemarin sponssirahalta.

Joo, samaa naureskelin, kun luin lehteä. Kyllähän tuo BMW-motorradin sponssaus tuohon (Mp-maailma-Bike-)motorradiin on niin läpinäkyvää, että ei tiedä itkeäkö vai nauraako. Ei olisi yllättänyt vaikka Gessu olisi voittanut tuon(kin) testin, koska kaksi päällä paras ja paras penkinlämmitin.
 
Näin huoltiksella uuden Superduke 1290 R:n. Siinä oli kiinni kotarin oma pieni ja kuulemma kevyt puolikova laukkusetti joka sopi hienosti pyörän linjoihin. Tuollaisella olisi kiva tehdä viikonloppureissuja ilman että näyttää joltain touring -mopolta. Ducatilla ei taida olla tarjota mitään vastaavaa SF V4:een. Minusta SF voisi poiketa Panigalesta siten että olisi tarjota siisti linjoihin ja väreihin istuva paketti jossa voisi kuskata sadevehkeet, vaihtokamat ja jotain muuta pientä. Säkki poikittain on aika ruma ja reppu hankala. Vai onko tarkoitus että tuolla ei tehdä yön yli reissuja? Minusta Suomen kesässä ainakin sadevehkeet ja joku villapusero pitäisi saada kuskattua mukana ihan päiväreissullekin. Miten olette toimineet?
 
Mulla ratapäivillä kulkenut evästä, työkaluja ja vaihtovaatteet kriega r 30 vedenpitävässä repussa jonne mahtuu yllättävän paljon kamaa ja ei rasita hartioita fiksun kiinnityssysteemin takana. Hommasin sen vähän viikonloppureissujenkin takia ja sillä olen pärjännyt. Toki tohon taka jakkaralle saisi Kriegan kassinkin viritettyä pitempää keikkaa ajatellen. Samat kiinnitys vermeet jotka menee Panigalen kanssa. Katselin Kriegan sivuilta.


https://kriega.com/sports/touring/panigalev4fit
 
Viimeksi muokattu:
Joo, samaa naureskelin, kun luin lehteä. Kyllähän tuo BMW-motorradin sponssaus tuohon (Mp-maailma-Bike-)motorradiin on niin läpinäkyvää, että ei tiedä itkeäkö vai nauraako. Ei olisi yllättänyt vaikka Gessu olisi voittanut tuon(kin) testin, koska kaksi päällä paras ja paras penkinlämmitin.

Olen kans todennut että oman koeajon antama kokonaisvaikutelma saattaa olla kovin erilainen kuin testien. Ajattelin että johtuu ehkä henklökohtaisista mieltymyksistä. Kai nuo biimeritkin on ihan jees, mutta eipä ole koeajoilla tullut "tämä!"-efektiä. Luotettavuus-argumenttikin vähän ontuu. Velipojankin on 1200gs jättänyt välille kahdesti, ja kaverin kanssa muistelimme että tunnemmeko ketään bmw-kuskia jolla ei olisi ollut ongelmia. No emme tunne, toki niitä voi olla paljonkin.
 
Ja taitaahan näihin löytyä myös esim. sw-motechin quick-lock evo rinkuloita tankkilaukuille.

Helskutti kun meinannut alkaa V4S pikkasen kiinnostelemaan vaikka vaihtoehdot ovat tähän asti olleet enemmän tuolla uuden Diavelin suunnassa.
 
Reilu 7000km toukokuun lopusta lähtien ajettu. Eka rengassetti meni vaihtoon 6500km kohdalla. Olisi niillä varmaan vielä sen 1000km ajellut, mutta duuni haittaa huoltoaikojen varailua.
2 kertaa Kymiringillä. Eka kerta ihan tutustumista rata-ajon ja uuden radan ihmeellisyyksiin ja toisella kerralla opeteltiin sitten kuluttamaan vähän muutakin kun renkaan keskustaa. On muuten kiva peli ajella radallakin.
Laite toimii moitteetta. Kakistelematta käynnistyy ja työmatkat sujuu hymy huulilla. Hidas ajossa no problem nöyrästi moottori sopeutuu hidasteluun kotteroiden perässä. Ei persaus kuumene sanottavasti.
Ajo asento passeli vähän etukeno ja jaloille kivasti tilaa. Super mukava penkki parhaita mitä uralle sattunut. Ei tärinöitä kahvoissa tai jalkatapeissa sanottavasti. Hiton luonteikas ääni vakkari pöntöillä, mistä Bike lehti moitti:blink: Eka v nelkku mulla mikä oli yks isoin hankinta peruste. Pitihän toikin kontruktio kokeilla. Moottorin luonne kiva ja sopivan karhea. Twinimäista karheutta tyhjäkäynnillä ei mikään singeri. Ducati luonnetta siis säilytetty.
Matkaa ajaa huoletta satoja kilometreja päivässä. Vakkarin kyllä ottaisin mielelläni matka-ajoon.Bensa valo syttyy 140km kohdalla 10l on siinä vaiheessa mennyt gasoa ja 6 litraa jälkellä eli kulutus 7l pinnassa ja tankilla ajaa jonkun 230 km.
Enpä ole pahemmin jousituksen säätöjä säädellyt. Aavistuksen pehmensin tehdas asetuksista. Radalle vähän tiukemmaksi. Jousitus pelittää ihan kivasti miellyttävä ei liian kova kadulle ja säätämällä saa ihan millaisen haluaa.
Mahtava kurviteillä päästellä. Shifteriä ja blipperiä ei voi liikaa kehua. Radalla olisi kyllä hyvä kääntää upsidedown. Helpompi olisi pitkällä suoralla naputella 200km/h vauhdissa isompaa silmään. Temppu helppo kuten aiemmin kerrottu tässä ketjussa.
Bar end peilit ja takapenkin suoja ja kahvalämppärit on varusteluna ja tavarat kulkee Kriegan repussa.
Omiin ajoihin mahti peli. Kilometrejä kertyy kovaan tahtiin ihan lähikulmilla päästellen. Suosittelen jos yhtään tämän tyyppinen laite kiinnostaa. "Old is not dead" Uutta intoa sai pyöräilyyn. Pari vuotta oli mulle väärät lääkkeet käytössä.:)
 
Vakkarin kyllä ottaisin mielelläni
Ihme että ovat jättäneet sen pois. Liekö liikaa tourinkiin viittaava varuste. Itellä vakkari on juuri se varuste joka auttaa kestämään noita loputtoman tylsiä pääteitä ja estämään kortin lähtemistä. Luulisi että on pelkkää softaa ja nappi nykytekniikalla(?).
 
Ihme että ovat jättäneet sen pois. Liekö liikaa tourinkiin viittaava varuste. Itellä vakkari on juuri se varuste joka auttaa kestämään noita loputtoman tylsiä pääteitä ja estämään kortin lähtemistä. Luulisi että on pelkkää softaa ja nappi nykytekniikalla(?).

Älä muuta virka. Mut kai sen saa ruksattua varusteena jos uuden tilaa? Ehkä se tulee vakiona uuteen Multiin.
 
Back
Ylös