seppo02
New member
Ei tuota itsekään ihan helposti osannut kun keväällä aloin muistelemaan. Jotenkin epälooginenKIITOS !!!!!!
Nyt on kello oikeassa. Kaikenlaisia nappulayhdistelmiä tulikin kokeiltua. Sorkka minä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuota itsekään ihan helposti osannut kun keväällä aloin muistelemaan. Jotenkin epälooginenKIITOS !!!!!!
Nyt on kello oikeassa. Kaikenlaisia nappulayhdistelmiä tulikin kokeiltua. Sorkka minä![]()
Nii-in mullakin ohje sanoo, että "pidä molemmat napit painettuna muutaman sekunnin alkaa kellon näyttö vilkkua". No eikä alkaa.Ei tuota itsekään ihan helposti osannut kun keväällä aloin muistelemaan. Jotenkin epälooginenKIITOS !!!!!!
Mututuntumana on ettei sovi, ainakaan giwin sivulaukut ei sovi suzukin omaan telineeseen. Mutta soita johonkin suzuia myyvään liikkeeseen, pitäis olla tuttujuttu. Ja varmaan riittää pohjalevyn vaihto?Mulla on Dl650 / 08 ja siinä Suzukin oma peräteline ja Suzukin oma 48 l takalaukku.
Sopiiko tuohon telineeseen Givin laukut? Vai pitää myös teline vaihtaa?
Vähän kun meidän mökkitie.....tosin nurmikkoa ja alamäkeä.... 850 kilsaa tuli ajetua kun tulin mökiltä kotiin tänään - 125 kilsan matkalla ;-). Tiistaina töihin - jeeNo niin lomat on lusittu ja reissu tehty kotokunnille ja vähä muuallekkin, tossa kuva joka tuo tuon loman mieliin ja kaipuun jonnekkin pois...
![]()
Mulla ei rusahda.Kertokaapa tonnisen omistajat että rusahtaako teillä ykköseltä kakkoselle vaihdettaessa? Ittellä kuulostaa kyllä aika rumalta ainaki jos vähä vetää ykkösellä korkeemmille kierroksille.
Ei enää, muistaakseni joskus uudempana ikäänkuin kolahti vaihtoipa sitten miten tahansaKertokaapa tonnisen omistajat että rusahtaako teillä ykköseltä kakkoselle vaihdettaessa? Ittellä kuulostaa kyllä aika rumalta ainaki jos vähä vetää ykkösellä korkeemmille kierroksille.
Joo en ole saanut orgisputken lämpösuojaa lämpenemään edes paikallaan käyttelemällä, tuli joskus tarkastettua kun aloin mopoilla lastenkin kanssa.Se putken lämpösuoja riittää.
Kokeileppas nuista firmoista alkuun:kun ei kesällä kerkii ajamaan... oon aatellut jos sitä ajelis myös talvella...
Mistä saa nastarenkaita?