• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tampereen mopokaupat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ex -Motoxi on nykyään joku H-D 45-astetta ja majailee Lakalaivassa siellä, missä Pirkanmaan käyttöauto eli Volvo kauppa oli ennen.

Keskittyypi ilm. pääasiassa tonne harrikka-sectiolle eikä oo muuta rompetta kaupan.

Motoxina jatkaa Porin puolessa

Joup, käväisin Motoxissa alkuviikosta, kunhan kovan etsimisen jälkeen sinne löysin. HD ja Buell on heidän edustamat merkit. Vaikka en moisista ameriikan vehkeistä perusta, sain erittäin kiitettävää palvelua kypärätiedusteluihini...
bowdown.gif

Aikanaan mulle sanottiin jossain kotilohuollossa kirkkain silmin että laskuun tulee automaattisesti tarvikelisä. Tuolloin muistaakseni 20 mk, euroaika on näköjään tuonut tässäkin _lievää_ lisäystä... Tämä nyt ei liity tuohon kyseiseen tapaukseen mutta olisko joillakin edelleen tämä käytäntö
omg.gif

Aikanaan mulle sanottiin jossain kotilohuollossa kirkkain silmin että laskuun tulee automaattisesti tarvikelisä. Tuolloin muistaakseni 20 mk, euroaika on näköjään tuonut tässäkin _lievää_ lisäystä... Tämä nyt ei liity tuohon kyseiseen tapaukseen mutta olisko joillakin edelleen tämä käytäntö  
omg.gif
Mulla on semmonen käsitys, että se pientarvikelisä ois joku kiinteä prosentti laskusta
nixweiss.gif

omg.gif
Mulla on semmonen käsitys, että se pientarvikelisä ois joku kiinteä prosentti laskusta  
nixweiss.gif
Jos niin on, mihinhän perustuu oikeus laskuttaa tyhjästä? Onko kukaan tullut kysyneeksi?

OT: Joka kerta hymyilyttää tuo Siipiveikon avatar teksteineen... huippuvalinta!  
biggrin.gif
biggrin.gif

omg.gif
nixweiss.gif
Jos niin on, mihinhän perustuu oikeus laskuttaa tyhjästä? Onko kukaan tullut kysyneeksi?

OT: Joka kerta hymyilyttää tuo Siipiveikon avatar teksteineen... huippuvalinta!  
biggrin.gif
biggrin.gif
Ne pientarvikkeet on trasselia, vaseliinia, saippua käsien pesuun jne...

Tattis kehuista
tounge.gif

...prikkoja, abicoja, eristysteippiä, nippusiteitä jne.

Sitä ei tietysti ymmärrä, jos johonkin öljynvaihtoon lisätään pientarvikelisä... Yleensä kiinteähintainen eikä kovin kallis lisuke laskulla... Näin ainakin pitäisi olla...

Eihän tosta puuttunut kun rautalanka... miten tulee kummasti mopediajat mieleen
tounge.gif

...prikkoja, abicoja, eristysteippiä, nippusiteitä jne.

Sitä ei tietysti ymmärrä, jos johonkin öljynvaihtoon lisätään pientarvikelisä... Yleensä kiinteähintainen eikä kovin kallis lisuke laskulla... Näin ainakin pitäisi olla...
Niimpä. Silti se öljypropun tiiviste on laskutettu vielä erikseen
wink.gif

Joo kyllä nuo trasselilisät on minun mielestä kusetusta. Niissä huolto/korjaushinnoissa on ihan sen verran ilmaa että niihin joutais sisältyä normaalit työn tekemiseen liittyvät pikkuasiat. Ja tosiaan joka h****in nippeli kyllä laskutetaan erikseen vaikka olis nippuside. Jos edes tekisivät kaiken mitä kuuluu ja vielä kunnolla, ei viitsis nipottaa mutta kun niille rahoille saa harvoin vastinetta muutenkaan. Jaha, mennääs taas opettelemaan lisää että onnistuu korjaukset kotona  
033102bebe_1_prv.gif

Edit: jaa tämä on kyllä jo niin ulkona aiheesta että en kirjoittele tänne lisää, sorry
blush.gif

Motokeitaalla oon pyörääni huollattanu .Hyvin on aina homma toiminu ei valittamista.
smile_org.gif

Jos tahdotte laadukasta huoltopalvelua viette moponne Kössille Ylöjärvelle tai Mixulle Tohloppiin  
bowdown.gif
Kokemusta on molemmista ja voin suositella molempia Huippuosaajia  
buttrock.gif

Kössillä on muuten virallinen Suzuki huolto
smile_org.gif

Minulta myös iso plussa Korvenpäälle! On kyllä varmasti alansa parasta palvelua ja edullisimmat hinnat!On ollut suosikkipaikkani jo viitisen vuotta.

