Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TM 14/15 on pieni artikkeli ko. motarista, 22 tkm takana ja kehuivat varsinkin jousitusta mutta pieniä sähkövikoja oli ollut matkan varrella muutamia. Onko täällä omistajilla ilmennyt sähköprobleemaa?
QUOTE]
Kohta 10 tkm ajoa takana ja kerran katosivat vilkut kokonaan. Palasivat sitten takas kun sammutti ja käynnisti koneen uudelleen eikä ole sen koommin vikaa esiintynyt.
Pekka T
Hemmetti kun ei pääse koeajamaan tällä kaudella etelän suunnalla tai edes eteläpohjanmaan sektorilla.
Lähinnä kiinnostaa kuinka aneeminen tuo jousitus on? Lyökö routapateissa käsille yms?
Tuli tilattua/vaihdettua kakkosautoa niin uuden multistradan tilaaminen on tässä kohtaa no no...
Tulisipa tuosta Tracerista ensi vuonna joku "S" tai "R" versio, missä olisi laadukkaat iskarit.
Lisähintaa saisi tulla ovh.:n päälle 1500 € niin avot!
Tuota settiä olen itsekin himoinnut, öhläri saisi vaan olla sellainen jossa on se remote säätöpurkki
Etupään setin asentamiseen tarvitsee jonkun puristin systeemin eli itse joutuisin kiikuttamaan putket pajalle.
no ehkä talven aikana...
Ei toi vakio alusta paskin mahdollinen ole mutta paremmistakin on kokemusta.
Ehkä siinä tää mun ongelma jousituksen osalta onkin, jos ei tietäisi...
Tarvikelaukkuja yms sälää alkaa olla saatavilla SW-Motechilta.
![]()
Mulla oli tällainen päivän vuokralla ja oli kyllä raaka pettymys. Toki menee mutkiin ihan kivasti, helppo ajaa, hyvä ajoasento ja näin mutta moottori on täysi susi.
Muka 115hp mutta ei liiku mihinkään. Joutuu huudattamaan punaviivalle että tapahtuu vähän jotain, alavääntöä ei ole lainkaan ja äänimaailmakin on olematon. Vasta A-modeen vaihdettaessa alkoi tapahtua hiukan enemmän mutta silti leppoisaan mutka-ajoon vääntö on niin olematonta, että nautinto oli siitäkin kaukana. Voi pojat oli Ducatia ikävä.
Runko, jousitus, jarrut, ajoasento 5/5
Moottori 0/5.
Ei jatkoon.
999^
Outoa. Ei ole kokemuksia, mutta luulis reilu sataheppasesta triplestä irtoavan ihan kivasti. Mihin kapistukseen oma persus vertaili?