• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tervehtiminen!

biggrin.gif

Moikattua tulee kaikkia, tosin laiskuus joskus vaivaa, käsi ei nouse kahvasta mutta sormet kyllä nousee ylös !

Kumma kun se tervehtiminen päättyy kun kurvataan huoltsikalle kahville. Tulee aina nyökättyä kun joku kävelee pyörältä tai pyörälle mopokamppeissa. Silloin vastanyökkäys tulee 90%.

Joskus änkeän ylisosiaalisena yksilönä samaan pöytään istumaankin aivan uppo-outojen motoristien kanssa. En ole vielä joutunut pois ajetuksi.....

Viimeviikolla tuli hankittua jo 15 vuotta sitten piikkikuskina himoitsemani katuenska.
Pyhäiltana päristellessä 70% vastaantulijoista oli liikkeellä pyörällä, joten lapa sojotti herkeämättä.
Kyllä tuli vanhat muistot mieleen ja kestovirne naamalla näkyi varmaan vastaantulijoillekkin  
smile_org.gif

Hauskinta oli kun vastaantuleva enskakuski nosti kättä lippaan asti  
bowdown.gif

Mulla on tullut tavaksi nostaa se lapanen melkein suoraksi sivuun, että varmasti ei jää vastaantulijalle epäselväksi että mikä on morjestus.

Aina välillä huvittaa kun vastaantulijakin oikaisee lapasensa kokonaan tyyliäni imitoiden.

Kaikki mopoa isommat moikkaan... kyykky-kuskit harvemmin vastaavat ja mopot olen jättänyt pois listasta pelkästään siksi ettei yksikään tervehdi takaisin.
Niin...ja vanhat täti-ihmiset fillareilla morjestelevat myös. Tarkoitan siis polkupyöräileviä tätejä. Tädit on Kivoja!
inlove.gif

Moikkailen kaikille paitti harrikkamiehet saat tulla vastaan lapanen ojossa ennen kun mull nousee (lapanen) lol
Tuossa juuri tänään katselin kuorma-auton lasista vähän sen jälkeen kun harrikka oli mennyt musta ohi, niin siltä nousi reilusti käsi tervehdykseen kun vastaan tuli moottoripyörä, mutta eipä tehnyt toinen kaveri elettäkään morjestuksen suhteen, joten ei kannata aina noita harrikkakuskejakaan kovin moittia.....

Moikkailen kaikille paitti harrikkamiehet saat tulla vastaan lapanen ojossa ennen kun mull nousee (lapanen) lol
Tuossa juuri tänään katselin kuorma-auton lasista vähän sen jälkeen kun harrikka oli mennyt musta ohi, niin siltä nousi reilusti käsi tervehdykseen kun vastaan tuli moottoripyörä, mutta eipä tehnyt toinen kaveri elettäkään morjestuksen suhteen, joten ei kannata aina noita harrikkakuskejakaan kovin moittia.....
Tämmöisiä kokemuksia mulla on viime aikoina useita, joten ajattelin tästä lähtien moikata vain , jos vastaantulija moikkaa ensin....
nixweiss.gif

kyllä morotan, tänään viimeksi, tuli mönkkäri vastaan rankakuormineen
lookaround_orig.gif
mut sitte varauksella suhtaudun niihin paukkupyöriin, joita ajavat: puolipotassa, aurinkolaseissa (oli miten pimeää hyvänsä) nahkarotsiin + farkkuliiviin sonnustautuneet fiilistelijät..
Samanlainen karvaperse sieltä "arskojen" takaa puolipotasta löytyy. Pitkävartinen nahkahanska heilahtaa aina reilusti farkkuliivin olan kohdalle, siinä kohdassa lukee "Kawasaki" ja Suomen lippu. Varpaat edellä edetään, vaikka on pikkanen kone.

Kovin vähän morjestellaan takas. Pitäiskö jättää nahkarotsi ens kerta kotiin.?

Morjestellaan morjestellaan. Kiva tapa ja tulee hyvä mieli. Kotilokuskeille voi morjestella sillai jännästi keskisormi pystyssä.
biggrin.gif
Nojooh, kyllähän tuota autoakin silti tulee vielä ajettua...

Toki tulee moikattua, paitsi motarilla.
Viime kesänä kaupungissa ajelin ja vastaan tuli HD kuski, nätisti tuli vaan keskaria kun menin tassua nostamaan. Ei voinut kun nauraa  
biggrin.gif

Jokainen tyylillään  
buttrock.gif

kyllä tulee moikattua.ei maksa mitään...kyllä hd kuskitkin moikkaa.Tulee vielä viime kesä mieleen kun tulin porvoosta päin ja vastaan tuli n.25kpl pyöriä niin joka ukolla oli tassu pystyssä.Perkules,että tuli hyvä mieli.Taisi olla org:n porukkaa liikkeellä.
062802jumpie_prv.gif

Mikäköhän siinä on, kun tuolla maanteillä pitää olla lapa koko ajan pystyssä, mutta sitten kun kurvataan samalla huoltamolle, niin tuijotetaan niin tiiviisti kengän kärkiä, ettei vaan tarvii sanaakaan vaihtaa...

