• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

SQ89

New member
Nonii kesä etenee kovaa vauhtia, ehkä jopa liian kovaa
tounge.gif
Niinpä olis mukavaa taas lähteä ajamaan porukalla.
Itselle sopisi nyt tulevana viikonloppuna vaikkapa lauantaina eli 28.6, tietty jos keli vaan sallii. Reiteistä en vielä tiedä, mutta nehän sovitaan luonnollisesti paikan päällä...
Ei muuta kuin porukkaa vaan sinne ku viime miittikin meni hyvin
smile_org.gif

mielelläni tulisin mutta olen silloin reissunpäällä. voisko sitä muuttaa?
Eihän se ole tietenkään mahdotonta, mutta voisihan sitä mennä nyt tänä viikonloppuna ja myös ensi viikonloppuna
biggrin.gif

Katotaan nyt ensin kuinka moni innostuu tulemaan tähänkin miittiin
omg.gif
Sen verran varastan jo etumatkaa, että laitatan pyörääni uudet nakit alle
tounge.gif

Auranlaakson ABC on varmaan aikas hyvä miittipaikka monelle, joten jos siellä sitten kokoonnuttais rekkaparkin edessä. Lauantaina olis ainaski mulle hyvä päivä, tosin ei perjantai iltakaan paha ole. Miten kullekin sopii?? Keli taitaa olla pilvistä viikonloppuna, mutta toivotaan ettei tulisi vettä niskaan
cool.gif

Lauantaina saattaisinkin tulla paikalle ja Auranlaakson ABC sopii mulle. Riippuu vähän millaiset on kelit ja lisäksi terveydentilasta. Ei ole tällä hetkellä kovin rautainen olo. Mutta katellaan...

Niinhän se tietysti taas meni
mad.gif
Sadetta se lupaa koko lauantai päiväksi, joten mites on ajot? Kuka lähtee? Vai siirretäänkö viikolla koko hommaa? Mulle käy ihan kaikki vaihtoehdot...

Voisi ehkä siirtää, jos on sadettakin luvannut. Mun pitäisi muutenkin sutia maalia seinään. Ensi viikon lauantaina iltapäivällä/illalla???

ei orgin tutka ainakaan uhkaa Esterillä, kuin vasta sunnuntaina vähäsen.
nixweiss.gif

Mä voisin ainakin lähteä

No perhana nyt ei lupaa kyllä mtv3:n sää sadetta, mutta ilmatieteenlaitoksen mukaan taasen tulee vettä. Mitä tässä nyt sitten uskoa... Noooo jos sovitaan alustavasti niin, että kokoonnutaan huomenna klo 12.00 auranlaakson abc:n rekkaparkin eteen...? Tietty jos pahalta näyttää aamulla niin itse ainakin olen sen verran tietokoneen ääressä, että voidaan siirtää miittiä. Nyt tarttis vaan tietää että ketkä kaikki on tulossa miittiin?

Kuinka pitkästä lenkistä olisi kyse? Mulla on remontti kesken ja en malttaisi olla koko päivää poissa pensselin varresta. Mun pyörä ei kulje kuin 190km/t. Pysynkö mä perässä?
biggrin.gif

Koko viikon sairastelleena huominen lähtö vaikuttaa epätodennäköiseltä mutta jos niin sattuu käymään niin infoan aamulla. Koko viikon sateiden ja Alastaron RR-viikonlopun vuoksi arvelen, että sinivuokot kukoistavat kauniisti viikonloppuna, joten on varmaankin parempi olla hätyyttelemättä tuplamarkan rajapyykkiä tai ainakin tarkastella normaalia tarkemmin missä reitti kulkee.

T : Räkäkuumeyskäkurkkukipu-potilas (sori Räkä)

Lenkin pituudesta sen verran että viimeksi meni 4 tuntia, jos en nyt aivan väärin muista. Tietty kaikki pysähdykset mukaan lukien. Vauhdista sen verran ei nyt ole tarkoitus kisata, mutta sanotaan että reippaasti
biggrin.gif

Itse olen menen ABC:lle klo 12 ja jos nyt sitten ei ketään näy niin häippäsen puolen tunnin päästä... Keli ainakin toistaiseksi näyttää hyvältä
smile_org.gif

Pyöräni on titaanin värinen 636 ni ainakin sitten tunnistatte
tounge.gif

Joo itekkin tulen ja jos tommmosta mustaa deittonaa näkyy orpona siellä nurkissa pyörimässä. niin tulkaa viittoilemaan oikealle paikalle
smile_org.gif

Back