Omakohtaisia kokemuksia Master Bikesta:
Ostin sieltä aikanaan kypärän joka sitten osui asfalttiin ja meni ns.uusiksi
. Vak.yht. kyseli sen arvoa ja kerroin mitä siitä olin maksanut ja mistä sen olin ostanut. Seuraavana päivänä soitti vak.tark. ja kertoi käyneensä em. liikkeessä tarkastamassa hinnan ja HUPS! Se kypärä ei ollut kuulemma maksanut koskaan niin paljoa, vaan oli kalleimmillaan n.600mk halvempi kuin mitä siitä maksoin alennuksineen (juu-u, kuitti oli jo poltettu ajat sitten
). Oli vähällä etten itse saanut petos syytettä.
R.M. Heino:
Näitä ketjujen "kiristyksiä" on Nedin kertomuksen jälkeen ollut miutakin... ei tosin omakohtaisia. Vaan, itselleni sattui aikanaan kun ajelin BMW:llä seuraavaa... Kävin kysymässä jakopään huoltoa, kun kuuleman mukaan niissä kilometreissä sille oli jotain tehtävä. Jono oli muistaakseni 3vko:n luokkaa. No, vaihtoehdoksi jäi tehdä "remppa" itse. Vaan ei löytynyt liikkeestä ketään joka olisi tiennyt mitä ko. jakopään huollossa tehdään tai tarvitaan (osia). Viimein sain maahantuojan osoitteen ja numeron josta tiedot voi kysyä. Kysymyksessä on sentään heidän edustama merkki.
Sieltä asia selvisi heti eikä ollut mikään harvinainen asia, ja osat tuli posti ennakolla muutamassa päivässä.
Jakelle iso plussa palvelusta, ja muutamalle muullekin lähinnä oheistarvikkeiden myynnissä.
Kx-Center:
Asioinut, ja asion jatkossakin siellä
. On tehty mitä on luvattu. Palvelu toimii kiitettävästi.
Yhteenvetona: Kaikissa paikoissa on vain ihmisiä töissä, ja ihmisille sattuu myös virheitä. Saatika sitten sesongin parhaassa puristuksessa... (onko se sitten lupa tehdä virheitä...).