• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

VFR1200

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pete2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uudessa Crosstourerissa on takajarru levyn yläreunassa, katu-VFR:n asento kai liian arassa paikassa "maastopyörään"! Svingi sen sijaan on samannäköinen eli se hiilikuitulärpäke sopinee molempiin. Näin silmämääräisesti arvioiden.

No, tuo kuvan esmerkki on katulaite, kait jokin ameriikanmalli.
Vielä odottaa pyörä pilttuussaan, täytyy ajella ennen moottorinohjausyksikön päivitystä jotkut matkat, osaa sitten
oikeasti vertailla, jos osaa...:)

Semonen juttu, että orggis mökäpönttö. Ottaessani sen rosteripellin pois, niin varsinaisessa pöntössä keskellä
pellin sivun puolella on ilmiselvä reikä!
Onkos teillä muilla? Oletteko havainneet? Ja hyvää ajokauden odotusta, kohta se taas alkaa...

Montakohan litraa mahtaa tuo syylari "imeä" vettä itseensä. Sateella tuossa ajelin niin luulin jo mopon palavan kun parkissa vielä tyhjäkäynnillä höyrysi koko etupää muutaman minuutin; olis varmaan kauemminkin... Vettä valutti seisonnalle laittaessa "litratolkulla" jostain sieltä välistä.
Valoissa jo ihmettelin jotta mitä helv......karmee usva nousi katteen ja etupään välistä

Taitaa tosiaan olla tarpeellinen tuo etufenderin jatke.... jos siis siitä johtui....

Tuli tehtyä heräteostos:doh:
Mt-01 vaihtuu Vfrrään,taitaa ainakin vakuutusmaksut
nousta.Mimmosia summia teillä täällä ruuhkasuomessa.
Tapiolan laskuri antoi noin 850€/vuosi (ei mielestäni paha) täysillä
bonareilla liikenteeseen ja kaskoon.

Milloinkohan mä opin ettei niihin mopoliikkeisiin
pidä mennä sisälle....:grin:

Vuosi sitten, koeajopäivien jälkeen vaihtui seuraavalla viikolla.:thumbsup:
Silloin vak. IF:ssä ja hinta sai veret seisahtumaan.:WAZAAP:
Vertailu päätyi Tapiolaan: Täyskasko bonarit 70, Liikenteessä bonari 65%, ja vielä mukana
turvallisuus ja omaetu ale yht. 22% ja laskua 750€/a. Ja laskee vielä 50 €, kun liikenne->70%
Siis 700€/a ei liene paha tässä tehopainoluokassa.

Tuohon edelliseen höyryämiseen, kyllä höyryää. Jatke asennettu, kohta kokemuksia.

Onnittelut:thumbsup:. Ongelmaksi tulee vain jatkossa että on vaikea löytää pyörää mihin sen haluaisi vaihtaa...

Onnittelut:thumbsup:. Ongelmaksi tulee vain jatkossa että on vaikea löytää pyörää mihin sen haluaisi vaihtaa...

Toivotaan että näin on,jospa sillä nyt ainaki kolme kesää
pääsis eteenpäin.:p
Noh,pitkä viikko edessä,uus peli alle vasta vapun jälkeen.
Innolla ootellaan:thumbup:

Toivotaan että näin on,jospa sillä nyt ainaki kolme kesää
pääsis eteenpäin.:p
Noh,pitkä viikko edessä,uus peli alle vasta vapun jälkeen.
Innolla ootellaan:thumbup:

Sain omani pari viikkoa sitten ja nyt 1300km ajettu. Todella tyytyväinen olen; sopii mulle täydellisesti.
Mun mielestä tosi helppo, mukava ja tasainen pyöra ajaa. Potkuakin on meikäläiselle riittävästi varastossa tarvittaessa.

Sen verran uusi tuttavuus, etten osaa vielä muuta sanoa, kuin että niinkuin tuolla edellä jo mainittiin, niin tilaa jo valmiiksi
Stormilta ainakin etulokarin jatke ja huggerikin näyttäis tosiaan olevan tarpeen.
Tänään aamulla töihin mennessä aurinko paistoi ja tiet olivat märät. Heitti eturenkaasta kuraa naamaan niin prkeleesti, jotta piti ajaa visiiri auki että näkee edes vähän eteen ja sittenhän ne kurat oli silmissä.

Mutta siis aivan loistava peli; tuntuu olevan passeli tourinkiin, mutkille ja hiekkatielläkään (kova sellainen) ei mitään ongelmaa. No, enpä enempää; kohtahan pääset kunnolla testailemaan ellet jo ole aiemmin päässyt.

Huggerin taiteilin kiinni ilman takarenkaan irrotusta. Olihan siinä näpertämistä, mutta meni.
Niin ja onnittelut myös minulta Waltsulle ja W-P:lle, siisti on peli - ihan cool.

