• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vuoden mp-turhake?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRRami
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sliparit, jos niiden ainoa tehtävä on lisätä ääntä...
Täällähän puhutaan p*skaa. Kyllä MP.ssä PITÄÄ olla äänet... Ite ajelin 2 kautta singerillä ja kyllähän se kyrpi. Kauheeta kuunnella ketjujen rohinaa ja jopa avaimenperän kilkatus stongaa vasten häiritsi...  
sad_orig.gif

Itseasiassa voisin väittää että slipari ON TURHAKE MIKÄLI SILLÄ HAETAAN TEHOJA!!! Niitä ei nimittäin hintaan nähden säätöineen tule järin paljon. Mallikohtaisia eroja tässäkin tietty on...
Näin on!
Kyllä se kelan mitta kasvo potenssiin kun viritti orggisputken huitsin nevadaan ja tilalle mölypönttö.
biggrin.gif

Taitaa nuo turhakkeet ja hyödykkeet olla hieman subjektiivisia käsitteitä. Monen autoilijan mielestä prätkät on turhakkeita. Ja jos automaailmasta haetaan vastaavasti esimerkkejä, niin mielestäni siellä hyvä kandidaatti on äänenpainetuning. En voi käsittää, että pannaan 100 00 euroa autoon ja äänentoistoon niin, että lopputuloksella ei voi ajaa eikä kuunnella mitään. Mutta meneppäs äänenpainetuning jengin pikkujouluun kuokkimaan ja alappa puhumaan turhakkeista, niin varmaan turpaan tulee
crazy.gif

Tuli täsä mieleen se Goldwingiin kehitelty airbag ...
Ei se kuulu mun mielestä moottoripyörään, sehän voi tehä lajista turvallisemman
wink.gif

Stormin luettelossa näkyy kivoja pehmoeläimiä joita voi asetella pitkin pyörää tai vaikka kypärään. Myös seksikkäät tukanjatkeet saisivat varmasti huomiota aikaiseksi.
idea3.gif

Ekaksi mulle tuli mieleen ne karvat kypärän peitoksi, mut sekin on niin halpaa lystiä, ettei turhakkeeksi kelpaa...

Kai se suurin turhake (eikä edes halpaa lystiä) olisi sitten racing-henkinen 1-osainen nahkapuku niillä jotka ei tosissaan aja kilpaa...ja näyttää naurettavalta mutterilla/snägärillä/kaupunkiajelussa...

Turhaa touhua on myös nämä ns. racing värityksellä olevat RR mallit. Minusta on ihan umpinaurettava ajatus ajella vaikkapa Repsolin mainokset mopossa kadulla...
biggrin.gif
Maksaako ne muuten jotain ekstraa vielä ne väritykset? Sitä en tiedä...

Kai se suurin turhake (eikä edes halpaa lystiä) olisi sitten racing-henkinen 1-osainen nahkapuku niillä jotka ei tosissaan aja kilpaa...ja näyttää naurettavalta mutterilla/snägärillä/kaupunkiajelussa...
Ööö.... mä ajan aina Ducatilla käytännössä 1-osaisella nahkapuvulla, koska se sopii parhaiten pyörän ajoasentoon ja suojaa parhaiten jos piipahtaa radalla (kaapissa muitakin vaihtoehtoja). Minusta on kohtuullisen tyhmän näköistä ajaa kyykkypyörällä 2-osaisella tourinkiasulla, jolloin paljas selkä paistaa kuuhun asti -> turhake siis. Toisaalta en käy muttereilla tai snagareilla juurikaan.

Mut asiaan... GSX-R 1000 on turhake.
biggrin.gif

Nää on taas näitä mielipideasioita, toisen mielestä turhake onkin toisen mielestä vuoden paras ostos.

Itse pidän yhtenä parhaana hankintana tota throttle rockeria mitä joku jo turhakkeeksikin tituleerasi - ei enää mieli tee ilman ajaa kun siihen on tottunut
smile_org.gif

Nää on taas näitä mielipideasioita, toisen mielestä turhake onkin toisen mielestä vuoden paras ostos.

Itse pidän yhtenä parhaana hankintana tota throttle rockeria mitä joku jo turhakkeeksikin tituleerasi - ei enää mieli tee ilman ajaa kun siihen on tottunut
smile_org.gif
Samaa mieltä...ja joo, on mulla taskussa sellanen sivujalan alle laitettava härpäkekin, tuli jonkun mp-lehden mukana. Tarpeen vaatiessa Saarioisten lasipurkin kansi ajaa saman asian.

..verner..sun ainoo ongelma taitaa olla liian tiukka ... se 1-osanen nahkapuku,jos tosissas oot.
smile_org.gif
tolla logiikalla salillakaa ei sai käydä muut,ku jo itsensä pöhöttäneet.
tounge.gif

Back