• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tänään ajelemassa

Oli se vaan kivaa "pitkästä" aikaa. 140 km Tampereen ympäristö ajelua. Vähän kurasta paikotellen mutta mitä sit.
062802jumpie_prv.gif

Tuli uutta kiksua ulkoilutettua Lpr-Imatra-Lpr välillä ja 3 pyörää tuli vastaan. Nyt on kausi korkattu ensimmäisillä 80km:lla. Ja heti pääsee pesemään uutta vahattua pyörää...

Juu. Pääsin kans tänään "vähä" koittamaan (17km) ja kuinkas ollakkaan: Rekan ohi ja tutka --> kortti pois ja heti.
Hyvin alkas tää ajokausi
confused_orig.gif

No niin pääsihän sitä täällä Oulussaki kunnolla ajaan ja sai mopon kotiin
biggrin.gif
" kaks viikkoo onki ollu nii liposta nuo pikkulenkkeilyt
062802moto_prv.gif

tulihan sitä käytyä tankkaamassa tuoretta bensaa tankkiin.

aika liukkaan tuntuiset noi rennsportit soranpeittämillä teillä.

Mikäs kiire tässä vielä, on aikaa odotella että hiekat kerätään teiltä pois...

Jos kuukauden malttais vielä odotella, ei tuo karhea asfalttikaan kuluttaisi renkaita (saattaisi pian joutua jonkun markiisisedän tai rotumopon asiakkaaksi).

Kuinka muuten jengi uskaltaa ajella jo nyt? Eikäku mä vaan sillä, että kellään en oo nähnyt nahkoja, mut aina kaikki sanoo ettei tekstiileillä tee mitään
wink.gif

Juu. Pääsin kans tänään "vähä" koittamaan (17km) ja kuinkas ollakkaan: Rekan ohi ja tutka --> kortti pois ja heti.
Hyvin alkas tää ajokausi  
confused_orig.gif
Voevoevoe!! Nää tällaiset ovat sit nii Hirveitä kohtaloita.. itsehillintää ne lisää.. tai sit vitutusta.  
tounge.gif
Tähän sopii hyvin kaverini, viime kesäinen eka ajo kesti 400m.. ja kortti kuivumassa elokuun alkuun. Ilman korttia voi silti.. tehä vaikka mitä..
wink.gif

Oli kyllä ihan rikollisen kivaa...

Miten tuo wanhuskin tuntuu taas niin tykiltä näin keväällä, voin myöntää että innostuksissa tuli vetästyä yhdestä rekasta ohi semmoinen 120-->180 pikavedätys kolmosvaihteella motarilla.. Meinas tulla housuihin, eikä siis paska tai kusi..  
tounge.gif
lookaround_orig.gif

Loppukuu rauhallisemmin, onkohan Tampereella tänään jo "skene" pystyssä? Pakko lähteä tunnin päästä katselemaan tilannetta.  
062802moto_prv.gif
Onkos tuo sun RF punanen ja kyljessä jotain "vauhtiraitoja", mikäli näin taisit tulla lahdenperän shellin kohdilla vastaan, mä olin puntolla
shaun.gif
Ei, tämä on musta (tai tällä hetkellä tiepölyn värinen) ja teipitön..

Eipä ollut Pyynikillä vielä ihan puoleen mäkeen mopoja.
tounge.gif

Munkki oli sentään laatutavaraa!

Hyvin alkas tää ajokausi
confused_orig.gif
Mulla melkein napsahti kans tänään tossa Kivistössä lähellä keimolan Nestettä - ystävällinen kotilokuski valoshowllaan säästi minut oletettavasti juttutuokiolta...

on se vaan kivaa, mutta on se myös vielä liukasta.ei oikein oo renkuissa pitoo ku sutii kovasti
tounge.gif
no joo eikai sentään
wink.gif

ja huomenna taas töihin mopolla.

Lauantai, sunnuntai ja nyt tiistai yhteensä 550 km ...
Kahva vaan kiristyy ja kuski piristyy...
biggrin.gif

Semmoset viitisenkymmentä kilsaa tuli hornetin mittariin kauden avauksen kunniaksi.

Uskomattoman viileät tollaset 15 euron messutarjous lapaset..
biggrin.gif

Tänään tuli tahkottua about 40km. Vähän oli hakemista ajamisen kanssa, kun taukoakin on kertynyt semmoiset 9kk
omg.gif
Kivaa oli ja sää oli loistava!

Päätiet sulat ja osittain kuivat mutta tossa välissä mulla on vajaan kilometrin hiekkatie joka täynnä sohjoa ja jäätä..pikkasen v..tuttaa!!

Back