• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

V-Strom

Mahtaakohan kukaan olla törmänny "kreikkalaiseen" pohjapanssariin? Meinaaa, että näyttää aika hyvältä ja saa kiinnitettyä muihinki kaatumarautoihin ku vain suzukin omiin ja givillä nyt ainaki näyttäis olevan aika hyvät. Pohjapanssari löytyy täältä! Mitenköhän välimeren pojilta mahtaa toimitus onnistua...

Olen joskus pyöräfoorumeilla surfaillessani nähnyt takalokarin lyhennyskuvia. En vain enää löydä niitä mistään. Pyörä oli takalokari lyhennyttynä paljon paremman näköinen. Onko kenelläkään kuvia tai linkkiä, josta näkyisi takalokarin lyhennys.

Millainen se taka-ketju-lokariyhdistelmä on?
Tällainen:

Saapi ostaa Ebaysta 135,90 €:
(http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=310058282375)

ketjulokkari274.jpg

Ostan sellaisen itselleni ja teen siitä myös muotit, ts. kopioin sen tulevia tarpeita varten.

-Masa

Enpä ostakaan, kun ensikappaleen (plugin) tekeminen on niin helppoa. Siitä plugista sitten muotti -> monta kappaletta valmiita ketjulokareita.

wink.gif

Pitäisi vaihtaa DL650:een nyt ainakin takarengas ja myöhemmin kesällä eturengas. Alkuperäiset renkaat vielä alla, kilsoja 13 tuhatta ja takana keskellä joku pari-kolme milliä vielä pintaa jäljellä.

Ihan katurenkaat laittaisin, Z6:t näkyy olevan ok, mutta miten menee jotkut edullisemmat, kuten Bridgestone BT-45, jonka H-nopeusluokassa saa aika edukkaasti ja kestonkin pitöisi olla hyvä?

Muitakin vastaavia voisi ehdotella!

Pitäisi vaihtaa DL650:een nyt ainakin takarengas ja myöhemmin kesällä eturengas. Alkuperäiset renkaat vielä alla, kilsoja 13 tuhatta ja takana keskellä joku pari-kolme milliä vielä pintaa jäljellä.

Ihan katurenkaat laittaisin, Z6:t näkyy olevan ok, mutta miten menee jotkut edullisemmat, kuten Bridgestone BT-45, jonka H-nopeusluokassa saa aika edukkaasti ja kestonkin pitöisi olla hyvä?

Muitakin vastaavia voisi ehdotella!
Ei ne Z6:t maksa yhtään enempää Reliatecin (Mopo.org nettikauppa) kautta, kuin Bridgestonet muualta. Itse päivitin kuukausi sitten kiekot Z6 -> Z6 ja ne maksoi 249 € Reliatecista. Asennus päälle (kumiveikko.fi), jolloin oltiin yhteensä hinnassa 298 €.

Itseasiassa, jos vaatimustaso renkaille ei ole aivan Z6:n luokkaa ja haluaa ja kenties saa helpoimmin jotkut muut, ei mikään maksa kokeilemasta BS:n katukiekkoja. Melkein mikä tahansa muu kumi, kuin Bridgestonen BW101, vakio eturengas, on parempi kuin alkuperäinen
wink.gif
biggrin.gif
.

Mun rehellinen mielipide on komeuksen perusteella, että Z6 alle ja murheet loppu siihen. Eturenkaan paineeksi 2,5-2,6 bar ja taakse painosta riippuen 2,8 bar tuntumaan.

-M

biggrin.gif
Kylläpä tipahti kypärämelu, kun laitoin ison "tuulilasin" paikoilleen, nyt on hyvä
062802moto_prv.gif
pitempiäkin taipaleita!
Pitäs vaan rakentaa tuulilasin pyyhkimet ja pissapoika
tounge.gif

buttrock.gif
Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.

