Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän takia ne pitää tasohioa ennenkuin niitä käyttää.Taitaa laserilla mennä vähän kieroksi kun se kuitenkin polttaa ittensä läpitte...
TasohioaTämän takia ne pitää tasohioa ennenkuin niitä käyttää.Taitaa laserilla mennä vähän kieroksi kun se kuitenkin polttaa ittensä läpitte...
Ei välttämättä mene kieroksi etenkään kun typellä useimmiten leikataan..Mitä matskua? laita mulle se kuva osotteeseen kk@tammercut.com niin sanon hinnan.
Taitaa laserilla mennä vähän kieroksi kun se kuitenkin polttaa ittensä läpitte...
mites jos jarrulevyn heitto saa olla satasen?Ei välttämättä mene kieroksi etenkään kun typellä useimmiten leikataan..Mitä matskua? laita mulle se kuva osotteeseen kk@tammercut.com niin sanon hinnan.
Taitaa laserilla mennä vähän kieroksi kun se kuitenkin polttaa ittensä läpitte...
Mitä ite oon noita paksumpia (3-5 mm) levyjä leikannu niin eivät ole vääntyny.
Typpi kuitenkin jäähdyttää materiaalia melko hyvin.
Aika tiukka toleranssi... Väittäisin kuitenkin että jarrulevy lämpenee kovassa jarrutuksessa aika paljon enemmän kuin laserleikkauksessa.mites jos jarrulevyn heitto saa olla satasen?
Joo kyllä se lämpiää, mutta ei niin paljoa kuin esimerkiksi rata-ajossa.Kyllähän se levy typelläkin leikattuna lämpiää aika paljon, yleensä kyllä noita mustia vedellään hapella.
Siinä tasohiomisessa ei ole mitään ihmeellistä, laitetaan
levy magneettipöydälle ja kone käyntiin.
Ja se 15 puntaa/ levy on vielä aika kallis hinta jos leikellään
enempi tuollasia jarrulevyjä. Riippuen tieteski paljonko reikiä on, niiden tekeminen paksuun vie aina vähän enempi aikaa
verrattuna ihan yhtämittaiseen leikkuuseen.
Mistä materiaalista muuten teetit ja mikä oli päivän hinta?TAMMERCUT tekaisi levyt, todella hyvä palvelu. Hinta kerrankin sopiva.Suosittelen. Jos tulee tarvetta, niin tuolla kyllä asioin jatkossakin.![]()