Ihme juttuja tässä ketjussa. Kirjoitellaan jostain perän laskusta tai noususta kiihdytyksissä ja katsellaan dynopenkkiä.
Ja jousituksesta on vaikka kuinka paljon juttua, vaikka sillä ei ole paljonkaan merkitystä sille pysytkö märällä pystyssä.
Jutun aihe oli "Vinkkejä sadeajoon".
Koettakaa nyt pysyä edes asiassa.
Sateella oppii ajamaan, kun vain harjoittelee.
Omien renkaiden pidon oppii ajamalla. Niissä on kyllä paljon eroa; Mun TKC 80 renkaat on tosi liukkaat märällä.
Tourancet, eli ne "asfalttirenkaat", pitävät märällä erinomaisesti.
Sen huomaa hyvin, kun kiihdyttelee risteyksestä ulos. Siinähän noita renkaita voi hyvin testata. Pieni sladi ei ole silloin kovin vaarallista.
Liukkaita paikkoja on paljon ja niitä pitää varoa.
Laittakaa nyt vaikka seuraaviin viesteihin juttua mitä sateella liukkaita paikkoja pitää varoa.
Minulla on mielessä aika monta, mutta annetaan nyt muillekin puheenvuoro.
Pekka