Liekkö se Givin plexi mistään kotoisin?
Onko kenelläkään ollut tällaista pleksiä:
http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_accessori.asp?CO_ID=510

Näyttäisi olevan leveämpi ja korkeampi kuin orkkis...
Tossa

Mistähän tällaisen alakatteen vois tilata?
http://koti.mbnet.fi/ijuvone/vstrom.html

No löytyhän tuo, kun tarpeeksi jaksoi internettiä kaivella!
Dragrace.fi ja 399 euroo tai maalattuna 525 euroo.

Polulle ei kyllä ton muovihärpäkkeen kanssa uskalla lähteä, mutta harvoin polkuja pitkin tuleekaan päristeltyä!
Tietääkö kukaan, mikä on se firma, joka ao. katteita myy?

Itselläni suuria vaikeuksia saada webbailtua ja löydettyä...

062802moto_prv.gif

-M

Mistähän tällaisen alakatteen vois tilata?
http://koti.mbnet.fi/ijuvone/vstrom.html

No löytyhän tuo, kun tarpeeksi jaksoi internettiä kaivella!
Dragrace.fi ja 399 euroo tai maalattuna 525 euroo.

Polulle ei kyllä ton muovihärpäkkeen kanssa uskalla lähteä, mutta harvoin polkuja pitkin tuleekaan päristeltyä!
Tietääkö kukaan, mikä on se firma, joka ao. katteita myy?

Itselläni suuria vaikeuksia saada webbailtua ja löydettyä...

062802moto_prv.gif

-M
TÄSSÄ

JVX Production / Dragrace.fi Online Store
Suoniemenkatu 5 D
FIN-33310 Tampere, Finland
Tel. +358 44 7199 537
info@dragrace.fi
www.dragrace.fi
www.dragrace.fi/catalog

Tänx,

Mulla on kuitenkin 1000-versio ja tuo ao. kikkula on tarkoitettu 650:lle... Mahtaakohan istua ilman erikoisia kikkoja?

-M

Vakuuttavaa tekstiä V-Stromista.
Olen ajellut Kawan KLE 500:lla yksinään neljä kesää ja tykännyt kovasti. Nyt on kuitenkin rouva kampeamassa pakkarille ja tuo pyörä jää auttamattomasti pieneksi (siis penkille ei edes fyysisesti mahdu kunnolla kaksi pientä aikuista). Tehot mulle on tuossakin aina riittänyt.

Nyt oon koeajanut 650 V-Stromin (-05) ja uuden BMW F650GS:n. Molemmista tykkäsin kovasti. BMW oli ehkä enemmän nykyisen kaltainen ketteryydeltään, V-Strom tuntui pidemmältä ja pikku mutkissa haastavammalta. Bemarissa myös oli matalilla kierroksilla vääntöä hieman paremmin. V-Strom taas loisti motarilla nykyiseen verrattuna.
Molempiin rouvan kanssa mahduttiin hyvin. Pääasiassa ajelen pienillä asfaltti-teillä, hiekalla vain satunnaisesti.

Ja sitten pitkän jaarittelun jälkeen kysymyksiin...
Onko tuo V-Strom tosiaan kaarteissa hankalampi, vai onko vain tottumis kysymys?
Riittääkö ihan perus 650 V-Strom kantamaan 70+50kg pidempiäkin (IronButt) matkoja, vai tarviiko hommata jotain parannusta perään?
Riittääkö perus pleksi 170cm pitkälle pitämään tuulen pois naamalta?
Kannattaako ostaa Suzukin laukut (sivut,taka,tankki) vai onko tarvikkeena parempaa/halvempaa.

Toiseen noista vaihdan, kunhan uudet -09 versiot tulevat.
Kiitos.

Se 800:nen Bemari on kyllä ohjaukseltaan hieman ripeämpi kuin Vstrom, mutta jos olisi samanlaiset renkaat alla, en usko että esim. mutkatieajossa tulisi eroa. Tosi hyvin taittuu kumpainenkin.

Vstromissa on selkeästi isompi kate, ja ehkä hiukan paremmat tilat kahdelle, joten kaksin matkailuun valitsisin itse edelleen sen, vaikka saksalaisessa onkin vääntöä enemmän.

Back