myös poliiseille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pidä tuosta kiinni, nyt olet asian ytimessä. Bemari on nopein ("ruotsalaisella" Volvo/Saab-poliisiautollakaan ei pärjää)!No, eikös tärkeintä ole, että kaaharibemari pääsi karkuun?
Eikös tästä ollut puhetta kesällä, kun se suomi-miliisien s-type heilahti pusikkoon?Bemarikuski ilmoittautui tänään itse poliisille.
Mielenkiintoista on saako kuski muita seuraamuksia kuin ylinopeussakot ja pysähtymismerkin huomiotta jättämisen. Voidaanko tässä tapauksessa häntä syyttää esimerkiksi kuolemantuottamuksesta ?
Mikäs on orgilaisten mielipide ?
Tämähän on jo tuolla BMW-talkissa todettu.Pidä tuosta kiinni, nyt olet asian ytimessä. Bemari on nopein ("ruotsalaisella" Volvo/Saab-poliisiautollakaan ei pärjää)!![]()
Ei minkäänlaista korvaus- tai muuta vastuuta toisen ulosajoon ja siitä aiheutuneisiin vahinkoihin. Jos poliisi ei esimerkiksi kykene pitämään kotiloa tiellä tai ei väistä raideliikennettä takaa-ajossa => oma moka ja itse kärsii.Eikös tästä ollut puhetta kesällä, kun se suomi-miliisien s-type heilahti pusikkoon?Bemarikuski ilmoittautui tänään itse poliisille.
Mielenkiintoista on saako kuski muita seuraamuksia kuin ylinopeussakot ja pysähtymismerkin huomiotta jättämisen. Voidaanko tässä tapauksessa häntä syyttää esimerkiksi kuolemantuottamuksesta ?
Suomessa vissiin se takaa-ajettava joutuu korvaamaan poliisiauton vauriot, ilmeisesti myöskin henkilövahingot (?)
Minun oikeustajuuni tuo(kaan) ei tosin uppoa.![]()
Autopuolella pitää paikkansa, prätkäpuolella ei.Tämähän on jo tuolla BMW-talkissa todettu.Pidä tuosta kiinni, nyt olet asian ytimessä. Bemari on nopein ("ruotsalaisella" Volvo/Saab-poliisiautollakaan ei pärjää)!![]()
![]()
Loistava elokuva! Yksi parhaista! Kertoo totuuden ruåttalais poliisien mielenlaadusta ja ammattitaidosta! omin silmin ja rahoin todenneena...Väistämättäkin tulee mieleen leffa "kopps"...![]()
Ruottista en tiedä mitään, mutta suomessa tuosta voisi saada kuusi kuukautta linnaahäkkiävankilaa pelastustoimen laiminlyöntinä, ts. siitä hyvästä että pakeni onnettomuuspaikalta. Eli miedompi versio liikenepaosta, johon osutaan vain silloin jos on itse osallisena siihen onnettomuuteen.Bemarikuski ilmoittautui tänään itse poliisille.
Hauska leffa joo. Oli tossa kyllä tosi huonoa säkää et se juna just kohdalle sattui...Loistava elokuva! Yksi parhaista! Kertoo totuuden ruåttalais poliisien mielenlaadusta ja ammattitaidosta! omin silmin ja rahoin todenneena...Väistämättäkin tulee mieleen leffa "kopps"...![]()
![]()