Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on semmonen käsitys, että se pientarvikelisä ois joku kiinteä prosentti laskustaAikanaan mulle sanottiin jossain kotilohuollossa kirkkain silmin että laskuun tulee automaattisesti tarvikelisä. Tuolloin muistaakseni 20 mk, euroaika on näköjään tuonut tässäkin _lievää_ lisäystä... Tämä nyt ei liity tuohon kyseiseen tapaukseen mutta olisko joillakin edelleen tämä käytäntö![]()
Jos niin on, mihinhän perustuu oikeus laskuttaa tyhjästä? Onko kukaan tullut kysyneeksi?Mulla on semmonen käsitys, että se pientarvikelisä ois joku kiinteä prosentti laskustaAikanaan mulle sanottiin jossain kotilohuollossa kirkkain silmin että laskuun tulee automaattisesti tarvikelisä. Tuolloin muistaakseni 20 mk, euroaika on näköjään tuonut tässäkin _lievää_ lisäystä... Tämä nyt ei liity tuohon kyseiseen tapaukseen mutta olisko joillakin edelleen tämä käytäntö![]()
![]()
Ne pientarvikkeet on trasselia, vaseliinia, saippua käsien pesuun jne...Jos niin on, mihinhän perustuu oikeus laskuttaa tyhjästä? Onko kukaan tullut kysyneeksi?Mulla on semmonen käsitys, että se pientarvikelisä ois joku kiinteä prosentti laskustaAikanaan mulle sanottiin jossain kotilohuollossa kirkkain silmin että laskuun tulee automaattisesti tarvikelisä. Tuolloin muistaakseni 20 mk, euroaika on näköjään tuonut tässäkin _lievää_ lisäystä... Tämä nyt ei liity tuohon kyseiseen tapaukseen mutta olisko joillakin edelleen tämä käytäntö![]()
![]()
OT: Joka kerta hymyilyttää tuo Siipiveikon avatar teksteineen... huippuvalinta!![]()
![]()
...prikkoja, abicoja, eristysteippiä, nippusiteitä jne.Ne pientarvikkeet on trasselia, vaseliinia, saippua käsien pesuun jne...
...prikkoja, abicoja, eristysteippiä, nippusiteitä jne.Ne pientarvikkeet on trasselia, vaseliinia, saippua käsien pesuun jne...
Sitä ei tietysti ymmärrä, jos johonkin öljynvaihtoon lisätään pientarvikelisä... Yleensä kiinteähintainen eikä kovin kallis lisuke laskulla... Näin ainakin pitäisi olla...
Niimpä. Silti se öljypropun tiiviste on laskutettu vielä erikseen...prikkoja, abicoja, eristysteippiä, nippusiteitä jne.Ne pientarvikkeet on trasselia, vaseliinia, saippua käsien pesuun jne...
Sitä ei tietysti ymmärrä, jos johonkin öljynvaihtoon lisätään pientarvikelisä... Yleensä kiinteähintainen eikä kovin kallis lisuke laskulla... Näin ainakin pitäisi olla...
Kyllä mä oon käsittäny niin, että Korvenpää tekee huollon ku huollon. Soita ja kysy.Tekeekös tämä Korvenpää millaisia huoltoja? Itellä pitäisi 9R:n venat tarkastaa ja kaasarit säätää. Tässä nyt sitten pähkäilen mihin veisin![]()
Heinolla on niin suolaiset hinnat, etten sinne nyt ainakaan ensimmäisenä viitsisi viedä...![]()
Kyllä näin on. Penkitys ei taida onnistua mutta säätöhommat on näpissä muuten. Ja Esa tekee huoltohommat itse. Tinkimätön ammattimies ja mukava heppu kaikin puolin. Suosittelen.Kyllä mä oon käsittäny niin, että Korvenpää tekee huollon ku huollon. Soita ja kysy.Tekeekös tämä Korvenpää millaisia huoltoja? Itellä pitäisi 9R:n venat tarkastaa ja kaasarit säätää. Tässä nyt sitten pähkäilen mihin veisin![]()
Heinolla on niin suolaiset hinnat, etten sinne nyt ainakaan ensimmäisenä viitsisi viedä...![]()