Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro kui kävi. Jotkun on kehunu wanhan z1000:n peilejä.Tuli kyllästys noihin vanhoihin lerppupeileihin. Tilasinpa -10 vuosimallin Versyksen peilit tilalle...toivottavasti on paremmat!
mulle käy. Haltialan tilalla klo 18 kokoontuu JapsiStarat ja motoristit saa muutenkin keskiviikkosin sieltä kahvia ja pullaa sopuhintaan. Sinne olen muutenkin menossa joten onko muita tulijoita?Mites olis PK- kahvittelu vaikka tulevana keskiviikkona? Ehdotuksia paikasta ja ajasta?
Sinne siis, onkin aikaa kun oon siellä viimeeks käyny.mulle käy. Haltialan tilalla klo 18 kokoontuu JapsiStarat ja motoristit saa muutenkin keskiviikkosin sieltä kahvia ja pullaa sopuhintaan. Sinne olen muutenkin menossa joten onko muita tulijoita?Mites olis PK- kahvittelu vaikka tulevana keskiviikkona? Ehdotuksia paikasta ja ajasta?
-=Linkki=-
Kävin hakemassa. Ja VOI HELLANDUUDELI, miten osaa olla helppo ja samalla vauhdikas peli ajella! Miksi sitä tuli viime kesänä vaihdettua edellinen versys tuohon gixeriin? Kait ne tehot hurmasi.. Vaan onhan tää versys sentäs melkonen arosusi menemään, oli tien kunto mitä tahansa. Nykyään kun tahtoo jo asfalttipinnatkin olemaan perunapeltoa.Kenen vanha on myynnissä motomarketissa? Taidan käydä hakemassa..![]()
Vai rupes vanha suola janottamaan? No ei se mitään - joskus se ei vaan vaihtamalla parane.Kävin hakemassa. Ja VOI HELLANDUUDELI, miten osaa olla helppo ja samalla vauhdikas peli ajella! Miksi sitä tuli viime kesänä vaihdettua edellinen versys tuohon gixeriin? Kait ne tehot hurmasi.. Vaan onhan tää versys sentäs melkonen arosusi menemään, oli tien kunto mitä tahansa. Nykyään kun tahtoo jo asfalttipinnatkin olemaan perunapeltoa.Kenen vanha on myynnissä motomarketissa? Taidan käydä hakemassa..![]()
![]()
No onneks olkoon. Kumman otit?Mulla vaihtuu Triumph Tiger 800 alle.Tämä Kawasaki Versys on ollut todella mukava/mahtava pyörä.![]()
![]()
Huom. Tuna myy tarvikkeita Versyyn![]()
Sellasen mäkin varmaan ottaisin jos...mut tulehan kertomaan fiilikset verrattuna Versykseen jahka saat väkkärän alle...Seinäjoki ja perusmalli 800 ABS![]()
Kerron toki kokemukset täällä, vielä pari viikkoa pitää odotella..Sellasen mäkin varmaan ottaisin jos...mut tulehan kertomaan fiilikset verrattuna Versykseen jahka saat väkkärän alle...Seinäjoki ja perusmalli 800 ABS![]()