Jim Goose
New member
Pienellä pintapäivityksellä voi vanhaa herraa taas käyttää huonommallakin tiellä. Dirt Road racer.
http://forum.kawazi.net/download/file.php?id=2024&t=1
http://forum.kawazi.net/download/file.php?id=2024&t=1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Toivottavasti tulee pian taas kuntoon ja pääset takaisin baanalle!![]()
![]()
Hiukan mietityttää, että noinkohan sen SV:n kampura tulee kuntoon koneistelemalla. Entä jos siinä on jokin kova pinnoite, joka työstämällä lähtee ja akseli jää sen jäljiltä pehmeäksi..Pienellä pintapäivityksellä voi vanhaa herraa taas käyttää huonommallakin tiellä. Dirt Road racer.
http://forum.kawazi.net/download/file.php?id=2024&t=1
Niin siis GS500E four vai tavallinen gessu? Vai GSX550E?Suzuki GS500 Katana
Niin siis GS500E four vai tavallinen gessu? Vai GSX550E?
("Katanat" on GSX-F (jenkeissä) sekä GSX550E, GSX750SE ja GSX1100S, sori että päden.)
Katos perkele nyt on pakko myöntää olleeni väärässä, joskin ymmärrettävää koska helvetin harvinainen mopo.GS500M se kai käsittääkseni on virallisesti. Jostain ulkomailta olen tuon katana nimen sille bongannut.

Katos perkele nyt on pakko myöntää olleeni väärässä, joskin ymmärrettävää koska helvetin harvinainen mopo.Eihän tosta löydy netistäkään tietoa. GS500M Katana on epäpyhä hybridi GSX550E:tä ja GS500E Fouria, ilmeisesti vain Saksassa myyty(?). GSX550E:n runko ilman katteita, GS500E Fourin kone. Koska byrokratia.
Kannattaa pitää kunnossa, sillä alkaa olemaan museo- ja/tai keräilyarvoa kohta.![]()
Huomenna hakemaan uusi halpa "romu" jos myyjälle passaa![]()
Eipä noissa kampuroissa yleensä mitään pinnoitteita ole, siivotaan vaan pinnasta sen verran että kaulat ovat taas suorat ja pyöreät ja sit vaan kympän pari paksummat laakerit (riippuen siitä mitä kokoja saa, akseli koneistetaan sen mukaan. Ja sit taas uutta vastaavalla kampiakselilla baanalleEntä jos siinä on jokin kova pinnoite, joka työstämällä lähtee ja akseli jää sen jäljiltä pehmeäksi..


Tulpat ja öljyt vaihdoin heti. Yks tulppa öljyinen että taitaisi vähän venttiiliremppaa olla luvassa, mutta antaa nyt mennä vaan loppukesän. Jostain kun löytäisi alkuperäisen ilmansuodatinkotelon. Vapaavirtaussuodattimet rajoittaa vähän sateella ajoa. Jaman 2-1 pakoputket.