• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi org.lainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahinko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vahinko

New member
monesti viestejä lukeneena uskallauduin porukkaan.
withstupid.gif

Olen myös näitä myöhäis heränneitä vaikka mopolla onkin tullu ajettua useampi vuosi
biggrin.gif
Sitä tossa mietin että miten noita tähtiä ton avattaren alle saa hankittua? tai ehkä ne on ansaittu?
smile_org.gif
sport05.gif

Olen myös näitä myöhäis heränneitä vaikka mopolla onkin tullu ajettua useampi vuosi
biggrin.gif
Sitä tossa mietin että miten noita tähtiä ton avattaren alle saa hankittua? tai ehkä ne on ansaittu?
smile_org.gif
sport05.gif
Niitä tippuu kun kirjoittelet tarpeeksi, toinen vaihtoehto on sitten tuo mainittu sivuston takana toimivaan yhdistykseen liittyminen, joka onnistuu : - klik -

Yhdistyksen jäsenet ovat kaikki 5:n tähden käyttäjiä
biggrin.gif

Sama vika,monesti pyörinyt porukan mukana jo vuosina -03 ja-04...nyt vihdoin uskaltauduin mukaan remmiin...
062802jumpie_prv.gif

Sama juttu olen uusi jäsen, mutta motolla on tullut huristeltua jo monia vuosia.

Tere tulemas!  
062802jumpie_prv.gif
Olet varmasti joskus hamassa menneisyydessäsi liittynyt turhempaakin populaatioon.  
smile_org.gif

Tervetuloa!

Itse olen ihmetellyt, että mistäs tuon avattaren yläpuolella olevan tekstin saa vaihdettua? Vai onko siinä joku juju?

omg.gif

Back