Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä pyörä sulla on. Mulla on samanlainen.Tuli vaihdettua FJR, tänään ensimmäistä kertaa liikenteessä, aika hyvä noin ensimmäisellä ajolla. Kirjoitelkaa kokemuksia ko pyörästä, hyviä ja huonoja puolia tai tyyppivikoja ym.![]()
Itse olen tilannut http://www.casporttouring.com/store....-Cruise tuolta vakionopeussäätimen. Jos sattuu olemaan tulppien vaihto lähellä niin kannattaa tilata samalla iridium-tulpat samasta paikasta.Minulla jo menossa toinen FJR, eka oli -01 ja se oli jo tosi hyvä ja nykyinen -04 ja tietenkin vielä parempi. Minulle se on paras vaihtoehto, olen testannut kaikki saman kokoluokan bemarit ja pannarit, tietenkin parempi ois uus FJR, mutta ei vielä tänä kesänä. Pleksinä olen molemmissa käyttänyt kappa-touringpleksiä,se on huomattavasti parempi kuin -01:n orggispleksi ja myös vähän parempi kuin -04:n, maksaa muistaakseni alle 100,-. Jos joku tietää vielä paremman pleksin kuin kappa, otan miel. vinkin vastaan ja samoin vinkki siitä voiko jostain saada http://www.micapeak.com/bike/FJR1300/index.html sivulla olevan vakionopeussäätimen?![]()
Aikaisempaa topiccia ClicksMinulla jo menossa toinen FJR, eka oli -01 ja se oli jo tosi hyvä ja nykyinen -04 ja tietenkin vielä parempi. Minulle se on paras vaihtoehto, olen testannut kaikki saman kokoluokan bemarit ja pannarit, tietenkin parempi ois uus FJR, mutta ei vielä tänä kesänä. Pleksinä olen molemmissa käyttänyt kappa-touringpleksiä,se on huomattavasti parempi kuin -01:n orggispleksi ja myös vähän parempi kuin -04:n, maksaa muistaakseni alle 100,-. Jos joku tietää vielä paremman pleksin kuin kappa, otan miel. vinkin vastaan ja samoin vinkki siitä voiko jostain saada http://www.micapeak.com/bike/FJR1300/index.html sivulla olevan vakionopeussäätimen?![]()
Minulla kävi viime talven aikana melkein samoin. Kyseessä oli täysin ajamaton mopo ja akku. Soittelin myyjäliikkeeseen ja sieltä sanottiin, että FJR käyttää virtaa koko ajan mm lämpömittariin ja kelloon. Mopon akut ovat kuulemma "aikas huonoja" - niitä pitää ladata aika ajoin myös talviseisonnan aikana. Hommasin moiseen latailuun soveltuvan laturin ja sen jälkeen ei moisia ongelmia ollut. Suosittelen vanhan akkusi päivitystä ja laturin hankkimista, jos latailu on mahdollista seisonnan aikana.![]()
Minulle uusi Fjr-2005 ajossa jo ensikeleiltä 2007 lähtien. Akku ilmoitti väsymyksestä yllättäen eikä suostunut latautumaan...
Ois kyllä mielenkiintoista nähdä ja kuulla noi sun putkistoviritelmätHyvä peli. Omani on vm-03 + Power Commander + 4-1 putkisto ja kohta sen jatkeena Devil Magnum. Tulossa myös CalScin medium pleksi.
Huonoa tuon ikäisessä on koneen kuuma puhallus jaloille ja "syliin".
Veikkaan, että kyse on noista ilmapyörteistä. Ääni riippuu omasta pituudesta, kypärän mallista, kaulasuojista, pleksin asennosta ja ties mistä. En usko, että bokseilla on asian kanssa tekemistä.Mistä muuten johtuu, varsinkin alemmilla nopeuksilla,jopa kytkin pohjassa, hieman kumiseva...ilma-"kavitoiva" ääni? Moottorista tai voimansiirrosta se ei näytä kuuluvan vai liekö se sitä paljon puhuttua resonointia, katteiden ilmaääntä....tulee inhottavasti korviin... lävitse ja häiritsi alussa? Voiko selityksenä olla myös tyhjät boxit?
Luepas tuo läpi ja tee päätelmiä PLEXINyt on ajeltu FJR:llä vähän yli 2 tonnia, täytyy sanoa että on tosi hyvä pyörä, parempi kuin Pani (kävin tänään koeajamassa).
Pleksi täytyy tod.näk. vaihtaa. Onko Kapan pleksi hyvä?