• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tuono

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jetro
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep... Mut on sitä muissakin streeteissä nähty koviakin laukkuja... Mut siinä oot aikas oikeassa et tyylillisesti pehmeät laukut sopivat ehkä paremmin...

No nyt on PC Tuonossa kiinni ja mappeja selailtu läppärin kanssa. Kunhan kelit vielä hiukan lämpenee niin täytyy viedä penkkiin "hierottavaksi". Kerron lisää kun on saatu penkissä kilometrejä ajettua.

Heti piti tulla tänne prassailemaan hankinnoillaan ;)
Täytyy kateellisena seurata säätöjen tuloksia. Itselle yrittänyt vakuutella, että mappi 2 riittää.

No nyt on PC Tuonossa kiinni ja mappeja selailtu läppärin kanssa. Kunhan kelit vielä hiukan lämpenee niin täytyy viedä penkkiin "hierottavaksi". Kerron lisää kun on saatu penkissä kilometrejä ajettua.
Joko siitä nyt sitten lähtis paremmat tehot mitä tuosta vanhuksesta.....
wink.gif

Täytyy kateellisena seurata säätöjen tuloksia. Itselle yrittänyt vakuutella, että mappi 2 riittää.
Juurikin näin...
veryangry.gif
Tässä ei kun oma kuume kokoränniin kasvaa mutta toisaalta järki sano, että ei. Samalla hinnalla kun päivittäisi uudempaan versioon mutta kun tykkään jo tosta vanhastakin niin kauhian pal...

Kyllähän mappi 2 riittäis mutta se pieni nykiminen alakierroksilla haittaa sen verran että on pakko hiukan hienosäätää. Mitä tehoihin tulee niin ei ole näillä kilometreillä vielä mitattu. Menee kevääseen ennen kuin tulee penkitettyä.

Tuli tilattua Tuonoon Mivv GP Titanium sliparit. En ole noita nähnyt livenä mutta kuvissa ainakin näyttävät mun silmään mageilta! Pienet = erilaiset kuin LeoV:t tai Akrat.
Onko joku nähnyt / kuullut livenä noita Aprillissa?

En kylläkään ole nähnyt tai kuullut noita putkia luonnossa. Kuvan perusteella "kuulostaa" kova äänisiltä ainakin ilman db-killereitä ja näyttääkin hyviltä.

Dodii, nyt on saatu Tuonon perään kilpi ja ekat 3,5 km on jo ajettu! Nyt putkien vaihtoon ja kaatumatatteja laittelemaan. kenen kaatumatappeja ootte tuonoihin laittaneet?
Toinen kysymys on välityksistä, minkä kokoista etu- ja takaratasta kannattaa asentaa kun nuo orginaalit tuntuu hieman pitkiltä?

Eikös Tuonon mukana tullut 15-piikkinen eturatas, ainakin omassani tuli semmoinen mukaan. Ja se on minun makuun riittävä muutos välityksiin. Kaatumatatteja tilattiin Miklonin kanssa Englannista ja itselleni tilasin jenkeistä (AF1 R) akseleihin tulevat tatit. Jos maltat odotella lähemmäksi kesää niin teemme tod. näköisesti vielä tilauksen AF1 Racingista niin voit tulla tilaus porukkaan mukaan.

Eikös Tuonon mukana tullut 15-piikkinen eturatas, ainakin omassani tuli semmoinen mukaan. Ja se on minun makuun riittävä muutos välityksiin. Kaatumatatteja tilattiin Miklonin kanssa Englannista ja itselleni tilasin jenkeistä (AF1 R) akseleihin tulevat tatit. Jos maltat odotella lähemmäksi kesää niin teemme tod. näköisesti vielä tilauksen AF1 Racingista niin voit tulla tilaus porukkaan mukaan.
Juu olihan siellä toinen eturatas, pitääpä kokeilla ensin sitä.
Pidetään mielessä toi kimppatilaus!

B&C Express
-> Tuolta tilasin itselleni 15 / 44 Renthalin rattaat, kävi kätsysti, Visa Electron sopi maksuksi ja rattaat tuli viikossa postiluukusta..
Maksoi noin 70e kaikkinensa.

B&C Express
-> Tuolta tilasin itselleni 15 / 44 Renthalin rattaat, kävi kätsysti, Visa Electron sopi maksuksi ja rattaat tuli viikossa postiluukusta..
Maksoi noin 70e kaikkinensa.
Mites on alu takana kestänyt?

Tuli tilattua Tuonoon Mivv GP Titanium sliparit. En ole noita nähnyt livenä mutta kuvissa ainakin näyttävät mun silmään mageilta! Pienet = erilaiset kuin LeoV:t tai Akrat.
Joko on putket asennettu? Mulla on omassa RSV:ssä samanlaiset paikallaan. Olen aina ollut sitä mieltä, että ääntä ei voi olla liikaa, mutta näiden putkien kanssa olen tullut toisiin ajatuksiin. Ilman DB-killereitä ei kertakaikkiaan voi ajella, äänet on todella KOVAT. Killerit on paikallaan ja saundit ovat siltikin "miehekkäät" Ulkonäköön olen kovasti tykästynyt.

Joko on putket asennettu? Mulla on omassa RSV:ssä samanlaiset paikallaan. Olen aina ollut sitä mieltä, että ääntä ei voi olla liikaa, mutta näiden putkien kanssa olen tullut toisiin ajatuksiin. Ilman DB-killereitä ei kertakaikkiaan voi ajella, äänet on todella KOVAT. Killerit on paikallaan ja saundit ovat siltikin "miehekkäät" Ulkonäköön olen kovasti tykästynyt.
On putket jo kiinni, mutta ajamaan en ole vielä ehtinyt niiden kanssa! pitääpä kokeilla ilman killereitä kunhan saa map 2 asennettua käyttöön.
buttrock.gif

On putket jo kiinni, mutta ajamaan en ole vielä ehtinyt niiden kanssa! pitääpä kokeilla ilman killereitä kunhan saa map 2 asennettua käyttöön.  
buttrock.gif
Naapurit ainakin huomaavat koska lähdet kartsalle
wink.gif

Back