Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos tämän vanhan topicin noston, laitoin juuri tilaukseenVanhaan aiheeseen palatakseni: Kuinka moni edellä kirjoittaneista oikeasti hankki selkäpanssarin?
Mulla on ollut monta vuotta asia mielessä, pitäisi ja pitäisi.. mutta ehkä jo ensi kaudeksi sen oikeastikin saan hankittua.
Minä... Nykyään ei osaa ajella ilman selkäpanssaria ollenkaan.Vanhaan aiheeseen palatakseni: Kuinka moni edellä kirjoittaneista oikeasti hankki selkäpanssarin?
Mulla on ollut monta vuotta asia mielessä, pitäisi ja pitäisi.. mutta ehkä jo ensi kaudeksi sen oikeastikin saan hankittua.
Siis MITÄ V...UA!!!??No niin päivitellään hiukan tätä casea tuomioiden osalta.
Se perääni ajanut autoilija sai sakkoa liikenteen vaarantamisesta 12pv, joka tässä tapauksessa teki 72e.
Syyte vammantuottamuksesta ei olisi mennyt läpi sillä itse selvisin onneksi vain ruhjeilla, eli mitään pysyvää vikaa, vikaa, vikaa, vikaa ei jäänyt
![]()
![]()
Hommasin panssarin ja ilman sitä en aja metriäkään!Vanhaan aiheeseen palatakseni: Kuinka moni edellä kirjoittaneista oikeasti hankki selkäpanssarin?
hepVanhaan aiheeseen palatakseni: Kuinka moni edellä kirjoittaneista oikeasti hankki selkäpanssarin?
Jepjep. Suoja tuli hankittua enkä ole juuri ilman panssaria ajanut. Vaikka iso se onkin...Vanhaan aiheeseen palatakseni: Kuinka moni edellä kirjoittaneista oikeasti hankki selkäpanssarin?
Mulla oli alkuun tuollainen rukan takin sisällä oleva. Oli jotenkin rimpulan tuntuinen joten ostin sellaisen "hännästä-niskaan" version erillisenä.Sitten pitää päättää haluaako takkiin integroidun vai henkselimallisen. Tämä kun ratkaisee takin valinnassa aika paljon. Täyspitkän (hännästä niskaan) kilven saa takin sisään, mutta ei läheskään jokaisen takin.
Toinen juttu on hiostavuus jossa on selvästi eroja.
En ole varma puhutaanko siitä Halvarssonin selkäsuojasta, jota omaan saman valmistajan 2-osaiseen nahkapukuuni sovittelin.Tämähän vois olla sopiva ketju kysäistä kysymykseni. Onko kellään kokemusta Halvarssonsin Back Converter-selkäsuojasta, mikä asennetaan takkiin kiinni?
Lähinnä kiinnostaa sen pituus kun en ole livenä nähnyt. Esim. Dainesen Wave G on melko lyhykäinen verrattuna henkselimallisiin suojiin. Miten on tuon Halvarssonsin laita?