Triumph Rocket 3, se uusi 2,5-litrainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ihan tyylikäs, mutta ei tosiaan ihan ilmainen.

Mustalla pinnoituksella, Euro5 tyyppihyväksynnällä ja hiilikuituisilla lämpösuojilla vaatimattomat 2319,20€, hinnassa vielä olevinaan joku 20% alennus. :blink:

No ei mulla onneksi ole rockettiakaan, tosin viime kesänä melkein tuli moinen hommattua enkä nyt vieläkään ole ihan täysin luopunut ajatuksesta. Parin viime kesän kilsoilla ei tosin ole paljon viitsinyt vaivautua pyöränvaihtohommiin.

Kuulostaa kyllä omaan korvaan ihan hyvältä.

Kannattaa huomioida tämä: OEM SIDE BAGS ARE NOT COMPATIBLE WITH THIS
SLIP-ON DUE TO THE HEAT OF THE GASES EMITTED FROM IT

Tuosta on ollut kansainvälisillä foorumeilla juttua.

Tosiaan tulee sen verran ylös toi putki ettei vakio laukku taida mahtua, no en kyllä ole valmis maksamaan yli 2k€ pelkistä äänistä/keveydestä lisää, kun vakio putkikin on ihan siisti vaikka aika painava taitaa olla.

Thaimaassa kanssa tekevät ihan siistejä änkkäreitä, mikä mahtaa vaan olla kestävyys/hinta.

Kannattaa huomioida tämä: OEM SIDE BAGS ARE NOT COMPATIBLE WITH THIS
SLIP-ON DUE TO THE HEAT OF THE GASES EMITTED FROM IT

Tuosta on ollut kansainvälisillä foorumeilla juttua.

Tuota en huomannutkaan. Tuumataanpa uusiksi. Tuo Thaikkulan änkkäri näyttää myös ihan hyvältä. Pitää googlailla sitäkin.

Ajomukavuutta kyllä parantaa selvästi edellisen asentama säädettävä etupleksi.

Olen ollut tyytyväinen ostokseeni, ja matka jatkuu niin kauan kuin kelejä piisaa:thumbup:

Onko tämä ihan se vakio pleksi vai joku muu tarvikepleksi. Olen itse miettinyt vähän samaa jätin valitettavasti pyörää ostaessa tuon etuplexin hommaamatta ja nyt olen tullut vähän toisiin aatoksiin.

PUIG:ilta löytyy ainakin jonkinlaiset pleksit en tiedä onko näistä kenelläkään kokemusta:
https://puig.tv/en/tuning-motos/windshields-specific-for-non-round-headlights/new-generation-touring?bike=26899&reference=&colour=

Viimeksi muokattu:
Onko tämä ihan se vakio pleksi vai joku muu tarvikepleksi. Olen itse miettinyt vähän samaa jätin valitettavasti pyörää ostaessa tuon etuplexin hommaamatta ja nyt olen tullut vähän toisiin aatoksiin.

PUIG:ilta löytyy ainakin jonkinlaiset pleksit en tiedä onko näistä kenelläkään kokemusta:
https://puig.tv/en/tuning-motos/windshields-specific-for-non-round-headlights/new-generation-touring?bike=26899&reference=&colour=

Ei ole vakio vaan tämä:
https://www.powerbronze.co.uk/triumph-rocket-3-r-20-rocket-3-gt-20-480-t107.html

Hei tämmöinen putken valmistaja löytyi:https://verex.com.au/wp-content/uploads/2022/01/DSC9615-scaled.jpeg

Hi ,

Thanks very much for getting in contact with us.

The Muffler is supplied with a mounting bracket, dB killer and necessary parts for fitment.

You also retain a mounting boss for the factory O2 sensor.

These are priced at $900AUD + $85AUD Standard shipping to Finland (15-20 Business days).

Kind Regards,

Corey Stevens

P: 0457 044 407

E: verex@outlook.com.au

W: VEREX.com.au

12 Wallsend Road, Kaoota

Tasmania, 7150

Nyt on Zardia tilauksessa. Pitää katsoa onko laukkua kuinka paljon muokattava putken puolelta. Pienillä modauksilla on foorumeilla saatu toimimaan tuo slipari ja orkkislaukku.

Zard paikoillaan. Killerit vielä paikoillaan ja sopivasti tuli uskottavuutta lisää ääneen. Pitänee joskus testata ilman, että tuleeko häiritsevän kovat äänet.

Nyt tuli testattua laukkua. Vissiin ovat Italiassa muuttaneet mitoitusta, kun useampi sentti jää putken ja laukun väliin.

Ajoa laukut paikoillaan myös testattu. Ainakaan muutaman kymmenen kilsan jälkeen ei ole palanut eikä juurikaan edes lämmennyt.

Hei minkä verran on porukalla tullut mittariin ja onko ollut mitään ongelmia? Itsellä kohta 22tkm ja vikoina takuuseen vaihdettu takajarrun ilmeisesti ilmausnippa joka laskee paineet pois, tämäkin korjattu ennen pyörän ostoa.
Itse ajanut nyt 13tkm ja tyytyväinen olen ollut, paitsi sivulautut ovat aika rimpulat ja vetskarit suht heikoa tekoa.

Kulutus on ollut positiivinen yllätys, koko kesän reissut 2 päällä täydessä kuormassa kulutus 5.95L/100km.

Hei minkä verran on porukalla tullut mittariin ja onko ollut mitään ongelmia? Itsellä kohta 22tkm ja vikoina takuuseen vaihdettu takajarrun ilmeisesti ilmausnippa joka laskee paineet pois, tämäkin korjattu ennen pyörän ostoa.
Itse ajanut nyt 13tkm ja tyytyväinen olen ollut, paitsi sivulautut ovat aika rimpulat ja vetskarit suht heikoa tekoa.

Kulutus on ollut positiivinen yllätys, koko kesän reissut 2 päällä täydessä kuormassa kulutus 5.95L/100km.

Kilometrejä tullut jotain 6000km ja mitään teknisiä ongelmia ei ole ollut. Tuo takajarrujuttu mulla on hoidettu myös takaisinkutsuna...ei se ennenkään huonosti toiminut mutta hoisin nyt samalla. Ainut mistä en pidä on nuo laukut...niiden numerolukkomekanismi sekoilee ja jouduin hommaamaan sellaisen erillisen avaimen millä ne saa auki vaikka numerosarja olisi mikä.
Positiivisesti yllätti se että pyörä on erittäin hyvä ajaa pitkiä matkoja...

. Ainut mistä en pidä on nuo laukut...niiden numerolukkomekanismi sekoilee ja jouduin hommaamaan sellaisen erillisen avaimen millä ne saa auki vaikka numerosarja olisi mikä.

Mistä tuon avaimen saisi? Minäkin sain toisen laukun lukkoon, mutta ei enää aukea. Onneksi vain lukkoa testatessa, kun vetskari ei ollut lukossa.

Back