• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tupakantumpit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hapsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hapsu

New member
taas kerran tuli edellä ajavasta autosta tumppi melkein syliin, äkilliset väistöliikkeet saattaa kyllä vaarantaa omaa turvallisuutta
crazy.gif

Enkä edes ajanut ihan perässä kiinni, onko muilla ollut vastaavanlaista "ongelmaa"? Omalle kohdalle sattunut tälle kaudelle jo vaikka kuinka monesti
shaun.gif
kaboom.gif

keskiviikkona kun melumittauksesta ajelin kotiin kehä ykkösellä , niin ensin tuli rööki rinnuksille ja sitten pestiinkin tuulilasia. enkä ajanut puskurissa kiinni vaan ihan normaali turvaväli oli

Aika ajoin tulee ensin lasolit visiirille ja sen jälkeen natsat. Tosin en aja ihan niin perseessä kiinni et kauheesti haittais. Se lasol muuten lentää aika pitkälle tuulen mukana.
sad_orig.gif

Parhaita hetkiä oli olla liikennevaloissa kotilon takana ja siinä mallissa sellaiset ruiskut et oli jo takkikin lasolissa.

Kyllähän noita aina välillä syliinsä saa mutta eivät juuri mitään ylimääräistä ohjelmaa aiheuta..
Ei sitä autossa aina tajua ajatella että pärrä on takana. Todennäkösemmin se tumppi päälle tulee ilman että väistää kerkeää jos ihan takaloosterissa kiinni ajaa..

On muuten aika edesvastuutonta toi tumppien ulos heitto varsinkin näin keväällä kun kaikki paikat on kuivina ja herkkinä syttymään. No toisten päässähän ei tunnetusti asu järki
sad_orig.gif

Joskus auton tuulilasi mullakin niin likainen että pakko käyttää pissapoikaa sori vaan.
biggrin.gif
Röökinstumpitkin heitän surutta ikkunasta ulos, aja kauempana niin ei tuu kauluksesta sisään.
033102beer_1_prv.gif

Mäkin käytän autossa pissapoikaa  
biggrin.gif
mut sen verran katon, ettei perässä ole mopoa  
tounge.gif

Tupakantumppi tosin tulee sieltä fönsteristä aika nopee ja sitä on aika vaikee "väistää"  
omg.gif
..jos sikseen on...

Enämpi niitä on onneks pudonnu ihan omaan syliin (autossa) ja sit tulee muuten kiirus  
biggrin.gif

Edit: ja kyllä mä ampiaista pidän huomattavasti suurempana "ongelmana"  
lookaround_orig.gif

Ex ukko kun sai sen ajossa munaskuihin ja kerkes viel pistääkki, niin siinä ei ollu "nauru kaukana"  
tounge.gif

Joskus auton tuulilasi mullakin niin likainen että pakko käyttää pissapoikaa sori vaan.
biggrin.gif
Röökinstumpitkin heitän surutta ikkunasta ulos, aja kauempana niin ei tuu kauluksesta sisään.
033102beer_1_prv.gif
Minä en polta, joten ei tule tumppeja heiteltyä mutta tuulilasia pestessäni ei kyllä taustapeiliin katso. Jos sattumalta siellä takana jonkun herkkänahkaisen motoristin päivä menee pilalle niin rankkaa on elämä...

mutta tuulilasia pestessäni ei kyllä taustapeiliin katso. Jos sattumalta siellä takana jonkun herkkänahkaisen motoristin päivä menee pilalle niin rankkaa on elämä...
Ookko muuton seissy ruuhkassa tääl pk-alueel, kun joku päättää tehdä ton...ihan tahallaan tai tahattomasti  
omg.gif

Eipä pääse "karkuun" mihinkään, kun pärähtää lasolit silmille...ja nimenomaan silmille, kun visiiri sattuu oleen auki aika usein täs nurkissa  
crazy.gif

Ja kummasti roikkii sitä litkua yli auton katon...kokeileppas  
tounge.gif

mutta tuulilasia pestessäni ei kyllä taustapeiliin katso. Jos sattumalta siellä takana jonkun herkkänahkaisen motoristin päivä menee pilalle niin rankkaa on elämä...
Ookko muuton seissy ruuhkassa tääl pk-alueel, kun joku päättää tehdä ton...ihan tahallaan tai tahattomasti
omg.gif

Eipä pääse "karkuun" mihinkään, kun pärähtää lasolit silmille...ja nimenomaan silmille, kun visiiri sattuu oleen auki aika usein täs nurkissa
crazy.gif

