• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tupakantumpit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hapsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joskus piruuttaan pissapojalla yritän kastella motoristin ku ajaa puskuris kiinni eikä ymmärrä ohi ajaa

joskus piruuttaan pissapojalla yritän kastella motoristin ku ajaa puskuris kiinni eikä ymmärrä ohi ajaa
Tehokkaampi keino on vetää jarrut lukkoon, oppiipahan ainakin
062802jumpie_prv.gif

joo vitun hyvä idea! pidetään autoissa 1l suolakurkkupurkkeja ja laitetaan ne natsat niihin!?!
mad.gif
nää jotka ei polta eikä tajua mistään mitään!  
033102ass_1_prv.gif

lopettaisin jos osaisin!
Hieno avautuminen, autossa lienee tuhkis, ei siinä kurkkupurkkeja vaadita. Mitä lopettamiseen tulee, ei siihen osaamista tarvita, lopettaa vaan. Tein sen ihan itse taannoin, se ei vaadi kuin sitä niin sanottua selkärankaa.

joo vitun hyvä idea! pidetään autoissa 1l suolakurkkupurkkeja ja laitetaan ne natsat niihin!?!
mad.gif
033102ass_1_prv.gif

lopettaisin jos osaisin!
Hieno avautuminen, autossa lienee tuhkis, ei siinä kurkkupurkkeja vaadita. Mitä lopettamiseen tulee, ei siihen osaamista tarvita, lopettaa vaan. Tein sen ihan itse taannoin, se ei vaadi kuin sitä niin sanottua selkärankaa.
Missä autoissa on ilmatiiviit tuhkikset, joista se fimppejen haju ei tuu autoon?
omg.gif
Mä oon nähny aina vaan semmosia, jotka tosiaan ei oo tiiviitä.

Ja että kaikkien pitäis pystyä lopettamaan, kun kerran säkin pystyit?
biggrin.gif

Mutta onko sekään oikea tapa....nakella niitä ikkunoista ulos?
Se on sentään kulovaroituskin ihan varteenotettava juttu?

(jännä paikka tää orkki, nykyisin täällä saadaan tappelu aikaan vaik tupakantumpista...jeesustellaanpas sitten oikein huolella)

*Hakee viereen löylyvesikipon ja kauhan*

Eli röökiä ei saa poltaa missään missä se aiheuttaa vaaraa muille ihmisille. Baarit, ruotsissa kohta kai terassit, parvekkeet, autossa, liikkuvassa autossa, omalla takapihalla jos on kulovaroitus...? No saa polttaa mutta tumpit pitää heittää vaikka taskuun tai jonnekin missä ne ei aiheuta hajuhaittoja eikä välitöntä vaaraa muille ihmisille. Mitäs ne avopottaiset motoristit jotka polttaa ajaessaan? Syöttekö tumpit?

mad.gif
033102ass_1_prv.gif

lopettaisin jos osaisin!
Ne jotka eivät ole valmiita tekemään mitään ovat yksinkertaisesti laiskoja paskoja.
wink.gif

Mulla on ollut monessa autossa pieni lasipurkki juoma telineessä ja sen käyttö ei kyllä ole vaikeaa ollut, mutta heita sä natsat ulos kun olet niin ymmärtäväinen ton röökin suhteen.

Mutta onko sekään oikea tapa....nakella niitä ikkunoista ulos?
Se on sentään kulovaroituskin ihan varteenotettava juttu?
Ei varmaan ole. Mutta varmasti miellyttävämpi tapa auton omistajalle, kuin säilöä niitä autoon haisemaan.
Ja vähä kyllä voi järkeä käyttää matkassa, että minne sen fimpin nakkaa, jos on kovin kuuma ja kuiva keli.

Toisaalta ei toi lasipurkkihomma kovin pahalta kuitenkaan kuulosta, jos sille vain keksisi jonkun paikan, jossa se olisi aina (oma autoni kun on "vähän" täynnä rojua sikin sokin).

Edit: Ei se lasipurkki kuitenkaan tekis musta ei-laiskaa-paskaa.
biggrin.gif

[
Toisaalta ei toi lasipurkkihomma kovin pahalta kuitenkaan kuulosta, jos sille vain keksisi jonkun paikan, jossa se olisi aina (oma autoni kun on "vähän" täynnä rojua sikin sokin).

Edit: Ei se lasipurkki kuitenkaan tekis musta ei-laiskaa-paskaa.
biggrin.gif
No ei se mustakaan tee
wink.gif

Pointti lienee siinä, että kovin on vaikeaa joillekkin tehdä mitään edes noinkin pientä sen eteen ettei niitä natsoja lentele muiden syliin tai luontoon. Se kun vaatisi sen lasipurkin viemistä sinne autoon ja sen sitten roskiin ja laitta uusi taas tilalle.