Heinolle pitkä miinus asiakaspalvelusta ja huollosta sekä vielä huollon laskutuksesta ja jälkipyykin selvittelystä.

Kx-center ihan jees, masterbikessa ainakin huollot osasivat joskus tehdä, hinnoittelu olikin sitten toinen juttu.

Motokeitaassa ei oikein kanssa tuo palvelu pelaa. Saa suurinpiirtein anteeksi pyydellä, jos menee pyytämään palvelua keskenään juttelevilta myyjiltä.

Täytyy minunkin kehua R.M Heinoa
062802jumpie_prv.gif
En ostanut sieltä pyörääni (vahinko
sad_orig.gif
), mutta minua on kohdeltu siltikin kuin olisin sen sieltä ostanut. Kun soitin ja sanoin tarvitsevani pyörääni takaboxin, kaveri ei edes kysynyt mikä malli mulla on, vaan muisti sen suoralta kädeltä. Sanoisin että hyvää asiakaspalvelua !!

Huollatuskin meni hienosti ja nopeasti, nopeammin kuin mulle oltiin luvattu ... joten kaikki pisteet sinne
bowdown.gif

Ei nyt Tampereella, mutta aika lähellä Tamperetta kuitenkin on Viialassa Katafori, renkaan vaihto onnistui lyhyellä varoitusajalla, mielestäni halvalla ja kahvia ja juttuseuraa sai toimituksen ajaksi.

Kyllä täytyy kehua KX -centerin huoltoa teetin blackien etu stefojen vaihdon siellä ja takanakki tuli vaihdatettua samalla,
kun KX;ltä soiteltiin "miten toi taka rengas on noin synkeen näköinen" ja samalla tekivät hyvän tarjouksen renkaasta, niin vanha metzleri sai kyytiä  
bowdown.gif

Lähes kaikki ajo-varuste hankinnat olen tehnyt KX-centerillä, ja niin aion tehdä tästä eteen päin samoin blackien huollot teetän Jakella  
smile_org.gif

"By the way" JJ-Motringiin mua ei saa enää meneen kuin haulikolla uhaten
033102ass_1_prv.gif
oli sen verran syvältä se palvelu kun olisin tehnyt kaupat tupla x ;stä no toisen häviö on toisen voitto
ghostface.gif

ja taas tuli vietyä kx-centteriin huoltoon..vaikka piti korvenpäätä kokeilla..homma toimi..jälleen hyvin..kiitokset siitä..muistin myös mainita sen liikkeessä..R:M heinokin oli kunnostautunut...pikapoikkeus sinne etsimään sadevaatetusta(jostain kumman syystä niitä nyt on tarvinnu) kun kx-centteristä ei löytyny..ja tällä kertaa myyjä oikeesti oli asiasta kiinnostunut ja palveluhaluinen joten kaupat synty..voin siis jopa pikkuhiljaa muuttaa käsitystäni siitäkin paikasta..pikkuhiljaa siis
tounge.gif

Tekeekös tämä Korvenpää millaisia huoltoja? Itellä pitäisi 9R:n venat tarkastaa ja kaasarit säätää. Tässä nyt sitten pähkäilen mihin veisin
omg.gif

Heinolla on niin suolaiset hinnat, etten sinne nyt ainakaan ensimmäisenä viitsisi viedä...
biggrin.gif

Tekeekös tämä Korvenpää millaisia huoltoja? Itellä pitäisi 9R:n venat tarkastaa ja kaasarit säätää. Tässä nyt sitten pähkäilen mihin veisin  
omg.gif

Heinolla on niin suolaiset hinnat, etten sinne nyt ainakaan ensimmäisenä viitsisi viedä...  
biggrin.gif
Kyllä mä oon käsittäny niin, että Korvenpää tekee huollon ku huollon. Soita ja kysy.

omg.gif

biggrin.gif
Kyllä mä oon käsittäny niin, että Korvenpää tekee huollon ku huollon. Soita ja kysy.
Kyllä näin on. Penkitys ei taida onnistua mutta säätöhommat on näpissä muuten. Ja Esa tekee huoltohommat itse. Tinkimätön ammattimies ja mukava heppu kaikin puolin. Suosittelen.

Back