Helsingin Matti
New member
Totta turiset. Kyllähän se pitäis olla tosiaan päivän selvää, että nykypäivänä kaupan hyllyltä löytyvä motskariöljy on senverta laadukasta, että ei varmastikkaan käy yksinään esim. tämmöisestä mun hommelista syyttäminen.Veikkaisin että vaikutus on ollut pieni, kukaan muu ei kyllä ole muistaakseni raportoinut Teboil Superbike -öljyillä vähän aikaa ajettuaan että laatikko olisi porsinut siitä syystä.Käyttämilläni öljyillä siis saattoi olla suuri, tai pieni merkitys asiaan.
Omat tämän kesän ajoni eli huimat 4 tkm olen körötellyt tällä öljyllä, muutama ratapäivä seassa eikä ongelmia ole ollut...
Oli vaan tosiaan ensimmäinen kerta korjaajallekin tämä meikäläisen tapaus ja vahvat veikkaukset meni sinne itse herra yamahan kokoonpanolinjan puoleen.
Vähän liian tiukaks olivat vissiin tehneet tämän meikäläisen laatikon ja tämä yhdistettynä mun antamaan rasitukseen, (en siis tiedä miten on edellinen omistaja körötelly tällä), yhdistettynä kenties vähän heikompaan öljyyn, mikä ei ole vaan kestäny yllämainittuja, niin tulos oli mikä oli.