Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin kyllä hakee jostain kaupasta. Pikku hiljaa kai pitää antaa periks ja laittaa mopo talvipakettiin. Samalla jos tekis nuo 24tkm:n huoltotemput. Eli lähinnä just tulpat, öljyt ja suodatin.Mistä olette tilanneet/ostanut: Tulpat,öljyt ja suodatin? Kauppa vaiko netti?
Itse päätin luovuttaa Versykseni vakuutusyhtiön haltuun viimesyksynä ("hallittu" ulosajo, itse onneksi säilyin vahingoitta...).Ajattelin kyllä hakee jostain kaupasta. Pikku hiljaa kai pitää antaa periks ja laittaa mopo talvipakettiin. Samalla jos tekis nuo 24tkm:n huoltotemput. Eli lähinnä just tulpat, öljyt ja suodatin.Mistä olette tilanneet/ostanut: Tulpat,öljyt ja suodatin? Kauppa vaiko netti?
Tai sitten pesu ja silitys ja kevääksi 800 tikru riumppi...oliskohan hyvä ajatus?
En tainnut olla minä Lommilassa.Tulihan tänään säädettyä venat, kolme imuvenaa tiukalla, yks alarajassa ja pari pakovenaa tiukallamittarissa vajaa 35tkm.![]()
Ja suunnitelmissa olis ohjauslaakerin rasvaus ja Wilberssin takaiskarin ja etujousien vaihto kunhan saapuvat.
Olitkohan se sinä JT79 jonka kanssa juttelin joskus syksyllä Lommilan Mäkin pihalla(Espoon ikean vieressä) ?
Toivoittavasti jotain eroa on, ettei mee rahat ihan hukkaanEn tainnut olla minä Lommilassa.Tulihan tänään säädettyä venat, kolme imuvenaa tiukalla, yks alarajassa ja pari pakovenaa tiukallamittarissa vajaa 35tkm.![]()
Ja suunnitelmissa olis ohjauslaakerin rasvaus ja Wilberssin takaiskarin ja etujousien vaihto kunhan saapuvat.
Olitkohan se sinä JT79 jonka kanssa juttelin joskus syksyllä Lommilan Mäkin pihalla(Espoon ikean vieressä) ?
.
Noilla modauksilla paranee Versyksen alusta varmaan aika paljon, mielenkiintoista kuulla kokemuksia...
Se taisi olla minä. Silloin oli puhetta josko joskus porukallaTulihan tänään säädettyä venat, kolme imuvenaa tiukalla, yks alarajassa ja pari pakovenaa tiukallamittarissa vajaa 35tkm.![]()
Itsellä oli mopolla kurvailussa 15 vuoden tauko joten tuo tuntui sopivalta näin taas aluksi. Nyt alkaa toinen kesä ja varmaan vielä kolmannenkin tuolla ajelen. Matkaendurolla taidan siitä sitten jatkaa. Vielä auki mikä se tulee silloin olemaan.Minkälaisista pyöristä porukka on siirtynyt versykseen ja mitä olette tykänneet kyseisestä pyörästä? Itsellä on nyt CBR 600F ja pitäisi vaihtaa johonkin "matkaenduroon" ja versys on vahva ehdokas. Vaikka ei varsinainen enduro olekkaan.
Ajattelin kyllä hakee jostain kaupasta. Pikku hiljaa kai pitää antaa periks ja laittaa mopo talvipakettiin. Samalla jos tekis nuo 24tkm:n huoltotemput. Eli lähinnä just tulpat, öljyt ja suodatin.Mistä olette tilanneet/ostanut: Tulpat,öljyt ja suodatin? Kauppa vaiko netti?
Tai sitten pesu ja silitys ja kevääksi 800 tikru riumppi...oliskohan hyvä ajatus?
Mä oon mukana!! Missä ja milloin?Miltäs kuulostais joku miitti Versys porukalla?
Ehdotuksia... mulle sopii vaikka huomennaMä oon mukana!! Missä ja milloin?