voimalaitos
New member
Juu 18mm. Pitkä hylsy ei sellaisenaan ainakaan omaan ruxtoniin sopinut, piti sorvata pikkasen kyljestä pois.Sanokaas minkä koon tulpanavain tuohon oikein sopii? 18mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu 18mm. Pitkä hylsy ei sellaisenaan ainakaan omaan ruxtoniin sopinut, piti sorvata pikkasen kyljestä pois.Sanokaas minkä koon tulpanavain tuohon oikein sopii? 18mm?
Sitä minäkin ihmettelen. Ostaessani pyörän sillä ja renkaalla oli ajettu n. 2200km ja mielestäni se oli lähes uuden veroinen. Nyt on mittarissa se 4500km ja keskiosan nappulat on paikoitellen n. 1mm enää koholla. 5000km lienee ihan maksimi mitä tuolla pääsee. Eturenkaassa pintaa on noin 3mm jäljellä. Saattaa olla, että pilasin itse tuon takarenkaan ylipaineella - kun ei ollut sitä oikeaa arvoa ja ohjekirjaa aluksi. Pidin hetken (ehkä 1000km) 2.8 baria painetta tuossa. Sen jälkeen on ollut 2.5. Edessä 2.3. Eli edelleen hiukan enemmän kuin ohjekirja suosittaa. Nuo on tosin aika vanhaa sarjaakin, muistaakseni 2005 ja/tai 2006 paistettuja ja siis ea renkaat, eli Bridgestone Trailwing 101 mallia.Uusi takarengas sileä 4500 km:n ajon jälkeen?
Ai satulat pitää irroittaa. Apriliasta sai ainakin takaa pyörän irti ilman. Ketju nyt on ilmeinen. Anakee II etu ja taka yhteensä 230e irtovanteille asennettuina tai 260e jos vien koko pyörän, mutta tarkoitus on opetella tuo irroitus samantien itse. Trumppa takaa pukille ja joko tunkki eturungon alle tai sitten etupäästä kattoon kiinni ja taljalla ylös.Jarrusatulat tietenkin, edessä nopeusmittarin vaijeri ja takana ketju. Mihin hintaan aiot saada Anakeet?
Edestä ei tartte irrottaa satulaa, eikä vaijeria erikseen. Takana satula tipahtaa itsekseen kun otat renkaan irti. Näin siis Thruxtonissa ja olettaisin, että Scrablerissa sama systeemi.Ai satulat pitää irroittaa. Apriliasta sai ainakin takaa pyörän irti ilman. Ketju nyt on ilmeinen. Anakee II etu ja taka yhteensä 230e irtovanteille asennettuina tai 260e jos vien koko pyörän, mutta tarkoitus on opetella tuo irroitus samantien itse. Trumppa takaa pukille ja joko tunkki eturungon alle tai sitten etupäästä kattoon kiinni ja taljalla ylös.Jarrusatulat tietenkin, edessä nopeusmittarin vaijeri ja takana ketju. Mihin hintaan aiot saada Anakeet?
1.6 tiistaina pitäis saada uudet kumit alle. Samalla ajattelin puhdistaa vanteet huolella ja huoltaa / säätää ja rasvata ketjut.
Onkos tuossa yksi vai kaksi merkkivaloa vilkulle?Ei nyt varsinaisesti rohkaise omatoimiseen renkaanvaihtoon tuo tarina...![]()
Tilasin eilen itselleni ledisarjan noihin onnettomiin vilkku-, öljy, ja vapaa-merkkivaloihin. Tuppaa jäämään vilkku päälle ihan jatkuvasti, kun päivänvalossa noista valoista ei näe mitään.
Ans kattoo miten se asennus onnistuu...
Mulle taas on tullut perinteinen "paina vilkku pois 1000x ajon aikana" takaisin. Noista valoista ei kyllä saa mitään tolkkua päivänvalossa. Joku ratkaisu tuohonkin olisi hyvä kyllä saada.Tuppaa jäämään vilkku päälle ihan jatkuvasti, kun päivänvalossa noista valoista ei näe mitään.