Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä sitä viisastuu...monesti viestejä lukeneena uskallauduin porukkaan.![]()
Muistaakseni tulevat pikkuhijoo, kunhan jaksat kirjoitella tänne, joku fiksumpi saattaa korjata, josko muistan väärin.Olen myös näitä myöhäis heränneitä vaikka mopolla onkin tullu ajettua useampi vuosiSitä tossa mietin että miten noita tähtiä ton avattaren alle saa hankittua? tai ehkä ne on ansaittu?![]()
![]()
![]()
Rahalla saa ja mopolla pääsee ...miten noita tähtiä ton avattaren alle saa hankittua? tai ehkä ne on ansaittu?![]()
![]()
Sä oot jo MotOrg ry:n jäsen, joten tähdet on sitä kauttaoli pakko kirjottaa heti jos vaikka sais tähden joskus![]()
Niitä tippuu kun kirjoittelet tarpeeksi, toinen vaihtoehto on sitten tuo mainittu sivuston takana toimivaan yhdistykseen liittyminen, joka onnistuu : - klik -Olen myös näitä myöhäis heränneitä vaikka mopolla onkin tullu ajettua useampi vuosiSitä tossa mietin että miten noita tähtiä ton avattaren alle saa hankittua? tai ehkä ne on ansaittu?![]()
![]()
![]()
tervetuloa vaan.... tuossa on pieni virhe ... olen kuulut että joukossa tyhmyys tiivistyyTervetuloo vaanPorukassa tyhmyys tiivistyy![]()
![]()