Nitrous
New member
Mistä nuo eri valmistajien rpm- rajat on keksitty? Ilmeisesti haetaan kilpailuun tasapäisyyttä, mutta outoa on että nelisylkkyisillä on eri rpm- rajat.
Jos ei ole viime kaudesta muuttunut niin suurinpiirtein näin:
Tuotantomallin, eli katupyörän kierrosrajoittimen lukemaan lisätään 3,3%. Jos pärjää liian hyvin, kierrosrajaa voidaan tietyissä kohdin kautta tiputtaa 250rpm kerrallaan ja jos pärjää huonosti, saattaa saada 250rpm lisää.
Aikanaan ketutti koko kuski, kun vei Mikan edellä piikeissä MM-kultaa. Alvaro on aina pärjännyt Phillip Islandilla. Tuurasi Lorenzoa MotoGP:ssä viime kauden kilpailussa, ja nakutteli samaa tahtia Desmodovin kanssa, joka tapellut pari kautta Ducatinsa kanssa voitoista. Ei Bautista turha kuskii todellakaan ole. Kun päästään Thaimaahan niin uskon, että on tasaista taistelua voitosta Kawan, Ducatin ja Yamahan kesken.