Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaasan seudun motoristeilla on vaan kiirusta. No eikä, eilenki istuttiin päivystämässä monta tuntia ABC:lla. Ei siinä koneen ääressä ehdi istua ku aurinko paistoi niiiiin nätisti siihen terassille. Oisitte tullu sinneVaihtoehto 1
Vaasan motoristit ovat myyneet moponsa ja jääneet kotiin tuijottamaan televisiota
Vaihtoehto 2
Vaasan motoristit ovat kaikki baanalla eikä kukaan ehdi nettiin
Joku?
Kukaan?
![]()
Niin muuten lähdetään. Mä ainakin olin keskiviikkona. Oliksääki?Unna:
AaBeeCeeltä muuten lähdetään joka keskiviikko klo 18 ajelemaan jonnekin päin porukalla.. (maksamaton mainos) Ei sitä ehdi siellä joka päivä luuhaamaan...![]()
Niin, viikko vielä ja maantie kutsuu! Eli provinssin jälkeen, 20.06.2005.
Nonni, täytyy ensi kerralla etsiä teidät molemmat pyörän perusteella. Ellette sitten ehdi ensin bongaamaan mua.Oltiin me.Niin muuten lähdetään. Mä ainakin olin keskiviikkona. Oliksääki?
Meitä kun on kaksi.
Tuolla on meidän mopo ja muuta.
edit: yksi kirjoviehe
Ylihuomenna ois Kristiinan kaupungin vuoro, vaan ei tiedä ehtiikö kun on vähän työjuttuja. Huvittais kyllä.Nonni, täytyy ensi kerralla etsiä teidät molemmat pyörän perusteella. Ellette sitten ehdi ensin bongaamaan mua.![]()
Saattaa olla, että ajoinkin. Teitä en saanut näkyviini Kristiinan reissulla. Mutta törmäillään sitten toisteYlihuomenna ois Kristiinan kaupungin vuoro, vaan ei tiedä ehtiikö kun on vähän työjuttuja. Huvittais kyllä.Nonni, täytyy ensi kerralla etsiä teidät molemmat pyörän perusteella. Ellette sitten ehdi ensin bongaamaan mua.![]()
Sitten ei ehditäkään ennenkuin heinäkuussa joskus.
Mutta eiköhän me nähdä (taisit viimeksi ajaa ainakin mennessä meidän edessä?).