Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todellaki!Juuri näinSiitä vaan tulee niin hyvälle tuulelle, kun saa vastamorrrjenstuksen![]()
![]()
No minä ajelen kustomilla ja kaikille nousee käsi, mutta onko sitten kyykyissä peräsuoli liian mutkalla kun kaikki eivät nosta minulle.Itse ajelen 1000RR Firebladella ja se on totta että HD- ja custom-ukot ei pahemmin morjestele, mutta ei terveen itsetunnon omaava kaveri siitä yöuniaan menetä! Tässä täytyy muistaa se, ettei niillä ole mahdollisuutta nostaa lapasta ohjaustangosta, kun pyörä puistaa ojaan silloin![]()
kyl mää ainaki jo autokoulus morjenstinjotkut ei tosiaan moikkaa.. mut yleensä kun katsoo peilistä niin siellä onki kolmio perässä, joten uusia motoristeja tulossa lisää. tuskimpa autokoulussa opetetaan, että morjestappa jokaista vastaan tulevaa motoristia![]()
itse kyllä moikkailen kaikille![]()
Eihän noista tiedä onko ne mopoja vai moottoripyöriä kun edestäpäin kattoo... En oo eläessäni näitä morjestanu.Ei jaksa enää morjestella pahemmin, sais olla tassu ojossa koko ajan. Kaikki enskat ja supermotot ja vastaavat yritän sentään morjestella.
Meille kyllä autokoulussa jo opetettiin että kun pyöriä tulee vastaan niin käsi irtoo kahvasta...tuskimpa autokoulussa opetetaan, että morjestappa jokaista vastaan tulevaa motoristia