• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tervehtiminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nwobhm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ite kyllä moikkailen, en ehkä ihan missään hämeenkadulla mutta heti kun keskustasta on 1km niin kättä ojoon!
062802jumpie_prv.gif
Omasta mielestä se on aika mukava tapa.
smile_org.gif

näin vasta korttia ajavana sanon, että esim eilen mulle morjensteli useampi tyyppi ja parhaani mukaan nyökkäilin, mutta ei se lapasen heiluttelu oo aina tahdosta kii, mulla meni kaikki energia pyörän kanssa ystävystymiseen..
tounge.gif

Kyllähän sitä tulee morotettua aina kun mahdollista. Yli puolet morjesta takaisin ainakin täällä turun seudulla.

Ite pyrin morottamaan aina reilulla kädellä kaikkia motoristeja
buttrock.gif
sen oon kyllä huomannu, että kaikki kyykistelijät eivät takaisin morota (tai sitten en vain huomaa, nouseeko ne pari sormea siitä kahvalta 
033102bebe_1_prv.gif
)

Ite pyrin morottamaan aina reilulla kädellä kaikkia motoristeja
buttrock.gif
sen oon kyllä huomannu, että kaikki kyykistelijät eivät takaisin morota (tai sitten en vain huomaa, nouseeko ne pari sormea siitä kahvalta 
033102bebe_1_prv.gif
)

Hassua. Ite näen asian aivan toisin päin. Varsinaisesti morottamatta jättämisiä en reagoi kun kyseessä voi olla mikä syy hyvänsä, mutta ainoastaan HD ukkojen kanssa on käynyt niin, että vastaantulija kääntää pään poispäin kun heilutan lapasta. Eikä tuossa ole eroa tulenko rykkösellä vai pikku-fasulla vastaan.

Ite en keksi muuta syytä kuin sen, että mulla on väärän merkkisiä mopoja.

Meikä moikkaa aina, ainoastaan kaupungissa moikkaan moikatessa, isolla tiellä moikkaan kaikki, olin sit ohittamas mutkas, tai ihan vaan letkas, mutta tässäkin hd miehet moikataan jos tullaan moikatuksi. Se on minusta hieno tapa, tuo moikkaaminen
buttrock.gif

Me ainakin morotetaan, oli vastaantuleva sitte HD tai Hayabusa
smile_org.gif

Ite toistaseks vielä kyytiläinen, mut mikäli isännän isohkon pään takaa bongaan vastaan tulevan kaksipyöräisen niin varmasti lapanen heilahtaa. Mites muut kyytiläiset? Kerran on tainnu tulla vastaan parivaljakko joista molemmat moikkas...

Täältä tulee kaikille tasapuolisesti morotusta, jos ei kädellä kerkeä ni jalalla sitten ja jos sekin on omilla teillään ni näytetään vaikka persettä... mutta lähes poikkeuksetta morotan!  
talktohand.gif

Joku kirjoitteli että "metropolissa" (tarkoittaako Helsinkiä
confused_orig.gif
) on niin paljon motoristeja, ettei prätkä laukaise refleksiä tervehtimiseen. Minä kun en ole ajanut oikeissa metropoleissa, vain tuolla Saksassa, niin siellä ne vielä ehtii moikkailemaan. Helsinki taitaa olla jo niin iso city, että... Ok, ymmärrän kyllä, ettei aina ehdi moikkailemaan. 60-luvulla jopa henkilöautoilijat moikkaili toisijaan. Nykyään osa raskaasta liikeenteestä moikkailee ja caravaanarit. Jonkinlaista ryhmäkäyttäytymistä kenties.
062802moto_prv.gif

Naapurin likka tuli mopolla vastaan ja nippa nappa pysyi järkytyksestä tiellä kun pelästyi mun morotusta.  
wink.gif

Muutoin on tullut vastakaikua tervehdyksille aivan normaalisti, johtunee neutraalin mustasta pyörästä ja siihen sointuvasta ajoasusta. Moottoripyöräpoliisienkin morotusprosentti on 50%. Ainoa porukka joka ei ole kertaakaan morjestanut tänä vuonna, on huomioliivipapparaiset. Lopetan kohta itsekin heille viittilöinnin, eivät taida olla motoristeja hengeltään ollenkaan.

Ai ne moottoripyöräpoliisit morottaa. Meinasin saada sydärin, kun yksi tuli vastaan ja selvästi katsoi ja nosti sitten kättä. Luulin, että ajan ylinopeutta tai vääräänsuuntaan tai jotain.

Itsellä tuo tervehtiminen on vähän hukassa, kun näin noviisina molemmat kädet puristaa kahvoja rystyset valkoisina.

^ kyllä se kunnon nyökkäyskin taitaa tervehdyksestä mennä kunnes oot varmempi ja uskallat toisen lapasen irrottaa kahvasta.
smile_org.gif

Ite en kyytiläisenä oo ehtiny nähä vastaantulijan ku vähän liian myöhään ja nyt kun itse ajaa korttia piikillä, niin ei oikeen tiä uskaltaako sitä tassua ees heilutella, luulevat vielä että joku mopotyyppi leikkii ison pyörän kuskia..
tounge.gif

Tulee kaikille tervehdys.
Suoralla tai kesken mutkan.
Pöyrä kuin pyörä.

välillä meinaa kyllä käsi nousta kun ajaa kuorma-autolla ja vastaan tulee pyörä.
biggrin.gif

Kyllähän tuota tulee kaikkia moikkailtua,50cc-2300cc ajeleville,mutta kun tulee vastaan rakenneltu HD niin ei kannata edes yrittää........turhaa irrottaa käsi tangosta,mutta kaikille muille
talktohand.gif

Harjotellakseni tän ekan kunnon nettikännykän käyttöä, vastaan tähänkin. Eli morjestan kyllä aina kun mahollista, jopa jalkaisin näytän orgit motoristeille, tällöin tosin saa harvemmin vastausta. Kyllä se vaan mieltä ylentää, kun oikein leveän morjestuksen saa vaikkapa ihan kauheassa säässä, kuten tänään raemyrskyssä, lajitoverilta! Hymyilyttään rupee väkisinkin!

Back