Pikaisesti vilkaisten tuubista ei tuntunut löytyvän yhtään pieteetillä
hinkattua kunnon "putkiviriä" vetolappuineen tähän laitteeseen.
Tämän koneen peruspotentiaalia on turha edes yrittää hakea
ilman kokoränniä ja hartaita säätösessioita.
Siellä on SET:iä sun muuta sen verran perässä, että morjens.
Sekalaiseen katuhumppaan tuon saa varmasti paranemaan
havaittavasti lähtötilanteesta säädöillä.... oli sliparia tai ei.
Orkkisromuilla tuo eräänlainen "kaksijakoisuus" taitaa olla.... ominaisuus

,
jota saa hieman loivenettua, eikä se välttämättä niin pahasti töki osakuormilla
kuin täysvedossa ja "huonossa kohtaa" reilusti avattaessa.
Kun tuon "tehontuoton" kanssa on kuitenkin niin, että subjektiivinen vaikutelma
on keskivertosuharilla aika ratkaiseva argumentti, ei ole täysin poissuljettua
että toisia pelejä mestaroidaan tarkoituksella vähemmän lineaarisiksi ihan "Funfactory" pohjaltakin.
Jos samaan kasaan saadaan kivasti ratkaistua esim. ääni/päästöasioita normien kannalta,
herra inssinööri tuntee tietty suurta tyydytystä.
Se on sitten toinen asia, mitä ja kuinka määrätynlaiset kuskit/asiakkaat lopputulosta arvottavat
omista lähtökohdistaan.
Kovastihan tuota pakettia on kehuttu ja erityisesti hinta/laatusuhdetta.
Omasta puolesta taas orkkislaite on ihan kiva "kokeilla", mutta tuollaisena alkaa kilometri kilometriltä
syömään rotan lailla..... se kaksijakoisuus ja raa-an, lineaarisen voiman puuttuminen vaikka
tuo sinänsä ihan pirteältä tuntuukin.
OK, kun liikutaan vaikka alle 140 rwhp huipputehoissa, hyvin lineaarinen kone alkaa helposti
kääntymään "tylsäksi"..... koska se toimii "liian hyvin"...... ja koska se
elämä alkaa hiipimään tupaan
siitä jostain 140 rwhp:n jälkeen.... eli kun se "viimeinen kolmannes

" alkaa

.
Siinä ei sitten enää lineaarinen haittaa kokonaisuutta yhtään.... eikä tunnu tylsältä......
se vaan menee eteenpäin.... kuin hirvi ylähuuli pitkänä pitkin mettiä

.