• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yamaha YZF-R1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huomenna palataan Yamaha leiriin ku alle tulee R1 -06(otettu käyttöön -08) 7700 km
bowdown.gif
062802moto_prv.gif

Aikas messevä fiilis
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif
sport05.gif

Ja alle vaihtui vm. 2004
smile_org.gif

On kyllä melkoinen vehje mutta pikkasen kaipaa remonttia. Just sopiva vaikka oon 190cm. <500km alla ja radalle: PRKL tässähän nousee takanenkin
biggrin.gif

Mutta miksi on kytkin vaijerilla?
omg.gif

Siinä pari kuvaa miltä se nyt näyttää, omaan silmään ihan ok.
vielä kun tuon kilpitelineen saa usittua niin sit taas vähän aikaa kelpaa ajella  
062802jumpie_prv.gif

LeoVince3.jpg

LeoVince1.jpg

LeoVince2.jpg

Vieläku kilpitelineen vaihdat niin hyvä on!
tounge.gif
Ootteko onnistunu löytään netistä tän vuotisen R1:n dyno-käppyröitä? kyllähä siältä nyt löytyy näitä putkivalmistajien omia piirroksia, mutta jonkun yksityisen henkilön dyno-käppyrää.

Hienon näköinen kyllä tuo valkoinenkin
thumbs-up.gif

Ei ole käppyröitä näkynyt, paitsi joidenkin lehtien testeissä. Itse ei ole jaksanut käyttää, ei se teho niin kiinnosta.

Justiinsa tässä viron reissulta palailin ja mukaan tarttu R1.
Onpahan mukava peli ajella. Ei tarvii vaihteita vaihella maantie ajossa jos ohi pittää pyrkiä. Vähän vajaa 40k ajettu, ihan kohtuu hintaan.

YZF R1 '98
yzfr1f.jpg

Melkoinen väristin tämäkin kun on tarpeeksi kilometrejä takana, 2tkm/4-5pv Norjan reissua ja ei pysty enää pitämään kiinni tangosta. Onko se etunen, geenit, R1, mitä häh
nixweiss.gif

Onpahan
033102ass_1_prv.gif
lastata. Tankkilaukku piti teipata kiinni, samoin koko perä ettei naarmuunnu ihan päreiksi. Seuraavalla reissulla on vain sadeasu, pari korttia ja syödään kerran päivässä
062802moto_prv.gif

Aika mahdottomalta tuntui vielä Suomen puolella koko reissu kun ei mistään tule mitään, kun tavarat päin helvettiä, vauhti hidastuu, mutta paluumatkalla tuli sitten ajettua varatankille sammuttamatta jota oon pitäny aika mahdottomana. Suorat tiet hajottaa nykyään paljon vähemmän
biggrin.gif

Täytyy stooria kirjoitella kun tässä ehtii, 50% ei näin
biggrin.gif

Osta Goldwing, ei tarvitse valittaa.
No hei sori kauheesti, nyt olen minä ilmaissut itseäni hieman epäselvästi, sillä Tämä on vasta sitä valitusta:
Jarrukahvan säätövarat on tapissa ja on kyllä pidemmän päälle tosi vittumainen kulma ranteessa. Jos sitä välttyy pidemmältä reissulta ennen lumia niin talvi-iltojen ratoksi vois katsella klipareita. Kyllä se on teille keskimittaisille kaikki ihan liian helppoa

Back