Haikein mielin väkerrän tätä postausta. Järkevintä minun olisi nykyisessä tilanteessa myydä kilvellinen pyörä pois, eli SP1 lähtisi maailmalle. Ratatouhu kiehtoo ja kilvetön pyörä on sinne hommattuna. Kadulla pääsen ajamaan äffäläisellä, jos niin haluan. Niin ja kyllä tuohon ratatouhuun rahaa uppoaa ihan kiitettävästi.
Jos harkitset hakevasi SP1-2:sen Saksasta tai tuotattavasi semmoisen, niin harkitseppa ensin tätä pyörää.
Honda VTR SP1 vm. 2001
Pyörällä on 29000tkm ajettu ja ostin sen saksasta viime talvena. Tuolloin pyörällä oli ajettu 19000tkm... Edelliset omistajat on tiedossa (kaksi) ja pyörässä on täydellinen huoltokirja. Edellinen 24tkm iso huolto tehtiin Mikkelissä JS-motorsilla ja maksoi uusine Iridium-tulppineen 480€.
Pyörässä on kiilloitetut vanteet, Leo Vincen titanium slip-on putket (mahtavat äänet btw, ja pääsee vielä radallekkin) joihin on db-killerit olemassa. Viime kesänä pyörää on asennettu etupumppuihin ja runkoon kiinnitetty ohjausiskari, joka on oikeasti aivan huippuhalpa henkivakuutus tälläisessä pyörässä. Pyörässä on uudet ketjut ja rattaat (15/42, viime kesänä vaihdettu), sekä etujarrupalat ja speedohealer (mittavirhe korjattu). Lisäksi mukaan tulee racing-jarrupalat, upouudet nekin... Tuplakupla pleksi tottakai, lisäksi undetray ja minivilkut. Vakiohilkkeet kaikki tallessa ja tulee mukaan.
Pyörä on säädätetty viime keväänä Bike & Tuning:illa hollolassa. Takarenkaalta tuli tuolloin 127hv ja huimat 104nm huippuvääntö. Eli edellisestä voitte päätellä, pyörässä on kiinni PC3 USB-versio. Kisakireellä kartalla pyörä kuluttaa 7.5l/100km, netistäkin löytyvällä leo vincen kartalla kulutus 5.8l/100km. Flapper-modi on tehtynä. Pyörän säädätys maksoi yli 300€, ja se on tehty tunteella ja erittäin huolella.
Jos haluat parasta, ja yhden parhaista moottoripyöristä mitä on ikinä valmistettu, niin tässä se on.
- pyörä alkuperäisillä vilkuilla ja kilpitelineellä
Pyyntihinta 9500€. Jos oikein tinkaat niin saat pari settiä renkaita vielä mukaan. Koeajomahdollisuus.
Tosiostajat soitelkaa, numerosta 0407534964 tavoittaa.
Edit: Ja unohdin mainita, CD:eellä tulee sitten pyörän huoltokortit ja huolto-ohjekirja mukaan. Lisäksi löytyy PC3 USB:n softat, piuhat ja rensselit...
Ai niin, ja pyörässä on uusi Vartan 9a/h akku - kevyempi kuin alkuperäinen.
Sliponit tiputtaa pyörän painoa reilusti, samoin minivilkut ja kilpitelineet. Yoshin alkukäyrästön kun laittaa kiinni, niin rapisee taas ylimääräisiä kiloja pyörästä pois.
Edit: Yoshin alkukäyrästö myyty.