Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On pari vikaa tullu esille. Nimittäin tuo vehje vie kaikkiOnko kenelläkään ollut muuten mitään vikoja Uusissa RS malleissa?![]()
Nyt mennään off-topic, mutta..Eilen vihdoin sain mustan RS HD-centteristä.
Jep yli 2 viikkoa meni toimituksessa. Soittelin sinne viime 2 kertaa viime viikolla, eikä silloin osattu sanoa milloinka prätkä tulee. Tän viikon ti myyjä soitti et tällä viikolla saan vihdoin pyörän ja lupas soittaa heti kun on noudettavissa. Mitään ei kuulunut niin soitin sinne pe. et mikäs mättää kun ei pyörää kuuluu. Myyjä sit kuittailee et tää on ollu jo ke. asti noudettavissaNyt mennään off-topic, mutta..Eilen vihdoin sain mustan RS HD-centteristä.
Ymmärsinkö nyt oikein, että sulla meni yli kaksi viikkoa tuohon toimitukseen? Minä nimittäin sain omani jo keskiviikkona, eli juuri siinä luvatussa viikossa.
Oliko mitään selitystä viivästykselle?
..toivottavasi ei ollut mitään murheita..
Mulla oli havaittavissa samaa huteruutta tehtaansäädöissä.Säädin alustan ohjekirjan "harder" säätöihin,ja huteruus mutkatiellä hävisi saman tien,mitä nyt itse ajoittain tuli sählättyä jotain epämääräistä.Keula tosin on mielestäni vieläkin turhan pehmeä..täytynee varmaan ruuvata säädöt tappiin.....tai sitten ei...Sitte vielä se, että tuo tuntuu melko huteralta ajaa mutkapätkää noin niin kuin
pikkasen isompaa kovaa, voi kyllä olla vaan kevätkankeutta kuskissa tai jousituksen säädöt
ei ole kohdallaan. Tämmöselle 100kg kossille voisi varmaan
kiristää noita säätöjä vakiosta..
Mutta saa kelvata nyt ainakin tämän kesän *kop kop*
Sopivasti juuri ennen Brittirallia. Nainen ja Triumph: harvinainen ja tyylikäs yhdistelmä.Vihdoinkin! Speed Four, -04, Racing yellow
Ettei vanha pyöräs vaan ole Seinäjoella myynnissä? Kattelin kyllä sitäkin mutta keltanen oli mielestäni parempi väriKorjataan ny vähän näitä tietoja kun kerran vaihdoin malliaSpeed Triple , Jet black SE,belly ban,rear hugger,fly screen vakiona -04 malliss![]()
![]()
![]()
![]()
Siellä seinäjoella se on myynnis.Molempien kaupat tein siellä ku palvelu on hyvää.Ettei vanha pyöräs vaan ole Seinäjoella myynnissä? Kattelin kyllä sitäkin mutta keltanen oli mielestäni parempi väri![]()