Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanopas Jaska onko tossa rykkösessä ajotettavat nokat valmiina? Kävi mielessä et saisko sitä hönkyä käännettyä enempi keskialueelle päin?

Onkos kukaan kokeillut GPS:n kanssa paljonko 07-08 malli täysin vakiona kulkee? Tietysti saksan paanoilla![]()
Miksi pitäs Saksaan asti lähteä? Toki hyvät lukemat saisi, kun 3-4km pitkään alamäkeen vetäisi menemään. Joskaan pyörällä tuo alamäki vähäisestä massasta johtuen ei edes hirveitä auta.
Onks vinkkejä hyvistä paikoista 200 km säteellä helsingistä? Enhän minä sillä kysele, että aikoisin lakia rikkoa... kuhan vain uteliaisuuttani kyselen
Eihän niin saa tehdä? Eihän?Onks vinkkejä hyvistä paikoista 200 km säteellä helsingistä? Enhän minä sillä kysele, että aikoisin lakia rikkoa... kuhan vain uteliaisuuttani kyselen
![]()
Hitsi ku tekis mieli laittaa kokoränni ja koittaa säätää vähän nokkia. Ainut vaan että se säädättäminen on todella kallista huvia. Siinä voi äkkiä palaa rahaa pitkälle toista tonnia...Ja mun pudjetti alkais mennä jo nurin pelkästä kokorännistä nykyisessä taloustilanteessa. Siis ongelma on se että tuon kaiken jälkeen pitäis vielä olla varaa pitää pyörä ajossa ja käydä ajaan sillä
![]()

Siinähän se nokkien säätö vois mennä pikku lisähommalla venttiilien tsekkauksen yhteydessä.
Tuskin nokat on alunperinkään ihan tarkasti ohjearvoissa ja sitten vielä kun jakoketju venyy, niin sekin muuttaa ajoituksia, jolloin imu ja pako myöhästyy (imun lobe on kasvaa ja pako pienentyy).
Tiedä sitten parantaisko keskialuetta jos molempien lobea hiukan pienentäis orkkisarvoihin verrattuna![]()
Oonhan se jokainen detalji merkityksellinen täydellisyyteen pyrittäessä, mutaa.....
SMRacing on raivostuttavan oikeilla jäljillä..... etten sanoisi.... oikeassa siinä,
että jo "vain" kolmeasataa edes lähestyttäessä ratkaisuja haetaan niin.... niis niin väärältä
suunnalta pääsääntöisesti.
Eli "ohitetaan sujuvasti" tehokiimassa se lopulta edessä oleva.... kaikkein olennaisin.....
AA EE RR OO DD YY NN AA MM II KK A !
"Kaupankutoisten" laitteiden lentokenttähuippuja on valitettavasti kaikkein helpoin ja halvinta
parantaa kahdella perusasialla: Oikein mitoitetuilla välläreillä.... ja
kuskin/laitteen aerodynamiikan optimoinnilla.
Tiivistettynä: Kymppien satsauksilla fyrkkaa noihin asioihin saa parempaa tulosta kuin
muutaman tonnin satsauksella lisälöylyyn...... jos noihin noissa puitteissa olennaisimpiin
asioihin ei liikene ajatustakaan.

Ulkonäkö vaatii totuttelua ainakin omaan silmään
..mut makuasia, sano Mustikin ku muniaan nuoli 
Onneks tässä on talvi aikaa soutaa ja huovata, kesällä tämmöstä säätämistä ei kestäis ku ajokelit menis hukkaan!
Leovincen kannut meni harakoille, ilmeisesti oli 04-06 R1 malliin sopivat ja uusia ei vissiin tehtaalta enää tähän RN19 malliin oo tulossa, näin Saksan pojat mua informoi.
Käännyin Italian poikien puoleen, jotka lähetti mulle GPR Deeptone kannut 'todella' kilpailukykyiseen hintaan.
Ulkonäkö vaatii totuttelua ainakin omaan silmään, mutta meteli on aika bueno ja killerillä pääsee varmasti radallekin, joten koen tehneeni hyvät kaupat
Pari fotoa asennetuista rööreistä:
![]()
![]()
Muistelen että jaska joutui nimenomaan lyhentämään 07-08 pönttöjä, että sai ne sopimaan 06 malliinKyllä näissä oli merkinnät stanssattuine e-teksteineen ja tyyppitodistuksineen, että ois ihan 07-08 modeen.Ettei vain olis noikin kannut tohon 04-06 malliin?Muistelen että jaska joutui nimenomaan lyhentämään 07-08 pönttöjä, että sai ne sopimaan 06 malliin
![]()

Nooh noh, pari asennusöljyä kurkkuun ja hyvää musaa taustalle ni homma pelaa!Mistähän sais motivaatiota.... jostain syystä hommat seisoo enmmän kuin järki. Ei ollut työmaan pikkujoulustakaan apua, ei seurannut kuin väsyä ja morkkista yhdestä sun toisesta.
Falcontin konttikin on ollut maassa jo viime viikolla, joten lähipäivinä pääsee varmaan käpistelemään sieltä tulleita osia. Mitä nyt sitten ovatkaan mulle paketissa amerikan immeiset sinne toimittanut.

Itellä lähinnä vaimokkeen 'nalkutus' ja ajanpuute tuo omat rajoitteensa tallinäperryksiin![]()