Ja kummasti roikkii sitä litkua yli auton katon...kokeileppas
tounge.gif
Tämän(kin) takia, kannattaa splitata
wink.gif

Tuota roskaamista mä en ymmärrä, johon myös niiden röökin stumppien viskominen ajoneuvon ikkunasta, parvekkeelta, bussi-, juna- ja sporapysäkeillä, jne., jne., kuuluu.
kaboom.gif

Jos siellä autossa pitää polttaa, niin kait silloin voi ottaa sen tuhkakupinkin oikeaan käyttöön. Sen tyhjentäminen ei ole niin kauhean vaikea toimenpide. Mutta ei, sieltä auton ikkunasta lentää ne askitkin, hampurilaisen kääröt ja kaikki muukin paska.  
omg.gif

Kadut sun muut paikat ovat hirvittävän näköisiä, kun sillä roskaamisella ei ole mitään rajaa. Nykyään roskiksia ja niitä tuhkakuppejakin on joka puolella. Ja kuten edellä jo mainittiinkin, niin palokunnalla olisi pikkuisen hampaankolossa näitä idiootteja varten!

Tää kuuluu siihen samaan sarjaan minä, vain minä, minä ensin, vain minulla on väliä -ajatteluun, jollaisten muukaan käyttäytyminen ei edesauta sujuvaan ja huomioonottavaan liikenteeseen.

Johan helpotti... ;)
Onneksi on iso pleksi

Tuota roskaamista mä en ymmärrä, johon myös niiden röökin stumppien viskominen ajoneuvon ikkunasta, parvekkeelta, bussi-, juna- ja sporapysäkeillä, jne., jne., kuuluu.
kaboom.gif

Jos siellä autossa pitää polttaa, niin kait silloin voi ottaa sen tuhkakupinkin oikeaan käyttöön. Sen tyhjentäminen ei ole niin kauhean vaikea toimenpide. Mutta ei, sieltä auton ikkunasta lentää ne askitkin, hampurilaisen kääröt ja kaikki muukin paska.  
omg.gif

Kadut sun muut paikat ovat hirvittävän näköisiä, kun sillä roskaamisella ei ole mitään rajaa. Nykyään roskiksia ja niitä tuhkakuppejakin on joka puolella. Ja kuten edellä jo mainittiinkin, niin palokunnalla olisi pikkuisen hampaankolossa näitä idiootteja varten!

Tää kuuluu siihen samaan sarjaan minä, vain minä, minä ensin, vain minulla on väliä -ajatteluun, jollaisten muukaan käyttäytyminen ei edesauta sujuvaan ja huomioonottavaan liikenteeseen.

Johan helpotti... ;)
Onneksi on iso pleksi
Joo. Ihan oikeesti...

Mistä tää minäminäminä-yhteiskunta on saanut alkunsa???

Mikä meihin fiksuihin ihmiseen menee kun ollaan liikenteessä?

Miten me kaikki sivistyneet ihmiset muututaan täysin mulkuiksi tien päällä?

kaboom.gif

omg.gif

Johan helpotti... ;)
Onneksi on iso pleksi
Samaa mieltä. Monet ei edes miellä noita tupakantumppeja roskaamiseksi, mutta se on kuitenkin se yleisin roska missä tahansa. Tupakka-askikin hyvänä kakkosena. On se kumma.

Tänkin puolesta voi askeihiin lyödä vaikka jonkun roskaveron vielä päälle. Vaikka 5e/aski ja rahat suoraan katujen siivoukseen.

Vedäpä prätkällä ajaessa röökit ja käy kostamassa, pistät sen röökin sille ikkunasta.

Soittakaa torvee... Kaikki ei tajuu mutta ehkä ne seuraavalla kerralla osaa ajatella mopoilijaa.

Jaa että tartteis kauempana ajaa.. kyllä se parikytä metriä se tumppi tulee vaakatasossa vastaan ja kovin paljon kauempaa ei viitti ohituspaikkaa kattella..
kaboom.gif
withstupid.gif

Jos siellä autossa pitää polttaa, niin kait silloin voi ottaa sen tuhkakupinkin oikeaan käyttöön. Sen tyhjentäminen ei ole niin kauhean vaikea toimenpide.
Ei ole, ei. Pakko kertoa yksi elämäni tähtihetkistä.

Kerran moottoritien rampilla edessä menneestä Galantista tyhjennettiin koko tuhkakuppi naamalleni.

Näin avopotan omistajana osasin toki arvostaa elettä.
talktohand.gif
kaboom.gif

Back