Moottoripyorailyn_tuki_ry
New member
Tuosta suosion huomioon ottamisesta otan vastuun itselleni. Jermu kyseli arviota kuljettajamääristä ja sanoin, etten usko kuskeja Räyskälään tulevan kuin 15-25. Jos määrä olisi ollut etukäteen tiedossa, olisi tuohon osattu varautua ja ehkä joku muu luokka tiputettu pois.Tästä kyllä pyyhkeet omalle kerholleni, aikatauluun olisi pitänyt huomioida YCC;n suosio ja se että normaalisti on A & B lähdöt.
Motoparkin kisaan (johon odotellaan lupaa liitosta, ollut byroo kiinni pari viikkoa jonkun kisan takia) A- ja B-lähdöt ovat budjetoitu ja kuskeja voidaan ottaa yhteensä 80 kpl.
Itse olen esittänyt toiveen, että YCC:n lähdöissä olisi A- ja B-lähdöt, mutta nyt näillä mennään ja seuraavalla kerralla toisin. Suurin ongelma aikataulujen lisäksi on vapaaehtoisväen saaminen ja kun meillä sattuu olemaan samaan aikaan Alastarolla omat treenipäivät, niin porukkaa on siellä. Alastaron päivät varataan jo edellisen vuoden kesällä ja Räyskälän kisan päivämäärä muuttui keväällä nykyiselleen, joten tuohon(kaan) ei voitu vaikuttaa.
Järki kun pysyy päässä, niin tuosta tulee ihan mielenkiintoinen kokemus vaikka ruudut ovatkin täynnä. En tiedä olenko itse kierroksella ohittava vai ohitettava, mutta kun mielihyvää ja uutta kokemusta kummoisempaa ei ole luvassa, niin ainakaan itse en lähde raivopäisenä kohkaamaan, mitä nyt ehkä lähdössä vähän poikia kiusaan
Jukka