Mä oon vaelluksillakin tai muilla metsä reissuilla kantanut filmipurkkia messissä, ettei jää paska luontoon muiden korjattavaksi. Tiedän monen mielestä liikaa, mutta minusta on asiallista korjata omat jätteensä pois kuleksimasta, varsinkin paikoista joissa käy tuhansia muitakin. Kun kaikki jättää paskansa kuin koira on kohta kaikki paikat paskassa.

^Laiskan paskuuteni lisäksi myönnän olevani myös ajattelematon paska, sillä mulle ei oo tullut tollaset mieleenkään.
biggrin.gif

Tosin kyllä mä katon mitä mun takana tulee, jos mä fimpin nakkaan ikkunasta. Ja voin olla nakkaamatta sillä hetkellä, jos siinä on vaikkapa mopo (se menee kuitenkin heti ohi, ku vaan pääsee, joten ei tarvii pitkään sitä säästellä kädessä).

Jos polttaa, niin pitää se tupakka osata sammuttaakkin siinä kuin sytyttääkkin. Ei siitä kukaan tykkää, jos natsa jää tuhkikseen kytemään ja oikeastaan miksi pitää ajaessa edes polttaa? Itsekin olen käryttelijä, mutta en ole autoa ajaessa oppinut polttamaan ja jos hantin puolella olen istunut niin olen kyllä sen natsan saanut sammumaan siinä tuhkakupissa ihan perinteisesti tumppaamalla. Kyllä se lopettaminen pitäisi onnistua samalla tavalla kuin aloituskin, se todella vaatii selkärankaa.

Pahin mitä omalle kohdalle on sattunut, on se että autosta lentää ikkunoista purilaispapereita ja lasisia kaljapulloja. Pulloilla yritetään joskus osua liikennemerkkeihin, mutta ei oteta huomioon että sirpaleet jatkaa aika huimaa vauhtia sivusuunnassa pullon rikkoutuessa. Mieltäylentävää ajaa lasisateen läpi ja seuraavalla pysähdyksellä putsailla kaljatahmaisia sirpaleita takin- sekä housujen käänteistä.

^Laiskan paskuuteni lisäksi myönnän olevani myös ajattelematon paska, sillä mulle ei oo tullut tollaset mieleenkään.
biggrin.gif

Tosin kyllä mä katon mitä mun takana tulee, jos mä fimpin nakkaan ikkunasta. Ja voin olla nakkaamatta sillä hetkellä, jos siinä on vaikkapa mopo (se menee kuitenkin heti ohi, ku vaan pääsee, joten ei tarvii pitkään sitä säästellä kädessä).
Niin minakin myönnan ettei kaikkea ole ehtinyt ajattelemaan oman itsekeskeisyytensä täyttäessä pienen mieleni. Se kun vaan on rajallinen, ei sitä silti täysin tuntemattoman pidä kiusoitteleman ymmärtämättömäksi, kun ei minusta mitään tiedä. Tyhmänä ja yksinkertaisena en jätä omaan arvoonsa vaan anna takaisin.

Kyllä siellä välillä vatipäät heittää tielle jotain ihan muuta kuin tumppeja. Sen vertaa ei viittitä pysähtyä roskia tyhjentämään.

Pitäiskö rakentaa pyörään ylitehokas ketjurasvari (täyttö jäteöljyllä) josta vois polkaista mustat rasvat tumppeja tai metanolia silmille heittelevää ääliötä tuulilasille? Juu kun tuo ketju vähän roiskii välillä, ei kai haittaa...
Teeppä se. Joutuisit vain onnettomuuteen koska samalla rasvaisit pärräsi takarenkaan. :P
Parempi idea olisi rakentaa pärrääsi ikkunanpesuri ilman tuulilasin pyyhkimiä ja täytät sen long life glykolilla.

Tässä esim. vaikka käytössä onkin pelkkää vettä(kohta 1:28):
Honda cb900f

Pitäiskö rakentaa pyörään ylitehokas ketjurasvari (täyttö jäteöljyllä) josta vois polkaista mustat rasvat tumppeja tai metanolia silmille heittelevää ääliötä tuulilasille? Juu kun tuo ketju vähän roiskii välillä, ei kai haittaa...
Teeppä se. Joutuisit vain onnettomuuteen koska samalla rasvaisit pärräsi takarenkaan. :P
Parempi idea olisi rakentaa pärrääsi ikkunanpesuri ilman tuulilasin pyyhkimiä ja täytät sen long life glykolilla.

Tässä esim. vaikka käytössä onkin pelkkää vettä(kohta 1:28):
Honda cb900f
Just tollanen tulee munkin mopediin. Kyselin tuossa aiemmin josko joku olisi tiennyt mistä siihen saisi pullotettua kissanpissaa...mut jostain syystä siihen kyselyyn iski setsuuri. Se oli varmaan se koolla alkava sana jota vahingossa käytin...

Mut eikös joku etikkakin haisis aika miellyttävälle kotilon ilmanotossa kesähelteellä? Se ei sotkis tuulilasiakaan niin pahasti etteikö kottero tiellä kestäis.

Back