Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Metallinen ja siinä on jäähdytysrivat. Täytyy testata sieltä säätimen päästä vielä staattoria. Akku on pari kuukautta vanha Yuasa ja on toiminut aiemmin hyvin. Lataa normaalisti ja pitää latausta. Testailin myös vara-akulla samoin lopputuloksin.No, otappa sitten takakate irti ja mittaa säätimen liittimestä sama asia. Jos sieltäkin saat oikeat arvot niin säätimen mittauksella selviää onko säädin ehjä. Jos sekin on toimiva niin ainoa mahdollisuus on viallinen akku. On niissä uusissakin akuissa ollut risoja.
Onko pyörässä vielä alkuperäinen muovinen säädin vai metallinen.jossa on jäähdytysrivat?
Hyvin toimi tuoltakin eli jännitettä tuli. Liitin säätimeen oli osittain sulanut/palanut, joten se menee ensimmäiseksi vaihtoonMetallinen ja siinä on jäähdytysrivat. Täytyy testata sieltä säätimen päästä vielä staattoria.
En vaan löytänyt googlettamalla noita liittimiä mistään. Kaipa niitä jostain kaupasta kuitenkin saa...
Olen lukenut tätä ketjua jo pitkään, sekä muita ulkomaalaisia ketjuja veturista. Nyt päätin tehdä käyttäjä tunnuksen, koska ratkaisin ongelman pyörässä, mikä on ollut jo pitkään ihmetyksen aihe, jos tämä jotain saattaisi auttaa. Dynojet suutisatsi käskee poraamaan ylimääräiset reijät luistiin. noh kaasarit on nyt ollut tässä parin vuoden aikana irti ainakin 20 kertaa, koska en oo vaan meinannut saada toimimaan niin hyvin että olisin tyytyväinen. Lopputulema, dynojetin neuloilla pyörää ei vaan kertakaikkiaan saa toimimaan. Pyörän saa siis kyllä mainiosti pelaamaan vakioneuloilla ilman näitä ylimääräisiä reikiä, mutta kaasunvaste on aika herrasmiesmäinen. reijillä vastaa kaasuun paljon räväkämmin. Noh vihdoin päädyin kokeilemaan vakioneiloilla luistit porattuna ja nyt toimii aivan kuin 2 reijällä, mutta vastaa kaasuun kuin oisi ruisku vehje. älkää siis edes tilatko dynojet kittiä. ainut hyödyllinen ohje siinä on tosiaan tämä poraaminen, mutta sitä ei saa heidän omilla neuloilla toimimaan.
Itellä tuntu jostain syystä toimivan tuo tps parhaiten about 550ohm, en tiiä sitten mahtaako olla ajetuilla kilometreillä vaikutusta että haluu vähän enempi ennakkoa. dynojetin neulat ihan mitattuna on täysin sama profiili kuin vakioissa, toki vakiot pienesti eroaa toisistaan kun dynojetin samanlaiset. dynojetin tapa veturissa perustuu siihen että köyhennetään neuloja ja rikastetaan pääsuuttimia, toimi ihan ok, mutta omassa pyörässä parhaan lopputuloksen sai ihan vakioneuloja noin millin korottamalla, ja ihan vakio pääsuuttimilla.Omassa veturissa sain kyllä Dynojet-sarjan toimimaan kunnolla, mutta vaati TPS:n säätämisen. Kaikissa vastaan tulleissa (= taitaa olla kolme) vetureissa säätö on ollut aivan metsässä. Säätämällä vastaa kaasuun paljon sulavammin. Vastavuoroisesti K&N ilmansuodattimella en onnistunut. K&N olisi varmaankin vaatinut paljon enemmän suutinjumppaa, jonka jaksoin tehdä.