Vielä oon jaksanu morjestella tuolla tiellä, mutta ainakin täällä pk-seudulla kukaan ei siitä kahvikupistaan/ jäätelöstään silmiä nosta, niin taitaa jäädä noi maantietervehdyksetkin pois. Pitkällä reissulla taas kavereita riittää, erityisesti Norjan/ Lapin matkailu jää hyvin mieleen ja siellä tankatessa törmää mitä ihmeellisempiin tarinoihin ja reissaajiin.
mad.gif

että muovimopolle ei kättä nosteta kun kaasuttelin ite katupyörällä.
Mikäs pyörä sulla on? Jos joku pikkunen huilu alla niin luuleevat piikiks
wink.gif
, ja piikeillehän me "isoilla pyörillä" (itelläni esim. ZX-6R
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
) liikennöivät ei tunnetusti moikkailla!
biggrin.gif

Edit: Niin, tai voihan ne luulla myös noita-akaks jos jollain "ohuella" välineellä ajelee. Pääsiäisen seutuun erityisesti kannattaa olla piikki-poikien varovaisia, ettei uskovaiset grillaa roviolla äijää kaikkine luutineen..
wink.gif

kyllä morotan, tänään viimeksi, tuli mönkkäri vastaan rankakuormineen
lookaround_orig.gif
mut sitte varauksella suhtaudun niihin paukkupyöriin, joita ajavat: puolipotassa, aurinkolaseissa (oli miten pimeää hyvänsä) nahkarotsiin + farkkuliiviin sonnustautuneet fiilistelijät..
Ei nahkaliiviä tarvi pelätä. Ei isot pojat ammu, vaikka niitä morjenstaa. Hyvin ne Bandiitti jeputkin Kangasalalla morjensti.

Ajelen päivittäin kun autoa ei ole. Heiluttelen vain jos olen huviajelulla viikonloppuisin tms. kruisailua. Menee järjettömäks, vaaralliseksi ja ärsyttäväks semmonen jatkuva huitominen.

että muovimopolle ei kättä nosteta kun kaasuttelin ite katupyörällä.
Mikäs pyörä sulla on? Jos joku pikkunen huilu alla niin luuleevat piikiks
wink.gif
, ja piikeillehän me "isoilla pyörillä" (itelläni esim. ZX-6R
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
) liikennöivät ei tunnetusti moikkailla!
biggrin.gif
Kyllä mulla ainakin on varaa piikkipojille morjestaa, niistähän voi tulla isona motoristeja...
Ja niin melkein mopollahan mää itekin ajelen kun ei oo kuin tonninen...
sad_orig.gif

Ihan ensimmäisenä pyydän nyt anteeksi kaikilta niiltä motoristeilta, joita en itse huomannut vkl ajellessa moikata. Oma syyni on se, että on tosiaan vasta viikon vanha kortti ja 3 päivää vanha pyörä... Ei sitä siinä pyöräilyn alkuhuumassa ehdi aina niin huomata
smile_org.gif
Mutta kyllä kaikille morjestin, jotka huomasin... ja nousi se lapanen ihan kiitettävästi mullekin!!! Vaikka ajaessa tuntuukin välillä siltä kuin kypärässä lukisi vilkkuvien valojen kera "NOVIISI!!!!" HEHEHE....Eipä kai.... jostainhan tämä pitää alottaa.
Hyvä, etten ole tunteineni yksin
062802jumpie_prv.gif
..... kylläpä oli tuttua fiilistä.

Mä sain eilen inssin läpi (ekalla yrityksellä
062802jumpie_prv.gif
)...ja tänään olin meidän pyörällä kokeilemassa. Hieman oli hakemista, kun ei toi VZ800 ole ihan sama asia kuin ER6
crazy.gif
. Noh ajelin hissukseen ja tunnustellen lähiympäristön pikkuteitä...ja hyvinhän se meni
sport05.gif
.

Ehdin muutamaa kanssa mopoilijaa tervehtimään, mutta kyllä varmaan muutama meni ohikin ...sorry
omg.gif
.

ite nosta tassua kaupunkiajossakin
vastailu on niin ja näin.
Itellä hd, mutta se ei tunnu vaikuttavan vastaantulijan käden
liikkumiseen.

Pyrin moikkaamaan aina,kaikkialla ja tavalla tai toisella (käsi,nyökkäys,vilkku)!

Piikit mukaanluettuna, aikanaan joutui itse ihan tarpeeksi syrjityksi, ja se ei ollut oikein cool.....
confused_orig.gif

Aivan sama, kuinka moni jättää moikkaamatta. Ei sitä jaksa ottaa niin henk.koht. Käytöstavat olisi kuitenkin ihan ok.
cool.gif

Back