Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulemma iso nenä on suoraan verrannollinen "sen" kokoonShuuperi sopii isonemäisille ja isoleukaisille gynttereilleEdelleen olen sitä mieltä että maailmasta voisi lopettaa kaikki muut valmistajat Shoeita ja Araita lukuunottamatta. Molemmilta löytyy kaikki tarvittavat mallit ja laatu on parasta. Tietysti noille suuri leukaisille ja nenäkkäille pitää olla tuo Shuuperi![]()
![]()
Vaimon kommentin mukaan ei pidä paikaansa. Sillä on varmaan ollut joku iso nenäinen. Mites sitten naisilla, onko niillä iso ***** jos on iso nenä?Kuulemma iso nenä on suoraan verrannollinen "sen" kokoonShuuperi sopii isonemäisille ja isoleukaisille gynttereilleEdelleen olen sitä mieltä että maailmasta voisi lopettaa kaikki muut valmistajat Shoeita ja Araita lukuunottamatta. Molemmilta löytyy kaikki tarvittavat mallit ja laatu on parasta. Tietysti noille suuri leukaisille ja nenäkkäille pitää olla tuo Shuuperi![]()
![]()
![]()
Hihna toimi ainakin DD-lukituksella OK, vaikkakin hihnan pää oli vaikeahko saada pehmusteiden välissä olevaan lukitukseen kiinni. Vertailupohjaa sai messuilla kiitettävästi ja allekirjoittaneen pään muodolle S1 sopi hyvin, aurinkovisiiri ratkaisi lopulliseesti kilvan. Huomiona se, että jouduin ottamaan numeroa isomman totutusta.Laitoitko hihnan kireälle, kun kokeilit sitä? Minulla se painoi viinahissiä ikävästi![]()
Oletkos arain kypäria testannu?erittäin laadukkaita ja hyviä...tosin hinnat kyl..Itselläkin on potan osto ajankohtainen ja kaikkitietävästä googlesta löytyi ADACin kypärätesti 2004
Taidan etsiskellä S1:tä tai BMW:tä kesäksi![]()
Arait on jääny kyllä testaamatta. Joutunee käydä sovittamassa ja tinkimässä hyvää hintaa. Melkein kyllä lähti jo Suupertti S1 tilaukseen, mutta mietitään sittenkin vielä. Aamusella kuitenkin -17 pakkasta, joten hillitsee varmaan sitä tarvettakin toistaiseksi.Oletkos arain kypäria testannu?erittäin laadukkaita ja hyviä...tosin hinnat kyl..![]()
Itel arain maverick,ollu jo pari vuotta..eikä moittimista,tai no aluks oli kyl hiukka hankalaa visiirin vaihto,mut hetkessä sen tekniikan hiffas![]()