Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeile. Seuraavan kerran kun auto ohittaa, yrita pysya mukana. Ei ne kaikki niin kovaa mene.Joo eipä tuu autojen perässä paljoo ajeltua nii ei ongelmaa
Tehokkaampi keino on vetää jarrut lukkoon, oppiipahan ainakinjoskus piruuttaan pissapojalla yritän kastella motoristin ku ajaa puskuris kiinni eikä ymmärrä ohi ajaa
Hieno avautuminen, autossa lienee tuhkis, ei siinä kurkkupurkkeja vaadita. Mitä lopettamiseen tulee, ei siihen osaamista tarvita, lopettaa vaan. Tein sen ihan itse taannoin, se ei vaadi kuin sitä niin sanottua selkärankaa.joo vitun hyvä idea! pidetään autoissa 1l suolakurkkupurkkeja ja laitetaan ne natsat niihin!?!nää jotka ei polta eikä tajua mistään mitään!![]()
![]()
lopettaisin jos osaisin!
niin oiskin mut toisaalta ei oo mukava jos äijä tuloo peräkontista sisään, menee oma autoki paskaks..Tehokkaampi keino on vetää jarrut lukkoon, oppiipahan ainakinjoskus piruuttaan pissapojalla yritän kastella motoristin ku ajaa puskuris kiinni eikä ymmärrä ohi ajaa![]()
Missä autoissa on ilmatiiviit tuhkikset, joista se fimppejen haju ei tuu autoon?Hieno avautuminen, autossa lienee tuhkis, ei siinä kurkkupurkkeja vaadita. Mitä lopettamiseen tulee, ei siihen osaamista tarvita, lopettaa vaan. Tein sen ihan itse taannoin, se ei vaadi kuin sitä niin sanottua selkärankaa.joo vitun hyvä idea! pidetään autoissa 1l suolakurkkupurkkeja ja laitetaan ne natsat niihin!?!nää jotka ei polta eikä tajua mistään mitään!![]()
![]()
lopettaisin jos osaisin!
Toki.Ja että kaikkien pitäis pystyä lopettamaan, kun kerran säkin pystyit?Mitä lopettamiseen tulee, ei siihen osaamista tarvita, lopettaa vaan. Tein sen ihan itse taannoin, se ei vaadi kuin sitä niin sanottua selkärankaa.![]()
Ne jotka eivät ole valmiita tekemään mitään ovat yksinkertaisesti laiskoja paskoja.joo vitun hyvä idea! pidetään autoissa 1l suolakurkkupurkkeja ja laitetaan ne natsat niihin!?!nää jotka ei polta eikä tajua mistään mitään!![]()
![]()
lopettaisin jos osaisin!
Ei varmaan ole. Mutta varmasti miellyttävämpi tapa auton omistajalle, kuin säilöä niitä autoon haisemaan.Mutta onko sekään oikea tapa....nakella niitä ikkunoista ulos?
Se on sentään kulovaroituskin ihan varteenotettava juttu?
No ei se mustakaan tee[
Toisaalta ei toi lasipurkkihomma kovin pahalta kuitenkaan kuulosta, jos sille vain keksisi jonkun paikan, jossa se olisi aina (oma autoni kun on "vähän" täynnä rojua sikin sokin).
Edit: Ei se lasipurkki kuitenkaan tekis musta ei-laiskaa-paskaa.![]()
Niin minakin myönnan ettei kaikkea ole ehtinyt ajattelemaan oman itsekeskeisyytensä täyttäessä pienen mieleni. Se kun vaan on rajallinen, ei sitä silti täysin tuntemattoman pidä kiusoitteleman ymmärtämättömäksi, kun ei minusta mitään tiedä. Tyhmänä ja yksinkertaisena en jätä omaan arvoonsa vaan anna takaisin.^Laiskan paskuuteni lisäksi myönnän olevani myös ajattelematon paska, sillä mulle ei oo tullut tollaset mieleenkään.![]()
Tosin kyllä mä katon mitä mun takana tulee, jos mä fimpin nakkaan ikkunasta. Ja voin olla nakkaamatta sillä hetkellä, jos siinä on vaikkapa mopo (se menee kuitenkin heti ohi, ku vaan pääsee, joten ei tarvii pitkään sitä säästellä kädessä).
No sun varmaan pitäs tulla näyttää miten niitten autojen perässä roikutaa, itellä kun ei tapanaKokeile. Seuraavan kerran kun auto ohittaa, yrita pysya mukana. Ei ne kaikki niin kovaa mene.Joo eipä tuu autojen perässä paljoo ajeltua nii ei ongelmaa
Teeppä se. Joutuisit vain onnettomuuteen koska samalla rasvaisit pärräsi takarenkaan.Pitäiskö rakentaa pyörään ylitehokas ketjurasvari (täyttö jäteöljyllä) josta vois polkaista mustat rasvat tumppeja tai metanolia silmille heittelevää ääliötä tuulilasille? Juu kun tuo ketju vähän roiskii välillä, ei kai haittaa...
Just tollanen tulee munkin mopediin. Kyselin tuossa aiemmin josko joku olisi tiennyt mistä siihen saisi pullotettua kissanpissaa...mut jostain syystä siihen kyselyyn iski setsuuri. Se oli varmaan se koolla alkava sana jota vahingossa käytin...Teeppä se. Joutuisit vain onnettomuuteen koska samalla rasvaisit pärräsi takarenkaan.Pitäiskö rakentaa pyörään ylitehokas ketjurasvari (täyttö jäteöljyllä) josta vois polkaista mustat rasvat tumppeja tai metanolia silmille heittelevää ääliötä tuulilasille? Juu kun tuo ketju vähän roiskii välillä, ei kai haittaa...
Parempi idea olisi rakentaa pärrääsi ikkunanpesuri ilman tuulilasin pyyhkimiä ja täytät sen long life glykolilla.
Tässä esim. vaikka käytössä onkin pelkkää vettä(kohta 1:28):
Honda cb900f