Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikea ratkaisuHuomenna palataan Yamaha leiriin ku alle tulee R1 -06(otettu käyttöön -08) 7700 km![]()
![]()
Aikas messevä fiilis![]()
![]()
![]()
Kevyempi/ huoltovapaampi?Mutta miksi on kytkin vaijerilla?![]()
Kerrankin kusti polki ihan urakalla, eilen tilattu putki on jo asennettu ja koe ajettuDodiin nyt lähti tilaus Leovincen slipareista omaankin pärrään, saa tuon perän hiukan siromman näköseks ja ei kai noi äänetkään pahene![]()
Factory Evolution II
No niinKevyempi/ huoltovapaampi?Mutta miksi on kytkin vaijerilla?![]()
Höpö höpö.Itse ei ole jaksanut käyttää, ei se teho niin kiinnosta.
No joo siis pitäähän potkua olla, mutta ei minua ne käppyrät sun muut kiinnosta, pääasia että itse tykkää ja kulkee.Höpö höpö.Itse ei ole jaksanut käyttää, ei se teho niin kiinnosta.![]()
itteä just kiinostaa se käppyrä että on hyvä, ei se huippu teho niinkää...No joo siis pitäähän potkua olla, mutta ei minua ne käppyrät sun muut kiinnosta, pääasia että itse tykkää ja kulkee.Höpö höpö.Itse ei ole jaksanut käyttää, ei se teho niin kiinnosta.![]()
Onnea uudelleJustiinsa tässä viron reissulta palailin ja mukaan tarttu R1.
Onpahan mukava peli ajella. Ei tarvii vaihteita vaihella maantie ajossa jos ohi pittää pyrkiä. Vähän vajaa 40k ajettu, ihan kohtuu hintaan.
No hei sori kauheesti, nyt olen minä ilmaissut itseäni hieman epäselvästi, sillä Tämä on vasta sitä valitusta:Osta Goldwing, ei tarvitse valittaa.