Huntter
New member
Onko kenelläkään slipareita kiinni pyörissään? Zardilla olisi tyylikäs, mutta onko tästä kokemuksia?
Tämä ? https://shop.officineitalianezard.it/en/triumph-rocket-3-2020-21-exhaust/ auts mikä hinta
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kenelläkään slipareita kiinni pyörissään? Zardilla olisi tyylikäs, mutta onko tästä kokemuksia?

Tuota juurikin katsellut. Aika vähän on vaihtoehtoja.
Kannattaa huomioida tämä: OEM SIDE BAGS ARE NOT COMPATIBLE WITH THIS
SLIP-ON DUE TO THE HEAT OF THE GASES EMITTED FROM IT
Tuosta on ollut kansainvälisillä foorumeilla juttua.
Kannattaa huomioida tämä: OEM SIDE BAGS ARE NOT COMPATIBLE WITH THIS
SLIP-ON DUE TO THE HEAT OF THE GASES EMITTED FROM IT
Tuosta on ollut kansainvälisillä foorumeilla juttua.
Ajomukavuutta kyllä parantaa selvästi edellisen asentama säädettävä etupleksi.
Olen ollut tyytyväinen ostokseeni, ja matka jatkuu niin kauan kuin kelejä piisaa![]()
Onko tämä ihan se vakio pleksi vai joku muu tarvikepleksi. Olen itse miettinyt vähän samaa jätin valitettavasti pyörää ostaessa tuon etuplexin hommaamatta ja nyt olen tullut vähän toisiin aatoksiin.
PUIG:ilta löytyy ainakin jonkinlaiset pleksit en tiedä onko näistä kenelläkään kokemusta:
https://puig.tv/en/tuning-motos/windshields-specific-for-non-round-headlights/new-generation-touring?bike=26899&reference=&colour=
Zard paikoillaan. Killerit vielä paikoillaan ja sopivasti tuli uskottavuutta lisää ääneen. Pitänee joskus testata ilman, että tuleeko häiritsevän kovat äänet.
Miten menee laukut paikalle? onko sulla vakio laukkuja?
Hei minkä verran on porukalla tullut mittariin ja onko ollut mitään ongelmia? Itsellä kohta 22tkm ja vikoina takuuseen vaihdettu takajarrun ilmeisesti ilmausnippa joka laskee paineet pois, tämäkin korjattu ennen pyörän ostoa.
Itse ajanut nyt 13tkm ja tyytyväinen olen ollut, paitsi sivulautut ovat aika rimpulat ja vetskarit suht heikoa tekoa.
Kulutus on ollut positiivinen yllätys, koko kesän reissut 2 päällä täydessä kuormassa kulutus 5.95L/100km.
. Ainut mistä en pidä on nuo laukut...niiden numerolukkomekanismi sekoilee ja jouduin hommaamaan sellaisen erillisen avaimen millä ne saa auki vaikka numerosarja olisi mikä.