Sen kuuluisan ECUn eli moottorinohjainyksikön päivityksen teetän parin viikon päästä. Katotaan sitten, että
vaikuttaako se tosiaan käytännössä mitenkään.

Montakohan litraa mahtaa tuo syylari "imeä" vettä itseensä. Sateella tuossa ajelin niin luulin jo mopon palavan kun parkissa vielä tyhjäkäynnillä höyrysi koko etupää muutaman minuutin; olis varmaan kauemminkin... Vettä valutti seisonnalle laittaessa "litratolkulla" jostain sieltä välistä.
Valoissa jo ihmettelin jotta mitä helv......karmee usva nousi katteen ja etupään välistä

Taitaa tosiaan olla tarpeellinen tuo etufenderin jatke.... jos siis siitä johtui....

Veikkaan että eturenkaan viskaama vesi menee syylarin väliin ja sieltä se sitten valuu pakosarjan päälle.

Huggerin taiteilin kiinni ilman takarenkaan irrotusta. Olihan siinä näpertämistä, mutta meni.
Niin ja onnittelut myös minulta Waltsulle ja W-P:lle, siisti on peli - ihan cool.

Sen kuuluisan ECUn eli moottorinohjainyksikön päivityksen teetän parin viikon päästä. Katotaan sitten, että
vaikuttaako se tosiaan käytännössä mitenkään.

Huggerin hommaaminen on itselläkin listalla mutta vähän vierastanut ajatusta itseasennuksesta juuri sen takarenkaan irroituksen takia. Jos sen saa paikalleen ilman purkutöitä niin voisi harkita tee-se-itse meininkiä. :) Oliko Hondan huggeri ja miten se kiinnitetään?

Huggerin hommaaminen on itselläkin listalla mutta vähän vierastanut ajatusta itseasennuksesta juuri sen takarenkaan irroituksen takia. Jos sen saa paikalleen ilman purkutöitä niin voisi harkita tee-se-itse meininkiä. :) Oliko Hondan huggeri ja miten se kiinnitetään?

Hondan huggeri, niin kuin ylempänäkin on. Asennus on näpräämistä ja vaatii sitkeyttä ilman takarenkaan irrotusta, eihän se kummonen homma ole, jos on keskiseisontatuki.
Etulokarin jatkeen saa tarvikkeena Stormilta ja kannattaa laittaa Härmän oloihin.

Melko snadihan tuo huggeri on...mutta auttaa silti hieman...

Etujatkopalan laitoin pelkällä tarralla kiinni, no eihän se pysynyt, joten pitää kokeilla uudestaan.

img3504858.jpg

Veikkaan että eturenkaan viskaama vesi menee syylarin väliin ja sieltä se sitten valuu pakosarjan päälle.

Näinhän se just on; toisaalta eipä monessa pyörässä ole turkkilaista saunaa vakiovarusteena.

No, mulla on tuossa pöydällä valmiina odottamassa etulokari,jatke,tiivisteliimaa ja hiomapaperi; näillä kiinni ja eikun sadekeliä odottelemaan:right:

Mulla -11 malli. Oli öljynvaihdossa/ ECU päivityksessä, mutta oli kuulemma jo uusi kartta laitettu tehtaalla.

Huggerin ajattelin laitattaa renkaanvaihdon yhteydessä; ei varmaan paljoa lisähintaa tee.

Meneekös tuo touring lisäpleksi ihan nipsauttamalla kiinni vai...?

No sepä sitte pakkohankinta,jollain
"sikaflexillä" tai epoxilla luulis pysyvän?
Eihän sitä ny reikiä viittis uuteen menopeliin tehä:)

-MK-
Sikaflexillä yritin ensin, mutta luovuin samantein. Kolmella ruuvilla laitoin, varma on aina varmaa ja niitä kantoja sieltä nyt
tuskin havaitsee.:thumbsup:

Oletteko huomanneet että nuo vakio RoadSmartit olisivat kuluneet poikkeuksellisen nopeasti. Minulla oli edellisessä pyörässä myös RoadSmartit ja ne kestivät tosi hyvin. Näissä on pintaa takarenkaassa enää vain alle 4 mm ja pyörällä on ajettu vasta 1600 km. Tuossa MPMaailman kestotestissä oli myös sama havainto. Rengas ei kestänyt läheskään yhtä paljon kuin testissä ollut Michelinin sporttirengas. Ajotyyli, tehot yms tietysti vaikuttavat mutta kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Tsekkaas sopivassa välissä kaikki merkinnät siitä renkaasta ja katso, onko täsmälleen samanlaista mahdollista ostaa omalla rahalla. Ettei olisi joku pilipaliversio ko. kumista jota ei kaupasta saa.

Back