mime
New member
Multistradaan ei kannata verrata. Ihan eri käyttöympäristö.Ducati Multistrada, 150 hv ja herkuilla paino reippaasti alle 200 kg.
Toki on hintaakin kymppi enemmän.
Gs ja Teneree jo kuvataan nappularenkailla!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Multistradaan ei kannata verrata. Ihan eri käyttöympäristö.Ducati Multistrada, 150 hv ja herkuilla paino reippaasti alle 200 kg.
Toki on hintaakin kymppi enemmän.
Onko tuo Keskon hinta ? Rinnakkaistuontina menee alle yhdeksäntoistaEipä tainnut mennä alta 19K€.Saattaa jopa jäädä alle 19.000€ tuo hinta mutta painoa on vaikeampi saada putoamaan. Varmaan pyörissä alkaa hiljalleen painot nousemaan samaan tapaan kuin aikaisemmin autoissa kun elektroniikka lisääntyy, tulee mm. ABSia ja luistoautomatiikkaa.Järkyttävä paino yhdistettynä ilmeiseen yläpainoisuuteen ei taida olla paras ratkaisu edes matkaenskaan. Jos puhuttaisiin alle 200 kg:n painosta ja tulevasta hinnasta, joka hevosmiesten tietotoimiston mukaan on alle 19000 €, voisi jopa vanhalle enskamiehelle mennä harkintaan.
Kuten veppi tuossa yllä totesi niin hinta Suomessa:
19807,25 €
eli vajaa 76€/kg![]()
Kylläpä vain. (kuten tuo varauslinkki tuollla ylempänä sinne tyrkkää)Onko tuo Keskon hinta ? Rinnakkaistuontina menee alle yhdeksäntoistaEipä tainnut mennä alta 19K€.Saattaa jopa jäädä alle 19.000€ tuo hinta mutta painoa on vaikeampi saada putoamaan. Varmaan pyörissä alkaa hiljalleen painot nousemaan samaan tapaan kuin aikaisemmin autoissa kun elektroniikka lisääntyy, tulee mm. ABSia ja luistoautomatiikkaa.Järkyttävä paino yhdistettynä ilmeiseen yläpainoisuuteen ei taida olla paras ratkaisu edes matkaenskaan. Jos puhuttaisiin alle 200 kg:n painosta ja tulevasta hinnasta, joka hevosmiesten tietotoimiston mukaan on alle 19000 €, voisi jopa vanhalle enskamiehelle mennä harkintaan.
Kuten veppi tuossa yllä totesi niin hinta Suomessa:
19807,25 €
eli vajaa 76€/kg![]()
![]()
Vinkkinä, hyperin rystäri jossa oli vilkku kiinni maksaa yli 500€ kun se pärähtää paskaks.Vanhana Elefanttikuskina, ihan niinkuin sinäkin, puhuin yleensä käyttökelpoisen vehkeen painosta enskahommiin. Ducati on vain
esimerkki siitä, ettei pelin tarvitse varttitonnia painaa. Eihän se Fanttikaan paina, mutta sitä on sentään käytetty tosihommissakin.
Oiskohan sittenkin ollut 660 tenere. Käsitin että noita 1200:sia ei olis vielä maassa. Voin tosin olla väärässä ja joku oikaiskoon asian jos tarvetta.Tais olla tollanen näytillä tänään Yamaha Centerissä motokuumeen tiimoilta.
Vai oliko, en tunne noita niin hyvin? Sininen Tenere kuitenkin.
Pikku Tenere oli esillä ainakin Vantaan Yamaha Centterissä.Oiskohan sittenkin ollut 660 tenere. Käsitin että noita 1200:sia ei olis vielä maassa. Voin tosin olla väärässä ja joku oikaiskoon asian jos tarvetta.Tais olla tollanen näytillä tänään Yamaha Centerissä motokuumeen tiimoilta.
Vai oliko, en tunne noita niin hyvin? Sininen Tenere kuitenkin.
No niin sammus kyllä hiillos kun m yyjä soitti ja kertoi välirahanNyt POLTTAA ja kovin. Pääsin eilen koeajamaan Teneren ja on se mahtava laite. Lahjoittaisko kukaan mulle vähän pääomaa![]()
En päässyt maastoon tai hiekkatielle kun oli niin pirun huono keli, mutta puoli tuntia kurvailin isompaa ja pienempää pikitietä. Moottorissa kivasti samat tärinät kuin TDM:ssä joten siltä osin tuntui kotoisalta. Vääntöä oli ihan oikeasti mukavasti ja ei huomannutkaan kun taas mentiin jo pitkälti sakkolukemia ihan vaan noin niin kuin vahingossa. Pyörässä oli vakiopleksi ja se antoi hyvän suojan sadesäälläkin hyvin joten en tiedä onko se isompi pleksi tarpeen ollenkaan, pitäisi tietenkin päästä vertaamaan. Ajoasento oli rento ja mikä mukavaa niin satulasta löytyi useampi mukava kohta missä istua. Polvikulma oli hyvä, ei olleet jalat koukussa. Ketterän oloinen hallitavaksi myös hitaassa ajossa. Olen myyty mies![]()
Järkyttävä paino yhdistettynä ilmeiseen yläpainoisuuteen ei taida olla paras ratkaisu edes matkaenskaan.