Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistava valinta...Reilu kk on nyt kekkuloitu pk-seudulla Versyksellä - eka oma pyörä ja toistaiseksi oikein tyytyväinen.
Tuolla engelsmannien sivuilla jengi tykkää ainakin KTM:n suojista. Hinnasta ei havaintoa.minkä merkkisiä käsisuojia olette asentaneet Versyyn? Acerbis?? onko muita vaihtoehtoja ja hinnat?![]()
Tää on salamaakin nopeampi sähkönsininenLoistava valinta...Reilu kk on nyt kekkuloitu pk-seudulla Versyksellä - eka oma pyörä ja toistaiseksi oikein tyytyväinen.![]()
Löysitkö mustan vai pitikö tyytyä halpoihin kopioihin?
Niin, eikös se 'sininen salama' ollut joskus muinoin maailman nopein 'auto'...Tää on salamaakin nopeampi sähkönsininenLoistava valinta...Reilu kk on nyt kekkuloitu pk-seudulla Versyksellä - eka oma pyörä ja toistaiseksi oikein tyytyväinen.![]()
Löysitkö mustan vai pitikö tyytyä halpoihin kopioihin?![]()
Mistä sä JT79 nää hommasit? hinta ja asennus...Mä hommasin kahvasuojiksi KTM:n mallin, hintaa tuli noin 50 €
No tota - mä ajoin Tapaninkyläntietä siinä n. 14:30-15 välillä... Mitä mä oon tehnyTunnustaako joku ajaneensa sinisellä Versyksellä toissapäivänä Hgin Tapaninvainiontiellä?
Jos tänä vuonna, niin ei ole... oliko muuten jäätä paljon?Onks mulla eka Versys joka on menny Pönttövuoresta läpi?
Alkumatkasta...siis itäpäässä (savolainen nääs), oli jotain lumen tapaista reunoilla. Ehkä se oli jäätä.Jos tänä vuonna, niin ei ole... oliko muuten jäätä paljon?Onks mulla eka Versys joka on menny Pönttövuoresta läpi?
Aika tyhjentävä tarina. Voisin vaikka allekirjoittaa mielipiteesi. Varsinkin viimeisen lauseen.Ajattelin tähän jatkoksi kirjailla omia kokemuksia Versyksestä.
...
Yhteenvetona, oikein hyvä pyörä aloittelijalle (ja miksi ei muillekin) jos tykkää ajella erilaisilla alustoilla ja teillä, ja tykkää pystystä ajoasennosta. Jos itsetunto on kiinni pyörän ulkonäöstä (joo vähän myönnetään - mutta tämä onkin musta!) tai tehoista niin sitten Versys ei ole sinun moposi. Vielä kun saisivat tehtyä samantyylisen ja vähän isommalla koneella niin.. ostaisin sen.
Kyllä on muuten eka Versys...Havukka,
Onks mulla eka Versys joka on menny Pönttövuoresta läpi?
Minä pääsin eroon pyörteilystä Algardin säädettävillä pleksikiinnikkeillä.
240...euroa... vai markkaa? Hui. Eikös noita tarvikkeita saa alle satasella (eculla).Minä pääsin eroon pyörteilystä Algardin säädettävillä pleksikiinnikkeillä.
Harmi kun mulla ei ole sitä alkuperäistä pleksiä.. en tiedä sainko oikean hinnan kun soitin liikkeeseen, puhuivat 240 eurosta tuolle!!! Tämän tarvikescreenin kanssa ei varmaan toimisi noi säätöpalatkaan samalla tavalla.
Mää käänsin originellin ylösalaisin, eteen ja niin alas kuin meni niillä raudoilla. Nyt pää on suurin piirtein puhtaassa virtauksessa, kypärässä on vain vieno humina. Tuuli painaa enemmän yläkroppaa mut ei se haittaa näillä reissun pituuksilla.Kyllä ne vakavissaan euroista puhui.. sitä ihmettelinkin kun MRA lisukkeita tosiaan lähtee kevyesti alla sadalla erkillä.
Miten muuten, onko tuo lopullinen kallistuskulma enempi "taakse" vai "pystyyn/eteen" verrattuna siihen miten pleksi olisi kiinni alkup. raudoissa? Tää kyllä on tietty henkilökohtainen juttu, kiinni omista mitoista jne mutta silti kiinnostaa.. Pitää käydä tsekkaamassa nuo sivut.