Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen juu ja jopa hengissä!Olet edelleen Orgissa?Tää teki sillee että puhelimitse pisti FJR:n kaskon voimaan NYT tästä hetkestä alkaen ja arvatkaas mitä seuraavax tapahtuu?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juu. Pääsin kans tänään "vähä" koittamaan (17km) ja kuinkas ollakkaan: Rekan ohi ja tutka --> kortti pois ja heti.
Hyvin alkas tää ajokausi![]()
Voi perkule, ei voi ku arvata vi.....sen määrääJuu. Pääsin kans tänään "vähä" koittamaan (17km) ja kuinkas ollakkaan: Rekan ohi ja tutka --> kortti pois ja heti.
Voevoevoe!! Nää tällaiset ovat sit nii Hirveitä kohtaloita.. itsehillintää ne lisää.. tai sit vitutusta.Juu. Pääsin kans tänään "vähä" koittamaan (17km) ja kuinkas ollakkaan: Rekan ohi ja tutka --> kortti pois ja heti.
Olisit tullut sunnuntaina MutterilleEikäku mä vaan sillä, että kellään en oo nähnyt nahkoja, mut aina kaikki sanoo ettei tekstiileillä tee mitään![]()
Ei, tämä on musta (tai tällä hetkellä tiepölyn värinen) ja teipitön..Onkos tuo sun RF punanen ja kyljessä jotain "vauhtiraitoja", mikäli näin taisit tulla lahdenperän shellin kohdilla vastaan, mä olin puntollaOli kyllä ihan rikollisen kivaa...
Miten tuo wanhuskin tuntuu taas niin tykiltä näin keväällä, voin myöntää että innostuksissa tuli vetästyä yhdestä rekasta ohi semmoinen 120-->180 pikavedätys kolmosvaihteella motarilla.. Meinas tulla housuihin, eikä siis paska tai kusi..![]()
![]()
Loppukuu rauhallisemmin, onkohan Tampereella tänään jo "skene" pystyssä? Pakko lähteä tunnin päästä katselemaan tilannetta.![]()
![]()
Mulla melkein napsahti kans tänään tossa Kivistössä lähellä keimolan Nestettä - ystävällinen kotilokuski valoshowllaan säästi minut oletettavasti juttutuokiolta...Juu. Pääsin kans tänään "vähä" koittamaan (17km) ja kuinkas ollakkaan: Rekan ohi ja tutka --> kortti pois ja heti.
Mielestäni Köpi tarkoitti ajelemista, eikä mitään kioskilla hengailua.Olisit tullut sunnuntaina MutterilleEikäku mä vaan sillä, että kellään en oo nähnyt nahkoja, mut aina kaikki sanoo ettei tekstiileillä tee mitään
.![]()